fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Startovací kabely http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=2558 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 18 lis 2006 03:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavně bych doporučil koupit nějáké pořádné aby nehořely dřív než to roztočí startér. ![]() ![]() |
Autor: | Hurdis [ 18 lis 2006 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Minus by se měl připojovat na startovaném vozidle na kostru, ale stejně většinou připojuju na (-) pol baterie. Před časem jsem potřeboval nutně kabely a jediné v nejbližším okolí byly takové ty "shity" ala supermarket za 90,- Kč. Už jsem je využil několikrát při startování známých, sousedů apod. a kupodivu drží v pohodě, a to se průřez blíží dvoulince na telefon a svorky nejsou ani propájené. Momentálně řeším problém se stávkující pojistkovkou a tak občas nahazuju přes kabely i sám sebe, druhá aku v kufru to jistí ![]() |
Autor: | skaldal [ 18 lis 2006 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem už startoval přes kabely mnohokrát a vždycky jsem propojil jen baterky a nikdy žádný problém. Ono popravdě ty kabely většinou svojí délkou ani neumožňujou abych jeden připojil až ke startéru. A kabely mám už druhý z obchoďáku za pár korun (ty první se mi nějak ztratily) a nikdy žádnej problém. |
Autor: | vendiik [ 19 lis 2006 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to z toho duvodu, ze kdyz propojis nabitou a vybitou baterii, tak mezi nimi zacne tect dost velky vyrovnavaci proud (ktery logicky jednu baterku dobiji a druhou vybiji) takze to kolem toho polu co se propojuje posledni dost zaprska. No a protoze z baterky unika vodik a kyslik (jo je to rozpadem destilky, ze vodik je vybusny snad nemusim psat), tak neni dobry vytahovat primo na polu baterky elektrickej oblouk. Ale v realu to zase neni tak horky, nikdy sem o zadnem pruseru neslysel, takze bych si nedelal hlavu. Jinak kdyz ten kabel date bliz starteru, tak je z pohledu ztrat lepsi, ale porovnejte prurez minus kabelu co vede z baterie a prurez startovacich kabelu, nejvetsi ztraty budou rozhodne na tech startovacich kabelech a na jejich svorkach. Pokud nekdo planujete nakup startovacich kabelu, tak si z tohodle duvodu kupte na co nejvyssi proud, jinak riskujete ze pri delsim startovani je fakt uvarite. P. S.: blok motoru je natvrdo propojeny s kastli auta a kastle je natvrdo propojena s baterkou. Ubytky na tom samozrejme jsou, ale minimalni. Pri startovani se na starter pripojuje pres spinaci skrinku jen + pol baterie, - pol je na nem furt. |
Autor: | Karel1 [ 19 lis 2006 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj , nemáte náhodou někdo zkušenost se startovacím kabelem který se připojuje na zásuvku zapalovače ? Na kabelu je ještě nějaká elektronika . Viděl jsem je na nabídkovém letáku , bohužel nepamatuji se prodejce . Zajímalo by mě jest-li takový kabel funguje ! Díky |
Autor: | Wizzy [ 20 lis 2006 08:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na zásuvku zapalovače? ![]() ![]() (kupoval jsem teď nové kabely a podle nápisu jsou dimenzované na 300A) |
Autor: | Karel1 [ 20 lis 2006 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za info ! Ještě mě napadlo jest-li ten kabel nefunguje jako nabíječka se startovacím nabíjením . Kdysi jsem takovou měl , než mi ji ukradli s auta . Připojila se na baterii a za cca 15.min se mohlo startovat . Dodala proud tak na 2 - 3 starty . |
Autor: | vendiik [ 29 lis 2006 00:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel1 píše: Díky za info !
Ještě mě napadlo jest-li ten kabel nefunguje jako nabíječka se startovacím nabíjením . Kdysi jsem takovou měl , než mi ji ukradli s auta . Připojila se na baterii a za cca 15.min se mohlo startovat . Dodala proud tak na 2 - 3 starty . No to jeste mozna, kazdopadne Wizzy to napsal uplne presne. |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |