fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Stav vstřiků podle diagnostiky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=74&t=55504 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kviiik [ 06 led 2013 01:51 ] |
Předmět příspěvku: | Stav vstřiků podle diagnostiky |
Ahoj, byl jsem včera na diagnostice v dieselservisu Kroměříž za účelem dílčího posouzení stavu vysokotlaké části palivové soustavy. Diagnostika (cosi od Brain Bee Automotive) mimo jiné vyhodila následující: - Vlak v railu od 23.7 do 27.4 MPa, průměr 25.4 MPa - Vyvážení - válec 1 (aka "Vstřik N - offset" na Fordiagu): 1.31 mg (od 1.26 do 1.34 mg) - Válec 2: -0.45 mg (-0.58 až -0.34 mg) - Válec 3: 0.36 mg (0.31 - 0.47 mg) - Válec 4: -1.28 mg (-1.31 až -1.21 mg) Hodnoty byly naměřené při teplém motoru a volnoběhu. Chyby žádné. Chlapík říkal, že tlak bych měl být kolem 29 MPa - může mi to někdo potvrdit? Já jsem myslel, že pro můj motor (1. gen. CR Delphi) je 25 OK. To kolísání tlaku je v pořádku? Co ty hodnoty vstriku na valcich 1 a 4, je to v normě, nebo není? Zajímá mě, jestli nemám načaté vstřiky (příp. čerpadlo) a mám se psychicky připravit na investici, která přijde v horizontu několika desítek tis. km, nebo můžu mít i při těchhle hodnotách vstřiky zcela v pořádku. Dodám, že jediným podezřelým chováním auta je tendence chytat asi na 3 válce při teplém motoru - pomůže prostě podržet startér o malou chvilinku déle než jen po blafnutí, takže mě to nijak neobtěžuje (vadí to ale možná setrvačníku ). Startuju vždycky napoprvé, a to i ve značných mrazech, ale není to na brnknutí (když auto stojí pár dní nebo i týdnů v garáži, tak chytá cca. po 4-5 s - i za tepla). Auto nekouří a táhne dobře. Ve filtru po 20 tis. km je čistá nafta, žádné stopy železných pilin z čerpadla jsem nenašel. Najeto 94 tis. km prakticky výhradně dálkových jízd. |
Autor: | Lubak [ 06 led 2013 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stav vstřiků podle diagnostiky |
K těm hodnotám ti poví určitě Tomin něco víc, ale těch 94 tis. km co uvádíš máš ověřené? Jen přeci 11 leté auto s naftovým motorem a ročním nájezdem cca. 9 tis. ročně se mi moc nepozdává |
Autor: | Kviiik [ 06 led 2013 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stav vstřiků podle diagnostiky |
Lubak: Dík za reakci - máš bod za nejrychlejší odpověď. Tvoje pochybnosti chápu, ale jsou zbytečné - nechci odhadnout stav vstřikovačů podle najetých km, chci spíš vyložit výsledky diagnostiky (jsou ta čísla pro tenhle motor OK, nebo ne? Dá se z nich něco usoudit?), příp. chování auta. Ale na vysvětlenou: auto je druhé v rodině. Prvním je 17 let starý Civic 1.5 LXi 85 kW (mimochodem nezdolná, úsporná a prostorná mašina). Tím jezdíme po městě a na krátké tratě. Focus je vyloženě na delší dálniční jízdu, na kterou ho vytahujeme v průměru tak dvakrát do měsíce. Proto má nájezd do cca. 15 tis. za rok. (Tímto bych taky rád nabořil mýtus, že diesel se nevyplatí, pokud najezdí míň jak 30 tis. km ročně - záleží samozřejmě hlavně na režimu provozování.). První majitel sice nejsem, ale tomu předchozímu docela věřím - o auto se zdá se dobře staral a provozoval ho podobně jako já (perlička: on i manželka měli ještě auta služební plus jim před barákem stojí karavan - takže měli auta 4). No jinak bych ho nevzal, ne? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |