fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 15:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Záměna motoru TD mondeo MKI/MKII
PříspěvekNapsal: 01 led 2011 15:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Mám možnost koupit motor na mondeo který je z MK1 a chtěl bych ho dát do MK2 typ motor u obouch je RFN půjde tam dát bez problémů - budou stejné držáky či jiné otvory pro šrouby?

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru TD mondeo MKI/MKII
PříspěvekNapsal: 02 led 2011 21:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
co nevidet dam do navodu fotky co jsem delal pri vymene RFN na svym aute. pak to muzes srovnat detailne

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru TD mondeo MKI/MKII
PříspěvekNapsal: 14 dub 2011 09:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Tak jsem to přehodil bez problému, až na absenci jedné díry na šroub na vaně co drží trubku od vody :D

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz