fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Sahara & teploměr MK3
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=75&t=21704
Stránka 1 z 1

Autor:  Wizzy [ 09 úno 2009 08:52 ]
Předmět příspěvku:  Sahara & teploměr MK3

Mám takové dva problémky, které možná spolu souvisí, možná ne.
1) Hodně často se mi zapíná sahara, přestože teploměr ukazuje uprostřed, venku kosa a žádná dravá jízda, tak zastavím, vylezu ven a slyším, jak to hučí. Chladící kapaliny dostatek a klima vypnutá ;-) Normální mi to nepřipadá, ale auto mám krátce, třeba je to fíčura, kterou neznám.

2) Občas se mi stane, že teploměr přestane ukazovat a sleze na nulu a po nějaké době si zase vesele vystoupá doprostřed pole.

Podezírám čidlo teploty, konektor a dráty od něj - u tohoto auta je jen jedno, takže vedle padacího budíku mi to asi i dost žere. Dále by se mohl nějakým způsobem kousat termostat. A v souvislosti se saharou, podle šémátek jsem zjistil, že je dole na chladiči nějaký termistor, který by na to mohl mít vliv...
Nemá s tím někdo zkušenosti?

Autor:  balu [ 09 úno 2009 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

Kolísání teploty - projdi a očisti konektory
Sahara - mně to dělá taky, může být - 20 a když auto stojí a nechladí se náporem , tak to sepne. To znamená, jak při jízdě i v mrazu zastavím , tak to sepne , takže je to OK.

Autor:  Wizzy [ 09 úno 2009 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za zkušenost s tou saharou, aspoň tohle můžu pustit z hlavy...
Jinak mě čeká pár takových blbostí jako ostřikovač na 5. vratech (vypadená tryska, teče z toho jak z hydrantu, oprava rolety (u Forda nemají náhradní háčky na roletu, jen celou za pět litrů), výměna sametek na oknech a vnitřních madel (klasicky "ošúchané") a bude auto v rychtyku.

Tu roletu mám celkem vymyšlenou tak, že se vzadu rozpáře a nechám udělat kulatinu z nerezu nebo tak něčeho, aby byla akorát na šířku rolety plus háčky a pěkně to zapadalo do výřezů v plastech. dyby nefungovala nebo byla zamuchlaná, tak se nedá nic dělat a bude nová, ale kvůli dvoum plastovým háčkům pět litrů nevyvalím.

Autor:  Wizzy [ 03 bře 2009 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

Po nějaké chvíli report: Ta sahara je prý normální, v chytré knize jsem se dočetl, že si motor sám vyrovnává teploty vně a uvnitř motorového prostoru. Woow.
Jinak jsem po výměně teplotního čidla, termostatu, opravě výfuku, výměně spotřebáku (přední desky, brzdovka, olej, filtry, stěrače, vzpěry zadních vrat, žárovek, bočních blinkrů), pneumatik atd...
Jinak pro zajímavost, termostat není jen o výměně vložky jako na Escortovi za tři stovky, mění se celé těleso, protože celý ten bazmek je i vyhřívaný a pokud se šlape hodně na plyn, tak si ho EEC víc otevře, aby se motor víc chladil a jel na větší výkon. Zní to super, ale výměna za dva a půl. Woow.

Sehnané mám i jiné prkotiny, které se budou řešit na jaře, o tom zase až na to přijde čas. A jestli nebudu líný fotit, tak se to celé přesune do "projektů", ať je to trochu v kontrastu s tou nudnou grupu samých RS, kabrioletů, RST a podobných hovadin :-D

Autor:  Perňa [ 03 bře 2009 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

Woow.... :shock: :-D

Autor:  spooon [ 04 bře 2009 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Kurňa, takový chytrý věci :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/