fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=73&t=19902 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Krtek-NA [ 02 lis 2008 16:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak aspoň to shnije až dýl. |
Autor: | kaptos [ 02 lis 2008 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | sprava |
Kupil som ford mondeo a odisiel mi silingblok na zadnej naprave isiel som kupit novy a zistil som ze podvozok mam zo fokusu neviete preco,ci zacali vyrabat mondea z podvozkom fokusu |
Autor: | Boban [ 15 pro 2008 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevím co máš na svojem autě z focusu, ale jestli myslíš zádní nápravu která je víceprvková tak máš pravdu, jinak je to uplně jiný, já tomu říkám focus XXL. |
Autor: | Michal Ševeček [ 15 pro 2008 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
mno abych taky přidal mám turbochrochta a kromě běžných veci jako rozvody a kapaliny potom uhnile protimrazové zátky žádnej problém a 1,6 16V sem prdel nakopal a to byla Mk Vii a měla natočeno asi o 100 000 km mín |
Autor: | Lubak [ 15 pro 2008 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
No Michale, tak jde také o to, kdo seděl v té 1.6 tedy nebot s ropou 1.8 od Forda nevím jelsti se dá nějak závaodit tedy. Možná měl ten v 1.6 vyřazeno z kopce ne? |
Autor: | Michal Ševeček [ 15 pro 2008 22:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
stačíí když je skurvenej biopas na turbu sice to víc fouká ale víc jede a opravduu na slovo fordáka že sem ho dal paaan LM určo ví kde je tam poiblíž letiště myslím u morkovic |
Autor: | pospa [ 14 led 2009 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
To O.S.L.Í.K., Ford: Jen k vasim postrehum ze jezdim s TDCI. To ze mam aktualne MK IV neznamena ze je to jedine auto kterym jsem jezdil. s MK II 1.8TD jsem nalital pres 100tis Km a dodnes ho obcas vytahnu. To jen na vysvetlenou. |
Autor: | pisty [ 15 led 2009 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechtěl jsem psát, dokud nebude auto "po garančce" jak se vyjádřil Walker... Taky budu zastávat 1.8TD - mě to žere stabilně 6l, krom rozvodů a pumpy jen leju provozní kapaliny - 250 000 už je dávno v trapu, dost často jezdim hodně naložnej, s károu... Výkon plně dostačuje, netává se mi, že bych někoho brzdil, kamion předjedu, co víc chtít... |
Autor: | kowmen [ 22 led 2009 16:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky se budu zastavat mondea 1,8 TD dostal to auto od taty...motorove v pohode.....jede to krasne jo že benzin ma zivejší rozjezd ale to naftak se pak umi taky krasne roztocit ....a hlavne skoro kazdy starsí auto jestli to je mitsubishi nebo cokoliv jinyho Peugeot ty starsi motory maj vsechny kolem 66 kw...ty motory od fordu jsou celkem fain veřim jim dost a jak rekl PISTY kamion s tim předjedu předjedu s tim co se da akorat to nelita 200 no ale k čemu???MILUJU ROPAKY |
Autor: | ludix [ 10 říj 2011 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG |
Ahoj, trochu to tu oživím dotazem na 1.8 TDCI - teda vždycky jsem říkal diesel od Forda neee, takže dosud všechny fordy (dva escorty, C-max) jsou benzínový, ale přece jen... Jaký je servisní interval na rozvody na 1.8 TDCI z roku 2009? Nevite nekdo? Uvazuju o koupi a nechci koupit auto tesne pred rozvodama (jako s Volvem - i kdyz nakonec to nebyla takova darda jak vsichni tvrdili). Předem dík za odpověď. L. |
Autor: | pisty [ 10 říj 2011 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG |
Nejsem odborník, ale jestli se nepletu, tak tyhle motory maj rozvodový řemen a na pumpu řetěz - interval je 160000km na rozvody, 200000na řetěz (myslím) - UTFG, to napoví víc... Rozvodová sada je levná cca 3000 - ovšem česká nafta TDCIčkům prostě nechutná, takže když nebudeš tankovat na vyzkoušené kvalitní benzínce, budeš mít s motorem jen trápení - nemluvě o nedobré dvouhmotě a podobným problémům... Edit: Tak se dělají jak řemenové, tak řetězové pohony pumpy http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view K jaké mu je to autu, výkon? Ať to můžem najít spolehlivěji... |
Autor: | ludix [ 11 říj 2011 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG |
No pokud je tam řetěz, tak to by bylo ideální. Mám vyhlídnutý C-Max 2009 s motorem 1.8 TDCI 85kW s nájezdem kolem 100 tisíc. U nekterych dieselu se delaji rozvody ve 120 tis., tak bych rad vedel jestli i tohle bude ten pripad. O kvalite cesky nafty davno nemam zadne iluze, ale uz dva roky beru do Volva taky common-railu Verva Diesel a zatim si nemuzu stezovat. Cena stejna zhruba jako benzin a spotreba 5.5 litru... Diky |
Autor: | NOVON [ 20 říj 2011 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG |
Chlopi,je pravda,že 1.8 TD v Mondeu Mk1 je spolehlivější než v Mk2?Prý je tam méně elektroniky na čerpadle apod..Je tomu tak?Prosím o objasnění,bo dízlům moc nerozumím..Jinak mám Mondeo Turnier Mk1 2.0 16v a žádný závoďák to teda není..Řekl bych,že ten 2.0 je na Mondeo tak akorát a více by tomu seděl 2.5 V6..Co se týče váhy,tak mám výbavu Ghia a v TP pohotovostní hmotnost 1460kg.. |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |