fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 04 čer 2024 10:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 14:01 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Dodo, ale nikdo netvrdí, že čidla nejdou korektně. Diagnostika se má dělat při provozní teplotě motoru a kód 116 jen ohlásí, že není dosažena provozní teplota a má pravdu. Pokud motor ohřeješ, už to neohlásí. Takže žádnbá chyba. Chyba by to byla v případě, že je motor v provozní teplotě a objevil se kód 116, pak je čidlo špatné a ukazuje jinak.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 14:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
mrazik píše:
Dodo, ale nikdo netvrdí, že čidla nejdou korektně. Diagnostika se má dělat při provozní teplotě motoru a kód 116 jen ohlásí, že není dosažena provozní teplota a má pravdu. Pokud motor ohřeješ, už to neohlásí. Takže žádnbá chyba. Chyba by to byla v případě, že je motor v provozní teplotě a objevil se kód 116, pak je čidlo špatné a ukazuje jinak.

Mrazíku díky moc, škoda jen, že tato poznámka zde nezazněla dříve, když jsem se o problému zmiňoval. Mohl jsem ušetřit 600 Kč za čidlo :(

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 14:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No pokud to auto budes jeste chvili mit, mozna ho jeste uzijes. V nehorsim s nejakou slevou prodas, takze az tolik neztratis treba.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2005 21:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Ondrej píše:
tak jsem zkusil tu diagnostiku co je popsana na http://www.fordscorpio.co.uk/star.htm a zase bezuspesne, dioda stale jenom sviti.
Jinak jsem koukal kam je zapojenej ten konektor
pin 3 vede na pin 18 RJ
pin 11 vede na pin 19 RJ
pin 4 vede na kostru
pin 5 nejspis zem
pin 7 ?
pin 16 +12V
pin 18 a 19 na RJ je podle schematu oznaceno jako "sevice bay diagnostic connector"


Takže dostala se mi do rukou chytrá knížka o řídících jednotkách a tohle jsem našel v popisu EEC-IV a diag. zásuvkou OBD-II :
PIN 17 RJ - SD connector : t3
PIN 18 RJ - FDS 2000 connector : t3
PIN 19 RJ - FDS 2000 connector : t11
PIN 48 RJ - SD connector : t2

Jen pro připomínku PIN 17 a PIN 48 je starý diagn. konektor.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2005 22:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
Oni tedy budou dve zapojeni toho konektoru bud podle FDS nebo SD, ja na RJ nemam zapojeny piny 17 ani 48 a zase me vedou na OBD konektor piny 18 a 19 ted jeste zjistit jak to diagnostikovat, ja mozna nekdy zkusim zkontruovat tu pres K-Line

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 12:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Nový poznatek :
tady http://www.scantool.net/forum/index.php?board=13;action=display;threadid=995 se píše : ,,On pins 3 and 11 are blink codes , but ATTENTION! to pin 3 cannot connect of the LED diode, only the analogous measure or the arrangement on transistors." . Pokud to přeložím správně, tak : ,,Na PINech 3 a 11 jsou vyblikávací kódy, ale POZOR, na PIN 3 není možné připojit LED doidu, pouze analogový měřák nebo tranzistorové zařízení-soustava."
Dále se tam píše, že připojení diagnostiky ISO9141-2 do této zásuvky se zjistí pouze ABS a airbagy.
Takže kde se najde dobrovolník ?

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 17:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
Na co potrebujes dobrovolnika, ja se klidne hlasim, to s tim analogovym mereakem vyzkousim a co se tyce te diagnostiky pres ISO9141-2 tak jsem to uz mel zbastleny ale nejak me to nefungovalo a uz jsem nemel na to zkoumat jestli tam nemam chybu v zapojeni

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 13:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Neobjevili jste někdo někde přesný popis - nákres s rozměry té diagnostické zástrčky - konektoru OBD2? Já to nikde nenašel.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 14:23 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
podivej se sem http://www.scantool.net/support/index.php?_a=knowledgebase&_j=questiondetails&_i=2

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2005 13:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Řekne OBD 2 diagnostika, které čidlo naposledy spustilo alarm?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 10:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
vyzkousel sem zajimavou vec co funguje na fokuses a kupodivu u me taky http://www.focushacks.com/index.php?modid=13 http://faq.ford77.ru/engine/jet/test_foc_pp.htm jedna se o to ze po podrzeni tlacitka pro nulovani denniho pocitadla se objevi na displeji TEST a potom jdou vypisovat zajimavi hodnoty, co jsem z toho vicet tak byly rozumny hodnoty RYCHLOST v mph a kmph, potom teplota motoru v °C otacky motoru, napeti na baterii, chybove kody diagnostiky, typ motoru (PETROL) a hromada dalsich veci ktery vubec nevim co jsou

asi to vetsine lidi moc nepomuze, melo by to funguvat to u esek se stejnou palubkou co mam ja a u fokusu http://guverner.ruk.cuni.cz/cida/ford/imagepages/IMG_0067.html

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2005 14:49 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Diagnostika cez pristrojovu dosku funguje, ale este som neskusal spustit pri beziacom motore, je to vobec mozne?

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2005 16:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
funguje to i pri bezicim motoru, klic v poloze 0, zmacknes cudlik nastartujes pockas az se objevi test a je to.
Je divny ze ta rychlost co se tam zobrazuje je shodna s hodnotama z GPSky a tedy trosku nizsi nez co ukazuje rucicka

tady sem nasel jeste nejaky odkazy http://www.ffclub.ru/forum/index.php?showtopic=34
a tady jsou chyby DTC http://www.obdii.com/codes.html

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2005 23:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Ondro jsi machr, velice užitečná věc a zajímavý poznatek.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 00:12 
nazdárek Fordáci.--- tak mám pocit, že jsem tady jeden z mála, který si téměř vše nedělá sám... :roll: můžete mi někdo poradit s tím kdo mi aza kolik udělá diagnostiku? Jednak mi lítaj otáčky a dnes, po cestě na podělaný fotbal v Olomouci, mi začal vynechávat motor! Bál jsem se , že ani nedojedu.cukalo to a vynechávalo, jako by mi docházel benzín. Pak jsem zjistil, že to přetane dělat, když sešlápnu plyn nadoraz!!! Kdo to ale bude živit? Po fotbale jsem zchládlé auto nastartoval a bez nejmenších potíží dojel 100km domů. Nevím co to bylo a nechci, at mne to někde nechá...mám jet k Fordům? :cry: Nemám příliš důvěry ve velkých servisech k VYMĚNOVAČŮM DíLŮ. zlaté časy, kdy se auta a jejich díly OPRAVOVALY!!!
:-D


Naposledy upravil Návštěvník dne 03 čer 2005 10:26, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 08:07 
Dostal jsem se konecne k diagnostice a pri testu s vypnutym motorem mi to vyblikalo toto:

Test motoru 552 - obvod pridaneho vzduchu
Mam problemy s volnobeznym ventilem, muze to byt ono?

Pamet 171, 172, 174, 176 - snimac Hego (lambda)
Mam vymenit lambda sondu? Spotreba je malinko vetsi, ale zase to neni takova katastrofa. Muze to mit vliv jeste na neco jineho? A ten snimac Hego je skutecne lambda sonda?

Pamet 186 - ventil vstrikovani (prilis dlouhe otevreni)
Muze to mit vliv na spotrebu nebo jeste na neco jineho. Mam to nejak resit, popr. jak?

Jeste se chci zeptat, zda hodnoty v pameti zustavaji az do vamazani uzivatelem nebo se sami dynamicky prizpusobuji aktualnimu stavu. Dam priklad: bude mi to hlasit mrtvou lamda sondu, ja ji vymenim a test na to zareaguje nebo bude porad tvrdit, ze lamba je mrtva, protoze si tuto informaci kdysi ulozil.

Predem diky vsem za pripadne rady.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 09:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
552 nás tady má více. Volnoběžný ventil ani ventil vakua na odvětráni nádrže to není. Myslím že je to něco co náš motor nemá ale ŘJ je na to naprogramovaná. Hego je opravdu lambda sonda a asi ji budeš mít KO, zkusil bych ještě vyčistit konektor od lambdy a udělat reset ŘJ. Ten vstřikovací ventil je otázka. Zkus zresetovat a pak znovu udělat diagnostiku. Po opravě nebo výměně motorového dílu je třeba vždy dělat reset, jinak chyby v paměti zůstavají.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 09:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Standa má pravdu(jako vždy), konkrétně HEGO sonda je Heated Exhaust Gas Oxygen sensor a je to lambda sonda. Cizí literatura totiž většinou lambdu nazývá HEGO (či EGO - nevyhřívaná) popř. Oxygen sensor.
Vymazání chyb z paměti - je fakt nejlepší provést reset ŘJ, chyby by se ale po nějaké době (určitý počet startů) měly samy vymazat (pokud se dál nevyskytují).

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 10:17 
Takze radite vymazat RJ (mysleno odpojit baterku) nebo jak pise mrazik pri testu rozpojit propojku na konektoru?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 11:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2005 10:03
Příspěvky: 1464
Bydliště: Plzeň
Rozpojením propojky ... se vynuluje jen pamět chybových kódů.
Odpojením baterky se vynuluje paměť ŘJ je dobré provést zkušební jízdu.

_________________
-Kuga 2,0 TDCi Black Panther 2011-
-Ford Focus MK I FL Black Panther 1.8 2002-
--Ford Escort MK V; 1.4 1992--


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz