fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 22:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: turbo
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 18:49 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2006 19:10
Příspěvky: 6
Bydliště: Příbram
čago forďáci v poslední době se mi stává u mondea 1.8td r.v.98 že mi spíná turbo až při 1500 otáčkách nevím zda je to jeho konec či jen nějaká hadička má stím někdo skušenost

_________________
Ford MONDEO 1.8 td 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 20 pro 2009 08:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
no nevím mě bere turbo taky až od 1500 ot./min. to by mělo být normální né??? když ti turbo odejde tak to poznáš jednoduše auto začne hulit a rapidně ztratí výkon. Vadné turbo většino odejde ze dne na den. :-D :-D :-D

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 23:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
A tobě na mondeu 1.8 Td (spínalo )turbo dřív? bych byl rád kdyby mě esco s tím samím motorem tak švihalo já měl citelnej nárust až kolem 2k

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 03 led 2010 19:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2006 19:10
Příspěvky: 6
Bydliště: Příbram
mám ještě mondeo to samé ale v combi a tam mi spíná turbo hned splynem

_________________
Ford MONDEO 1.8 td 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 06 led 2010 01:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
jak to myslis spina? turbo ti jede hned od spusteni motoru, jen potrebny tlak majici vliv na vykon motoru dosahuje az kolem 1800ot a vys, podle toho jak je to sestelovany. u zmineneho mondea je turboefekt pomerne znat, takze jestli neni tak je neco spatne. nejcasteji byva praskla hadicka vedouci k turbokorektoru nebo membrany v turbokorektoru. nebo pak uz jen hure- turbo na odchodu. hadicku je velmi jednoduche vymenit, membrany uz slozitejsi, musis je totiz mit. o tomto problemu je zde nebo na fordclub. org napsano tuny.hledej

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 06 led 2010 21:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
Belous píše:
jak to myslis spina? turbo ti jede hned od spusteni motoru, jen potrebny tlak majici vliv na vykon motoru dosahuje az kolem 1800ot a vys, podle toho jak je to sestelovany. u zmineneho mondea je turboefekt pomerne znat, takze jestli neni tak je neco spatne. nejcasteji byva praskla hadicka vedouci k turbokorektoru nebo membrany v turbokorektoru. nebo pak uz jen hure- turbo na odchodu. hadicku je velmi jednoduche vymenit, membrany uz slozitejsi, musis je totiz mit. o tomto problemu je zde nebo na fordclub. org napsano tuny.hledej

Asi si to splet s krouťákem ale těžko říct takhle z halvy :mrgreen: sparávně je to tak že motor od volnoběhu do cca 1500 ot. nikterak netáhne a zrychlování je téměř nulové ale jakmile se přehopne přes těch 1500 kby turbo začne ltačit cca 0,5baru (odhad) pak najednou auto zatáhne a okamžitě začne zrychlovat. Krouťák polevuje někde kolem 3000 ot. v závislosto na nastavení. Takto by se mělo chvat Mondeo které je motorově v pořádku. Jinak Osobní zkušenost měl jsem povolenou pásku na hadici od turba a auto se chovalo docela podobně jak popisuje. Skoro žádněj turboefekt jen to vůbec nejelo :!: na dálnici jsem jel 130 na pětku a to s plným plynem dál se mu nechtělo když se konečně rozhoupal na 160 tak jsem žasnul rychleji to snad udělá 120ca. :smt005 :smt005 teď je vše zas jak má být.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 07 led 2010 19:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2006 19:10
Příspěvky: 6
Bydliště: Příbram
skusím se podívat na ty hadičky zda jsou v pohodě či ne ale nemůžu si pomoct u comba cejtím zrychlení okamžitě a u 5ti dvýřka až od těch 1500 otáček jsou to stejné motory tak nevím uvidíme

_________________
Ford MONDEO 1.8 td 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 06 úno 2010 19:51 
Offline
Nováček

Registrován: 06 úno 2010 17:47
Příspěvky: 2
Belous píše:
jak to myslis spina? turbo ti jede hned od spusteni motoru, jen potrebny tlak majici vliv na vykon motoru dosahuje az kolem 1800ot a vys, podle toho jak je to sestelovany. u zmineneho mondea je turboefekt pomerne znat, takze jestli neni tak je neco spatne. nejcasteji byva praskla hadicka vedouci k turbokorektoru nebo membrany v turbokorektoru. nebo pak uz jen hure- turbo na odchodu. hadicku je velmi jednoduche vymenit, membrany uz slozitejsi, musis je totiz mit. o tomto problemu je zde nebo na fordclub. org napsano tuny.hledej


prasknutú hadičku od turba som vymenil, pri turbokorektore je OK, ale pozrel som aj pod nu, lebo sa tu niekde píše, že ked je prasknutá membrána tak vyteká nafta. nafta neteče tak membrána je asi OK, ale auto je lenivé ako s prasknutou hadičkou.pozeral mi to mechanik a hovoril že mi nejde turbo, aj sme stlačili prstami hadicu z turba a ani pri pridani plynu sa tlak nezvyšoval... motor nedymí ani nežere olej
nemôže byť chyba v klapke vo výfuku? - stále otvorená? ako sa kontroluje, čo ju ovláda

_________________
mondeo 1999 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 06 úno 2010 20:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
a kontroloval jsi i tu hadicku u turba? byva taky praskla. trosku hur se k ni leze. musis, myslim, sundat intercooler nebo privod od vzduchoveho filtru k turbu, ted presne nevim. jinak, idealni je zmerit tlakomerem, viz prispevky vyse.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 06 úno 2010 23:12 
Offline
Nováček

Registrován: 06 úno 2010 17:47
Příspěvky: 2
tú zadnú hadičku som menil, pri turbe

_________________
mondeo 1999 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 10:27 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2006 19:10
Příspěvky: 6
Bydliště: Příbram
tak jsem vyměnil hadičky měl jsem prasklé obě jak ve předu tak i tu zadní a mondeo zas lítá jako dřív takže díky za radu pitomé hadičky a co to dokáže jeto síla :smt007 :smt007

_________________
Ford MONDEO 1.8 td 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo
PříspěvekNapsal: 22 říj 2010 09:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
je normálí že mám v sání (tlaková čast) olej. jde o to že se ten olej dostáva ven a mám od něho mastnou celou tu nerezovou rouru co je mezi turbem, chladičem a sáním prolína to ve spoji gumového kolena a sacího potrubí.

http://img826.imageshack.us/img826/1298 ... 144736.jpg

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz