fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=73&t=19902
Stránka 2 z 2

Autor:  Krtek-NA [ 02 lis 2008 16:03 ]
Předmět příspěvku: 

no tak aspoň to shnije až dýl. :lol: :-D

Autor:  kaptos [ 02 lis 2008 20:06 ]
Předmět příspěvku:  sprava

Kupil som ford mondeo a odisiel mi silingblok na zadnej naprave isiel som kupit novy a zistil som ze podvozok mam zo fokusu neviete preco,ci zacali vyrabat mondea z podvozkom fokusu

Autor:  Boban [ 15 pro 2008 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

nevím co máš na svojem autě z focusu, ale jestli myslíš zádní nápravu která je víceprvková tak máš pravdu, jinak je to uplně jiný, já tomu říkám focus XXL.

Autor:  Michal Ševeček [ 15 pro 2008 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

mno abych taky přidal mám turbochrochta a kromě běžných veci jako rozvody a kapaliny potom uhnile protimrazové zátky žádnej problém a 1,6 16V sem prdel nakopal a to byla Mk Vii a měla natočeno asi o 100 000 km mín

Autor:  Lubak [ 15 pro 2008 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

No Michale, tak jde také o to, kdo seděl v té 1.6 tedy nebot s ropou 1.8 od Forda nevím jelsti se dá nějak závaodit tedy. Možná měl ten v 1.6 vyřazeno z kopce ne? :-)

Autor:  Michal Ševeček [ 15 pro 2008 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

stačíí když je skurvenej biopas na turbu sice to víc fouká ale víc jede a opravduu na slovo fordáka že sem ho dal paaan LM určo ví kde je tam poiblíž letiště myslím u morkovic

Autor:  pospa [ 14 led 2009 14:19 ]
Předmět příspěvku: 

To O.S.L.Í.K., Ford: Jen k vasim postrehum ze jezdim s TDCI. To ze mam aktualne MK IV neznamena ze je to jedine auto kterym jsem jezdil. s MK II 1.8TD jsem nalital pres 100tis Km a dodnes ho obcas vytahnu. To jen na vysvetlenou.

Autor:  pisty [ 15 led 2009 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Nechtěl jsem psát, dokud nebude auto "po garančce" jak se vyjádřil Walker... Taky budu zastávat 1.8TD - mě to žere stabilně 6l, krom rozvodů a pumpy jen leju provozní kapaliny - 250 000 už je dávno v trapu, dost často jezdim hodně naložnej, s károu...
Výkon plně dostačuje, netává se mi, že bych někoho brzdil, kamion předjedu, co víc chtít...

Autor:  kowmen [ 22 led 2009 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

taky se budu zastavat mondea 1,8 TD dostal to auto od taty...motorove v pohode.....jede to krasne jo že benzin ma zivejší rozjezd ale to naftak se pak umi taky krasne roztocit :D ....a hlavne skoro kazdy starsí auto jestli to je mitsubishi nebo cokoliv jinyho Peugeot ty starsi motory maj vsechny kolem 66 kw...ty motory od fordu jsou celkem fain veřim jim dost a jak rekl PISTY kamion s tim předjedu předjedu s tim co se da akorat to nelita 200 no ale k čemu???MILUJU ROPAKY :-D

Autor:  ludix [ 10 říj 2011 20:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG

Ahoj, trochu to tu oživím dotazem na 1.8 TDCI - teda vždycky jsem říkal diesel od Forda neee, takže dosud všechny fordy (dva escorty, C-max) jsou benzínový, ale přece jen... Jaký je servisní interval na rozvody na 1.8 TDCI z roku 2009? Nevite nekdo? Uvazuju o koupi a nechci koupit auto tesne pred rozvodama (jako s Volvem - i kdyz nakonec to nebyla takova darda jak vsichni tvrdili).
Předem dík za odpověď.
L.

Autor:  pisty [ 10 říj 2011 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG

Nejsem odborník, ale jestli se nepletu, tak tyhle motory maj rozvodový řemen a na pumpu řetěz - interval je 160000km na rozvody, 200000na řetěz (myslím) - UTFG, to napoví víc...
Rozvodová sada je levná cca 3000 - ovšem česká nafta TDCIčkům prostě nechutná, takže když nebudeš tankovat na vyzkoušené kvalitní benzínce, budeš mít s motorem jen trápení - nemluvě o nedobré dvouhmotě a podobným problémům...

Edit: Tak se dělají jak řemenové, tak řetězové pohony pumpy
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view

K jaké mu je to autu, výkon? Ať to můžem najít spolehlivěji...

Autor:  ludix [ 11 říj 2011 10:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG

No pokud je tam řetěz, tak to by bylo ideální. Mám vyhlídnutý C-Max 2009 s motorem 1.8 TDCI 85kW s nájezdem kolem 100 tisíc. U nekterych dieselu se delaji rozvody ve 120 tis., tak bych rad vedel jestli i tohle bude ten pripad.
O kvalite cesky nafty davno nemam zadne iluze, ale uz dva roky beru do Volva taky common-railu Verva Diesel a zatim si nemuzu stezovat. Cena stejna zhruba jako benzin a spotreba 5.5 litru...
Diky

Autor:  NOVON [ 20 říj 2011 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,8 TD vs 1,8 Zetec LPG

Chlopi,je pravda,že 1.8 TD v Mondeu Mk1 je spolehlivější než v Mk2?Prý je tam méně elektroniky na čerpadle apod..Je tomu tak?Prosím o objasnění,bo dízlům moc nerozumím..Jinak mám Mondeo Turnier Mk1 2.0 16v a žádný závoďák to teda není..Řekl bych,že ten 2.0 je na Mondeo tak akorát a více by tomu seděl 2.5 V6..Co se týče váhy,tak mám výbavu Ghia a v TP pohotovostní hmotnost 1460kg..

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/