fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 14:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010 09:03 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 01:07
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha-Most
Poklona všem forďákům.
Nedávno jsem vyfasoval tento " danajský dar"- 2.0TDDI r.v.01. Po nastartování studeného motoru auto dost silně kouří - bílý kouř, a po rozjezdu mi to připadá , jako když jede na tři válce. Při teplém motoru už tyhle " laskominy" nejsou znát.
Auto mám krátce , tak k tomu nemohu víc napsat. Nyní se zaměřím na to , jestli se neztrácí voda, ale kdyby bylo těsnění pod hlavou K.O. , tak by se motor , jestli se nepletu , přehříval.
Chci se proto zeptat zkušenějších ,jestli se s tím někdo nesetkal ,nebo na co se zaměřit atd.
Jinak mě sousedi za chvíli nakopou do řepy!!!
Dík předem za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010 09:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Na jednom z válců máš špatnou žhavící svíčku. Nejlépe je preventivně vyměnít všechny čtyři. :(

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010 13:53 
Offline
Nováček

Registrován: 09 úno 2010 15:35
Příspěvky: 10
Zkus prověřit žhavicí svíčky, případně vyměnit. Motory s komůrkovým nepřímým vstřikem jsou na žhaviče dost háklivé.

Taky bych doporučil preventivně změřit kompresní tlaky válců (zastudena i zatepla). Tlaky zatepla mají být minimálně 25 Bar (zastudena trochu méně). Je důležité, aby rozdíl tlaků u válců nebyl větší než 3 Bar (zastudena i zatepla).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010 14:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Od kdy je 2,OTDDI s nepřímým vstřikem?....a ty tlaky jsou taky o pár set tisíc km jinde.... :wink:

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010 20:56 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 01:07
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha-Most
Zdarec chlapi
Dík za odpovědi. Svíčky je jedna z mála věcí , na které jsem se stačil juknout.A výsledek ? Tři jsou funkční a na čtvrté nějaký Zkurvínek ztrhl závit tak , že jsem jí ani nedostal ven (kdyby jste měli nějaký nápad , jak vytočit svíčku - né mě -byl bych vděčnej).Shodou náhod jsem to dneska nastartoval a šel kouknout na to dýmovnici.Pravdou je ,že je z toho kouře cítit nespálená ,nebo blbě spálená nafta.To by nasvědčovalo možná tomu , že ta čtvrtá svíčka je K.O.
Také jsem dnes přišel na další "mňamky" , ale ty přesunu do sekce elektro atd
Jinak ještě jednou dík. To by v tom byl čert ,abych ten mandl nedal dohromady. ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010 21:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2007 10:38
Příspěvky: 1642
Bydliště: pro zloděje všude daleko
uplně stejné příznaky měl teďka známý na taxiku mondeu tdci...za studena to dýmylo jak kráva, jelo na 3 válce zahřálo se to a chod se jakžtakž uklidnil a přestal dýmyt a jelo to jak mělo...po čistění všeho možného, posílání turba na go, výměně x věcí se nakonec motor rozdělal a..verdikt motoráře: 2 ohlé ojnice...teď už jenom jestli je to opravdu tím...hlavně by mě zajímalo jak se můžou ojnice jen tak, když motor nebyl pod extrémní námahou, neuvařil se, zohnout..?

_________________
NISSAN SUNNY N14 GTI...malé, rychlé, hlučné...co víc si přát


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2010 08:10 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 01:07
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha-Most
No do psí prdele :| ,tohle jsem zrovna číst nechtěl! I tak dík za poznatek .Nevíš čirou náhodou na kolik ho ta pitva vyšla?
Chlapi , dá se svíčka nějak změřit ohmetrem? Abych věděl ,jestli je dobrá nebo se s ní mám hned trápit. Popř. kolik má mít odpor.
Dík za odpověďi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2010 10:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2007 10:38
Příspěvky: 1642
Bydliště: pro zloděje všude daleko
no zatím na nic bo když mu nejezdí auto, tak jako taxikář nemůže vydělávat - nemá prachy kámoš mechanik mu to dělá zatím na dluh, platí si jenom díly... :wink:

_________________
NISSAN SUNNY N14 GTI...malé, rychlé, hlučné...co víc si přát


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2010 12:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ta stržená svíčka je slušná zadělávka na průser....to se ti v závitu protáčí a nejde ven? jinak s ohmetrem toho moc nezjistíš, její odpor je tak nízkej, že určit jestli je dobrá, či má zkrat mezi závity topnýho drátu (bere proud ale hřeje málo) nebo jestli už tam ta topná část je úplně v hazlu a zkratuje se o závitovou část dost dobře nejde...jediný co lze najít je její přerušení....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2010 21:15 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 01:07
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha-Most
To Walker : Je to tak ,jak píšeš .Protáčí se a ven se jí nechce. :( Tím že je okolo svíčky tak málo místa ,tak to vypadá na pěknej vopruz!!
Nemá někdo z přítomných nějakej trik ,tak jí dostat ven? Nechce se mi zrovna hned půlit motor ( stejně bych to musel dát do servisu pánč bych to už nesestavil).
Dík všem za rady


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2010 08:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
"něčim" jí chňapnout tak aby při otáčení šlo i tahat svíčku ven.snad by se eště chytla,ale toviš hrozí tam další poškození závitu.ale jinak teda nevim jak z toho ven :(

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2010 19:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No jestli se protáčí a nejde ven tak hlavně netěsní tlak ve válci, čili bych už jinej důvod toho kouření ani nehledal...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 17 čer 2010 07:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
Je to přesně jak píše Walker není co dál řešit pokuď se protáčí svíčka tak automaticky netěsní válec. S opravou to bude těžšší opatrně ji vydolovat ven pomocí silněšího plechu s dirkou a klíčem hlavně žádné násilí!! Jinak tě nemine sundání palice i když to by byl nelepší způsob opravy a hlavně nejbezpečnější protože jikdy nevíš co ti napade do válce.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 28 čer 2010 07:40 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 01:07
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha-Most
Zdarec pánové,
tak mám pro sebe nepříjemnou zprávu.Po třech neúspěšných pokusech (na různé způsoby) vyndat svíčku šlo mondeo do servisu. Tam se sice mechanikovi podařilo svíčku vydolovat a vyměnit, ale výsledek v podstatě žádný.Pořád to čoudí. :( Teď přijde na řadu měření tlaků a pak ,jestli jsem dobře rozuměl asi čerpadlo. Turbo bych zatím z mého laického pohledu vyloučil ,pánč po startu a chodu na volno turbo nejede.
Pokud by jste měli ještě nějaký nápad kde to hledat - tak pište. Dík
2.0 TDDI - za studena - dýmovnice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 28 čer 2010 11:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
No zkusit nový žhaváky a udělat diagn. jak je na tom EGR které může bejt slušnej zasrané.

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 28 čer 2010 22:24 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 01:07
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha-Most
Zdarec.
Dík za tip kémo.Možná se zeptám hóóódně stupidně ,ale kde ten EGR ventil najdu? :oops:
Jinak svíčky jsem kontroloval ( na aku) a ty se zdály O.K.
Kdo další ?Máte ještě nějaké nápady? Dík.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 01 črc 2010 00:15 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 01:07
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha-Most
Zdarec pánové,
tak mám další poznatek.Při tel.rozhovoru s mechanikem ( připojil auto na jakousi diagnostiku -určo né origo Ford) mi řekl, že to vypadá na toto: 1* vstřik K.O. a 1* vstřik načatej. To by za určitých okolností vysvětlovalo,proč to po startu vypadá na tříválec.
Dokázal by ty vstřiky některý z místních " vědátorů" potvrdit? Dík
2.0TDDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 01 črc 2010 21:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
No mrkni na focus forum do sekce Mondeo, ale osobně ti můžu poradit, zainvestuj a nech si otestovat komplet všechny 4 vstřiky v nějakém vyzkoušeném servisu v tvém okolí.
Diesel servisů je dnes mraky mrkni na to focus foru tam ti poradí přímo kam je dát, dle tvého bydliště.
Je klidně možné , že můžou bejt v háji jen jeden, dva vstřiky, ale otestovat je nech všechny

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 02 črc 2010 08:50 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2007 01:07
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha-Most
Zdarec...
jedna včerejší kulturní vložka: Jdu si takhle do práce okolo Bosch servisu na P-7 ,tak si říkám - líná huba = holý neštěstí ,zeptám se na ceny.Vlezl jsem do dvora a málem jsem omdlel. Z asi 12 aut tam stálo 7 mondeí :( .Hned mě napadlo ,kde asi udělali soudruzi z NDR chybu. No nic ,vlezu do kanclu a věci se mají asi takhle.
1, zkouška vstřiku přes přepad - cca 280 Kč bez arbeitu
2, zkouška vstřiku na " stolici" - cca 680 Kč bez arbeitu
3, repasovaný vstřik - cca 4500 Kč
Vzhledem k tomu , že je před dovolenou ,tak budou muset sousedi ještě chvilku s dýmovnicí vydržet.
Předpokládám , že ceny budou + - všude stejné,ale kdyby měl někdo jiné zkušenosti ,prosím ,sem s nima.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bílý kouř u studeného motoru
PříspěvekNapsal: 03 črc 2010 12:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
A to s tou dýmovnicí přímo na dovolenou jedeš??? Já jen víš co může udělat třeba ukapávající vstřik a tak??? :roll:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz