fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=73&t=19902
Stránka 1 z 2

Autor:  Venca MKVII [ 25 říj 2008 22:48 ]
Předmět příspěvku:  1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG

Ahoj forďáci. Intenzivně přemýšlím o prodeji Escorta a koupě Mondea. Rozhoduji se mezi 1,8 TD a 1,8 Zetec s LPG. Spíš se přikláním ke druhé variantě. Svezl jsem se s Escortem TD 66 kW a moc mě to nenadchlo. Je u Mondea MKII stejný motor a stejné zpřevodování? O fordím 1,8 TD jsem přečetl dost nelichotivých recenzí, ale od majitelů tohoto motoru i dost chváli. Vím že se Zetecem se lépe svezu ale pořizovací cena TD býva o dost nižší (oproti LPG). Prosím zástupce obou táborů o názor.

Autor:  sedloň [ 26 říj 2008 08:44 ]
Předmět příspěvku: 

mam mondi 1.8 beno,bez lpg a spokojenost velika!naftu nebrat!opravdu ne!kup si benzina s lpg!pokud chces vedet vice,hledej tady na foru,ttreba tady

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2290

Autor:  skaldal [ 26 říj 2008 10:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jak už se tu několikrát probíralo, TD nebrat, protože to moc nejede a žere kolem 8litrů, takže pokud chceš jezdit levně, tak LPG je správná volba. Proto jsou taky takový ceny, nabídka se vždycky řídí poptávkou.

Autor:  Krtek-NA [ 26 říj 2008 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

Asi tak nějak. Nevím proč o dieselu přemýšlet? Osobně mě chrochty pod 2,5 litru nezajímaj. Takže určitě vol benzín, budeš jezdit levnějc a s vyšším výkonem. :wink:

Autor:  Venca MKVII [ 26 říj 2008 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

To all:

Děkuji za odpovědi. Jen jste mi potvrdili můji vizi a ulechčili rozhodování ;-)

Autor:  pospa [ 27 říj 2008 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

CHapu, ze uz je to pase, ale jen pro nekoho dalsiho, kdo by se rozhodoval. S LPG asi budes jezdit o neco levneji, ale co se spolehlivosti a zivotnosti motoru tyce je to asi na polovine 1,8TDcka. Navic jestli nekdo s 1.8TD jezdi za 8l, tak mu doporucuju si z hufru vynadt ty pytle s cementem. Mam s nim najezdeno cca 150tis a spotreba mi ani pri plnem zatizeni nejde pres 7. Pri normalni jizde se drzim okolo 6,6. A pominu-li rozvodak, tak jsem do nej nemusel dat ani korunu. A jeste jeden postreh. Jezdil jsem hodne i s benzinovou verzi a kdyz jsem do ni sednul poprve, myslel jsem, ze ma deravej vejfuk. Benzinak oproti TD je uzasne tichouckej. Za me tedy: benzin predelanej na LPG je levnejsi, ale co se konfortu a dalsich investic tyce vede TD.

Autor:  Ford [ 27 říj 2008 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

no nechci ti do toho kecat ale máš nižší spotřebu jelikož máš v autě motor TDCI a ne obyčejnej TD v tom bude asi ten rozdíl

Autor:  O.S.L.I.K. [ 27 říj 2008 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

Asi tak :) pospo jeste bych rekl, ze mas mk III a ne mk IV to je az 2007+

Autor:  skaldal [ 27 říj 2008 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ono mu tam toho neštymuje víc :-D
pospa píše:
Jezdil jsem hodne i s benzinovou verzi a kdyz jsem do ni sednul poprve, myslel jsem, ze ma deravej vejfuk. Benzinak oproti TD je uzasne tichouckej.

Autor:  mposchl [ 31 říj 2008 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

ahoj,jestli si muzu taky prihrat polivcicku,mel jsem eskorta a v lete jsem presel na mondeo mkII 2.0i, 96kw, clovek si rekne, docela bych rekl, ze to bude trhat asfalt, ale je to tak adekvatni k pomerne velkemu vozu. moc to nesetrim a jezdim kolem 8litru, ve meste 9-10, coz je pohoda, s aut. klimou, ktera bezi stale atd...takze 1.8TD bych nebral ani bohovi, pac to auto musi bejt vylozene shnily...nehlede na vsechny ty nevyhody s kroucenim motoru atd atd... :).

Autor:  Jerikkk [ 31 říj 2008 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

Promin že tady do toho kecám ale nějak jsem nepochopil tu větu: 1,8TD nebrat musí bejt shnilej??To jako všechny 1,8TD jsou shilý a benzín ne???

Autor:  balu [ 31 říj 2008 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Jerikkk píše:
Promin že tady do toho kecám ale nějak jsem nepochopil tu větu: 1,8TD nebrat musí bejt shnilej??To jako všechny 1,8TD jsou shilý a benzín ne???

Myslel to asi tak, že 1,8TD je výkonově na úrovni 1,6 16V, což u těžkého Mondea dělá problém. Tam i 1,8 92KW má problém se svižnější akcelerací. Je to podobné jako akcelerace 1,6 v pěti lidech a plném kufru /1600kg/ Tuto váhu má skoro bez pár desítek kg mondeo prázdné. :-D :-D :-D

Autor:  Jerikkk [ 31 říj 2008 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to potom jo :smt023

Autor:  Krtek-NA [ 31 říj 2008 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

balu píše:
Je to podobné jako akcelerace 1,6 v pěti lidech a plném kufru /1600kg/ Tuto váhu má skoro bez pár desítek kg mondeo prázdné. :-D :-D :-D

Myslíš , že jo když Scorpio prázdný váží 1400kg. Mondeo je jako těžší??

Autor:  Krtek-NA [ 31 říj 2008 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak pro nevěřící:

ObrázekObrázek

Musí se brát ta pohotovostní, pokud vemu že ještě tak 60kg může vážit 80l nádrž, tak to prázdný fakt nevíží moc.

Autor:  balu [ 01 lis 2008 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

bavíme se o naftě
provozní hmotnost výbava Ghia:
hatchback 5dveř
2,0 TDCI = 1531 kg
combi
2,0 TDCI = 1587 KG

BEZÍN - HAT...
1,8 SCI = 1405 KG
COMBI
1,8 SCI =1490 KG

jE TO VYPSANÝ Z PRODEJNÍHO KATALOGU
A jinak
2,2 TDCI = 1495 kg combi =1574 kg
3,0 V6 = 1493 kg
2,5 V6 =1482 kg

Očesaná 1,8 16V v základu 1360 kg

Autor:  Krtek-NA [ 01 lis 2008 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: ty krávo, jen tak mimo mám taky GHIU, ono asi škopek se sockou nebude. Mám tam 2.3 motor, kterej má litinovej spodek a přesto váží míň jak Mondík. Ty vole to už nechci. :roll:

Autor:  O.S.L.I.K. [ 01 lis 2008 14:59 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek jenze pak si vem tuhost mondea a Scorpia pri nehode.

Autor:  Krtek-NA [ 01 lis 2008 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

no ona MKII Scorpio na tom není moc špatně. Sice je to jinej rok (absence pytlů, myslím menší počet) Tak já bych spíš věřil Scorpiu. Přeci ta deformační zóna vpředu vypadá líp. :wink:

Autor:  O.S.L.I.K. [ 02 lis 2008 02:16 ]
Předmět příspěvku: 

Jenze mondeo je ze silnejsiho plechu

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/