fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Mondeo 2.0TDCI chcípe
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=73&t=32623
Stránka 1 z 1

Autor:  dreamcatchers [ 09 dub 2011 22:51 ]
Předmět příspěvku:  Mondeo 2.0TDCI chcípe

Ahoj
Mondeo 2.0TDCI 85KW 03 před FL automat
Problém mám v tom že když jede tak je vše ok ale když pustím nohu z plynu tak motor sám zhasne.
Děje se to skoro pokaždé ale né furt, někdy to neudělá někdy zase jo.
Diagnostika píše jednu závadu teď si nepamatuji číslo ale je to ohleně alternátoru.
Nesetkal jste se s tím někdo?

Autor:  dreamcatchers [ 10 dub 2011 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Tak jsem dnes koukal na aktuální hodnoty a tlak na liště padá dost nízko ale nechápu proč když na volnoběh má 28000Kpa cž si myslim že není tak hrozný
Ale před chcípnutím spadne někdy až na 10000Kpa takže tím si myslím že kak spadne tlak na rejlu tak se to celý vypne.
Takže čerpadlo?!

Autor:  Lubak [ 10 dub 2011 18:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Pokud je tlka na volnověh kolem 28 tak i tak se mi to zdá dost málo, a pokud padá dolů tak mi to připadá na čerpadlo. Do nouzového režimu se ti hází?
Kontrolka žhavení nebo jiná chyba motoru nic?

Autor:  dreamcatchers [ 10 dub 2011 18:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

tlak by měl být okolo 30 podle mě.
A to je právě to že do nouzáku nepadá jede to jak splašený žádná kontrolka nesvítí a na diagnostice to píše jen chybu na alternátoru.
Ale prostě při zastavování to zdechne někdy.

Autor:  tomin [ 10 dub 2011 18:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Jestli je tlak takovy jaky si preje jednotka muzes vycist na PIDu "FRP_DSD" (pozadovany tlak v railu).
Nemuze zlobit IMV ventil ?
Chce to sledovat v dobe chcipnuti hodnoty "FRP","FRP_DSD" a "IMV_DRIVE"

Autor:  dreamcatchers [ 10 dub 2011 18:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Když IMVo mi přijde že je nový.
A přiznám se že jsem to dělal FoComem a sledoval tam.
A ani nevim proč jsem to nenapích tou tvojí jdu to zkusit ještě teď
Jsem z toho fakt hotovej přijde mi že je to píčovina a ne čerpadlo.

Autor:  dreamcatchers [ 10 dub 2011 19:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Tak jsem z5 a FRP běží ale FRP-DSD a IMV drive to neběží :cry:

Autor:  tomin [ 10 dub 2011 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

nebezi - jako ze je ten PID cerveny/zakazany ? Nebo cemu rikas "nebezi" ?

Autor:  dreamcatchers [ 10 dub 2011 21:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

JJ přesně tak a zkoušel jsem to i u sebe a tam je to taky neaktivní.
A zjistil jsem že jsem idi..t a psal jsem rychlejš než jsem myslel IMV novej neni nevim proč ale splet jsem si ho s rejlovim čidlem :oops: :oops:
Nevíš co tam má to IMVmo za přesnou funkci? Mě tohle čidlo nějak uniklo :oops:

Autor:  tomin [ 10 dub 2011 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

google transl.:
IMV ventil
IMV - vstupní dávkovací ventil (nebo nezávislé měření Valve)
To řídí tok paliva z nízkého tlaku ze strany na stranu vysokého tlaku čerpadla.
To je to, co určuje průtok. Řídí výtlaku čerpadla,
a slouží k ovládání rail tlaku přes feed-back regulační smyčku z čidla tlaku rail.
Zjednodušeně řečeno, PCM má "cíl" rail tlak, a to pokouší se dosáhnout tohoto tlaku nepřetržitě
porovnejte ji s aktuální železniční tlak a použitím těchto informací pokyn IMV odpovídajícím způsobem.

PWM, který je odeslán na IMV pro dosažení železniční tlak poptávky.
Tato hodnota je určována pomocí otevřené smyčky mapa, která dává PWM podle
otáčky motoru a paliva poptávky

Cesky receno timto ventilem ridi ECU jaky bude cerpadlo tlacit vystupni tlak do railu.

IMV valve
IMV - Inlet Metering Valve (or Independant Metering Valve)
It controls the flow of fuel from the low pressure side to the high pressure side of the pump.
This is what you call the flow sensor. It controls pump displacement,
and is used to control the rail pressure via a feed-back control loop from the rail pressure sensor.
Basically, the PCM has a "target" rail pressure, and it attempts to achieve this pressure by continually
comparing it to the actual rail pressure and using this information to instruct the IMV accordingly.

PWM that is sent to the IMV to achieve the rail pressure demand.
This value is determined using the open loop map that gives the PWM according to
the engine speed and the fuel demand

Autor:  tomin [ 10 dub 2011 22:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Zajimave s tema PIDama. Mam tu asi 3 tdci a vsechny to umi, ale asi to bude zaviset na roku. :cry:

Autor:  dreamcatchers [ 10 dub 2011 22:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Nechápu jak jsi to našel já to hledal ale takhle hezky popsany jsem to fakt nenašel. Ďekuji.
Je škoda že to zrovna na těhle jednotkách nejede protože by mi to hodně pomohlo.
Jak mi blikla naděje tak mi zase rychle umřela :cry:

Autor:  tomin [ 10 dub 2011 22:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Mam to z tohoto manualu (BOMBA): http://www.harwes.com/techweb/CMNRL.pdf
A Focom to ma taky v nabidce a taky zamknute, nebo to vubec nema v nabidce ?

Autor:  dreamcatchers [ 10 dub 2011 23:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

No ja to hledal ale nenašel už jsem jim psal jestli to vubec umi a dyštak pod jakym nazvem protože některý věci tam jsou napsaný hezky ale podle mě k prdu. To že tam mají 2 tlaky paliva a oba běhaj nemlicht to samy je hezky ale k hov..
Měřenejch funkcí mraky ale aby se v tom prase vyznalo. Třeba co nechápu proč tam nemají signál vačky to to jednotka neumí zpracovat dal a poslat do diag? To si nechává pro sebe nebo co? Chápu že vačka neni extra duležitá ale aby jsi vyděl jestli to žije nebo ne mi přijde duležitější než že tam vidíš třeba zapnutou klimu to snad pozna i debil.
Tady na to zlatej VW diagnostikou udelas vse a je to krasne prehledny pochopitelny atd...

Autor:  tomin [ 10 dub 2011 23:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Tyhle rychly cidla (vacka / klika) se nedaji primo cist diagnostikou protoze se jejich udaj meni moc rychle.
Diag. by to nestihla prenaset relevantne do pc. Na to uz jedine oscilo.
Maximalne treba jejich odpor (pokud ho ecu kontroluje), nebo tak, ale ne jejich prubeh signalu.
U dieselu je cidlo vacky hodne dulezity. Benzin jezdi uplne bez tohodle cidla a je mu to celkem sumak,
ale diesel ho potrebuje aby vedel kdy ma presne vstrikovat naftu.

Autor:  dreamcatchers [ 10 dub 2011 23:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Teď jsem si vzpomněl mají tam STAV ČERPADLA je to v % a ukazuje to 0.305% ale co to znamená už nikde nedohledáš

Autor:  dreamcatchers [ 10 dub 2011 23:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mondeo 2.0TDCI chcípe

Jo jasně že je důležitý jako je důležitá klima ale jiný přirovnání mě nenapadlo.
To že na kliku i vačku je potřeba oscilo mi je taky jasny ale kdyby tam bylo třeba Vačka OK nebo tak něco jednotka si to čidlo musí očuchat podle mě.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/