V prípade,že máte pocit,že voľnobežný ventil už nie je to čo bol,
a nedostatočne drží voľnobeh,tak môže pomôcť mierna úprava
1.Odrezal som pliešok mechanickej časti
2. Dostanete sa k skrutke,ktorá reguluje tlak pružiny-povolením skrutky sa zníži tlak
v prípade že je elektromagnet už slabši a slabo tlačí na planžer.
3.Po namontovaní povolením skrutky som dosiahol,stabilitu otáčok pri vyradení pred križovatkou,bez poklesu na 500.
Poznámka: Môže sa stať,že skrutka drži jak divá a nie a nie otočiť skrutkou.
Narezal som poriadny zárez pílkou,poprosil suseda,dali sme ventil do zveráku,
jeden tlačí na šrubovák,nech nevyskočí zo zárezu a druhý poriadnymi
kliešťami stlačí spodnú časť šrubováku a pomáha točiť.
S tým povoľovaním opatrne,ak povolíte veľa,stúpnu otáčky voľnobehu,pretože slabo dosadne pružina a pustí veľa vzduchu okolo klapky.
Dotaz na Tomina a ostatných prosím: ak sa zmení množstvo vzduchu voľnobehu,
je vhodné zmazať adaptácie EEC,nech sa to naučí nové hodnoty?Ďakujem.
Ešte zmerám diagnostikou a doladím počet voľnobežných otáčok,aby v prípade budúcej
emisnej to nedávalo veľa CO....