Po nějaké chvíli report: Ta sahara je prý normální, v chytré knize jsem se dočetl, že si motor sám vyrovnává teploty vně a uvnitř motorového prostoru. Woow.
Jinak jsem po výměně teplotního čidla, termostatu, opravě výfuku, výměně spotřebáku (přední desky, brzdovka, olej, filtry, stěrače, vzpěry zadních vrat, žárovek, bočních blinkrů), pneumatik atd...
Jinak pro zajímavost, termostat není jen o výměně vložky jako na Escortovi za tři stovky, mění se celé těleso, protože celý ten bazmek je i vyhřívaný a pokud se šlape hodně na plyn, tak si ho EEC víc otevře, aby se motor víc chladil a jel na větší výkon. Zní to super, ale výměna za dva a půl. Woow.
Sehnané mám i jiné prkotiny, které se budou řešit na jaře, o tom zase až na to přijde čas. A jestli nebudu líný fotit, tak se to celé přesune do "projektů", ať je to trochu v kontrastu s tou nudnou grupu samých RS, kabrioletů, RST a podobných hovadin