fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Diagnostika u nafty http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=1851 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Maskot [ 17 bře 2005 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik píše: A co tištěnžý spoj, rozmístění součástek, atd. ? Má to někdo ? Podělte se. To se zvladne lehce neni to slozita desticka.K tem ELM 320 pristi tyden budu opet ve Vidni tak dopodrobna zkusim zjistit potrebne.zatim to vim jen z inzerce a to neni nikdy nic jisteho.Pokud bude realne to v tehle cene sehnat neni problem to vzit.Jsen tam da se rict skoro doma takze v tom problem neni.Ozvu se jak budu vedet vic.Pripadne v rozumnych mezich bych mohl vyrobit tech desek vic.Ne vsak ale ve velkovyrobe
|
Autor: | mrazik [ 18 bře 2005 01:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže tady http://www.kds-online.com/Shop6a/catalog/product_info.php/cPath/21_25/products_id/34 mají obvod ELM320 za 19.49 euro. A k tomu ještě OBD konektor za 5.79 euro. http://www.kds-online.com/Shop6a/catalog/product_info.php/cPath/21_223/products_id/1167 Není problém objednat před mého kamaráda, který je v Německu. |
Autor: | Ondrej [ 18 bře 2005 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyby byla aspon trochu jistota, ze to bude fungovat, tak bych do toho sel taky, kdyz uz jsem neuspel s zadnou jinou diagnostikou. Je nekde popis na jaky auta by to mohlo fungovat? |
Autor: | mrazik [ 18 bře 2005 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondro je to risk, ale já do něj půjdu. Podle informací, které mám od Naganta, který mě nechal nahlédnout do časopisu, by to mělo fungovat a Ford používá PWM protokol, takže není co řešit. Jen pak musím sehnat dobrovolníka, který mi poskytne auto. |
Autor: | Nagant [ 18 bře 2005 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevidím důvod, proč by to nemělo fungovat, tedy je-li v našich novějších modelech aut Escort (cca od 1996 - možná ne všechny a možná i některé dřív) opravdu diagnostika odpovídajíci SAE J1850/PWM. Všechny mně dostupné informace tomu nasvědčují. Na OBD II konektoru v autě je podle http://www.gendan.co.uk/articles.php?article=3 nutné mít osazené piny 2, 4, 5, 10 a 16. Kdo to má jinak, obvykle má někde tu diagnostickou 3 pinovou zásuvku. Mrazíku, Ty bys byl schopen u svého známého zařídit nějakou hromadnou objednávku pro zájemce z Fordfans? Kolik by byla konečná cena v Kč? |
Autor: | Standa [ 18 bře 2005 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já myslím že na Mondeu už to mají odzkoušené, zkuste se podívat na : http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... c&start=40 |
Autor: | Ondrej [ 18 bře 2005 10:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mraziku ja bych klidne ten dobrovolnik byl, ale uz vidim ten hacek ja mam osazeny konektor uplne jinak a to takto 3,4,5,7,11,16 pin 3 vede na pin 18 RJ pin 11 vede na pin 19 RJ pin 4 vede na kostru pin 5 signalova zem pin 7 K-Line ISO 9141-2 pin 16 +12V me diagnostika s led proste nefunguje, ja bych spis mohl pouzit kabel OBD K-Line viz http://www.id2.cz/obd2_enter_x.htm http://www.id2.cz/obd2/obd_k_line_schema.png vychazi to trosku levnejc. |
Autor: | Nagant [ 18 bře 2005 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Že by měl nějaký FORD diagnostiku dle ISO-9141? I když, možné to je. Našel jsem 2 tabulky: http://www.obd-2.de/tech_com-uebe.html http://www.ardio.ru/obd2comp.php a snad existoval Escort, do kterého se montoval motor Mazda, který mohl být dle ISO-9141. Možná ale americký escort (??). |
Autor: | mrazik [ 18 bře 2005 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagante hromadna objednavka by nebyl vubec zadny problem. Vyslednou cenu zjistim, ono neco bude za postovne. Americky Escort se tomu nasemu vubec, ale vubec nepodoba. |
Autor: | Nagant [ 18 bře 2005 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik píše: Americky Escort se tomu nasemu vubec, ale vubec nepodoba.
Ano, to věřím. I když to ISO má být snad v nějakém Escortu 1.8L a to je na "ameriku" dost malý obsah. I když tam už asi nejezdí jen ty "křižníky". |
Autor: | Maskot [ 18 bře 2005 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: mrazik píše: Americky Escort se tomu nasemu vubec, ale vubec nepodoba. Ano, to věřím. I když to ISO má být snad v nějakém Escortu 1.8L a to je na "ameriku" dost malý obsah. I když tam už asi nejezdí jen ty "křižníky". |
Autor: | mrazik [ 18 bře 2005 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže je to takhle : Auta s řídící jednotkou EEC-IV a konektorem OBD-II nelze přečíst diagnistikou typu PWM určenou jen pro řídící jednotku EEC-V. Proto je jiné rozmístění PINů. Vypadá to na diagnostiku typu ISO9141-2. Auta s řídící jednotkou EEC-V není problém přečíst diagnostikou typu PWM s ELM320. |
Autor: | Michal-MS [ 18 bře 2005 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uf to jsem si oddech, takže vzhůru do výroby. Proto bych měl zájem o jedno ELM320, takže kdo pojede do Vidně nebo to bude objednávyt, tak prosím objednejte i mi. ALe jen jestli bude levnější než 800 Kč . Pak by sme se domluvili na ceně. Dík. |
Autor: | Návštěvník [ 25 črc 2005 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak od března tady nikdo nic nenapsal asi ty diagnotiky nefungujou?! Nebo jeěště do Vidně nikdo nejel?. Chlapi, tak se podelte o informace! Rád bych to také vyzkoušel. |
Autor: | Nagant [ 27 črc 2005 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik píše: Takže je to takhle :
Auta s řídící jednotkou EEC-IV a konektorem OBD-II nelze přečíst diagnistikou typu PWM určenou jen pro řídící jednotku EEC-V. Proto je jiné rozmístění PINů. Vypadá to na diagnostiku typu ISO9141-2. Auta s řídící jednotkou EEC-V není problém přečíst diagnostikou typu PWM s ELM320. Moc se mi to nezdálo, že na EEC-IV je jiná diagnostika než na EEC-V, ale asi má Mrazik pravdu, dle tabulky na http://www.obd2system.com/tech/muster_ford.html pouze Escorty s EEC-V používají standard PWM. Ale snad má existovat i diagnostika pro EEC-IV, inzerují ji třeba na http://www.obd2.com/personal/personal_fordeec4.htm a zasláním dotazu s VIN auta na adresu, která je tam uvedena, prý sdělí, jak to s OBD standardem konkrétního auta ve skutečnosti je. A podle http://www.autodiagnos.com/HTML/Ford2.03Coverage.pdf se 1.8i s motorem RKC dělala jak s EEC-V, tak s EEC-IV. To jsem tedy zvědav, co mám já... |
Autor: | Návštěvník [ 17 bře 2006 06:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
na http://obd.ec.cz/stavebnice.asp#ELM najdete ELM 320 za 399 - na sklade. Motivace - pokud se najdou alespon 2 objednavajici, udela se adapter 320 za 1500, pokud se najdou alespon 4, vidim cenu na 1200, pokud vice, tak se to adekvatne snizi. Cena za komplet, vcet. OBD2 konektoru a krabicky stejne jako je tam ELM323. V pripade zajmu (o min. 2 adaptery 320) me kontaktujte na pm (sz - roukr. zprava) - po prihlaseni. Zatim o to byl sporadicky zajem, jeden slovek za 1-2 mesice... Jeste jedna akce platna do kvetna 2006, sleva na ELM327 CAN Adapter (umi vsechny auta, nejen Fordy, vcet. CAN), kdyz do poznamky objednavky uvedete: "fordfans.cz sleva 300,- na #ELM327AU" "fordfans.cz sleva 200,- na #ELM327A" |
Autor: | Nagant [ 22 bře 2006 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Existuje pro ten ELM-320 nějaký volně dostupný software pro Palm mimo OBD Gauge? Už mám druhý Palm (po Tungstenu T teď Palm M515) a taky mi to OBD Gauge nekomunikuje. |
Autor: | stevosq [ 11 kvě 2008 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
nikomu sa to nepodarilo? |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |