fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor - nafta
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=73&t=19450
Stránka 2 z 2

Autor:  catrr [ 29 lis 2008 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

rumcajs1 píše:
Takže ... v pátek jsem tak jako už mockrát otevřel kapotu s úmyslem podívat se zase jestli není něco s nějakou hadicí nebo jestli neuvidím něco jinýho podezřelýho. Hned jak jsem zvedl kapotu, všimnul jsem si vypadlé hadice. Nechápu jak jsem ji mohl předtím přehlídnout. Zapojil jsem ji zpět na místo a podíval se kam vede druhej konec. Možná by jste to nečekali, ale vedla zrovna do toho regulačního ventilu co ukázala diagnostika že je špatnej. Myslel jsem si tedy že mám vyhráno. Ta radost mě ale rychle přešla. Vyjel jsem na cestu cca 250 km dlouhou a chvílema jsem myslel že už ani nedojedu. Auto netáhlo a skákalo hůř než předtím. Dokonce i když jsem vypnul motor, vydrželo to v pořádku jen tak 2 km a bylo to zase v háji. Říkal jsem si, čím to tak může být a vzpoměl jsem si na toho mechanika, že mi říkal, že to může dělat i palivovej filtr, a to diagnostika samozřejmě neukáže. Takže jsem se na cestě zpět stavil do obchdu kde kupuju díly a koupil palivák, večer jsem ho nechal vyměnit a ............. nechci říkat hop dokud nepřeskočím, ale od té doby jsem ujel asi 700 km a zatím je vše v pořádku. Zase jsem si potvrdil že to nejpravděpodobnější řešení problému je zároveň to nejjednodušší. Filtr mě stál 340 Kč a výměna 200 Kč. Suma sumárum 540 Kč a jsem zase šťastnej jako blecha. Držte mi palce ať to dlouho vydrží!
pokud jezdíš na kupovanou naftu tak měn po druhé výměně motor.oleje.pokud leješ svoji někde splašenou každých 10000 km měn, vím že někteří napíšou blbost ,ale budeš v jistotě. :lol:

Autor:  jozkablack [ 26 dub 2009 00:00 ]
Předmět příspěvku: 

rumcajs1: A nemohl by to být vydřený pedál? U TDDi Focusů se to taky stávalo a bylo to pedálem.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/