fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

těsnění pod vanou
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=29878
Stránka 2 z 2

Autor:  skaldal [ 26 říj 2010 12:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

BIRKY píše:
hm pecka :( v sundání vany mi vadí držák alternátoru :(
Asi jsi špatně četl, co? :wink:
koupi píše:
Tak těsnění je hotové ale ta krásná piplačka sundat se muselo snad vše co bylo okolo.
Ze spoda to vypadá jednoduše že odšroubuješ pár šroubů co drží na motoru :P sundáš katík aby se ti s tím dobře hejbalo ale to nic neřeší. :oops:
chybí ti tak 5mm aby ti to vypadlo celé ven a můžeš s tím šmrdlat kam chceš a ani nn. :evil:
celé to drží držák altíku který důkladně přidělali 5 šrouby i tam kde bych to nečekal.
Takže altík dolů no aby se povolily zbylé šrouby na držáku tak výfukové parohy dolů posilovač na stranu klimakompresor odklonit samo řemen dolů a až tam nic nezůstane tak petrve povolit držák altíku a vypadne na vás vana ta nádhera ale než na to příjdeš co povolit dělal jsem to od 18 hod. do 3:30 ráno ale bylo to :D :D :D

Autor:  angličák [ 28 říj 2010 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

skaldo, na co cist kdyz se muzes zeptat x krat dokolecka na tu stejnou vec, ze? :roll:

Autor:  Micko [ 05 lis 2010 17:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

Hádám, že k sundání této vany převodovku sundat musím...

Obrázek
Obrázek
Sorry za zhoršenou kvalitu, ale vidět tam něco je. Prostě šrouby od vany jsou kdesi v útrobách převodovky :(

Autor:  angličák [ 05 lis 2010 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

I todle jde resit, nekdy totiz ten plech byva dvoudilny, presne z tech fotek nevidim, jestli je to tvuj pripad, pripadne jde rozstrihnout a s pouzitim mozku pak i dat zpet tak ,aby neatakoval setrvak a byl funkcni....na svem aute jsem to tak resil, protoze kovarova kobyla....a je to funkcni a vana sla s trochou trpelivosti a pile sundat...

Autor:  Micko [ 05 lis 2010 18:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

Ahaa. díky za tip. Ty šrouby z boku převodovky držej jenom ten plech, nebo když je vyšroubuju se to rozpadne celý?

Autor:  angličák [ 05 lis 2010 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

Drzi jen ten plech, neboj, takhle zvenku a navic na aute tu prevodovku fakt nerozeberes :-D, ale starter musi dolu a ted nevim jestli i alternator, ale to uz zjistis rovnou pri operaci. Drzim palce :-D

Autor:  Micko [ 05 lis 2010 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

tak díík, udělám fotoseriál ;o)

Autor:  Walker [ 06 lis 2010 03:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

Když se podíváš detailně na ten plech pod převodovkou, tak uzříš, že na tom plechu je ještě jeden upevněnej matkama na desítku klíč...ten sundej, použij kloubek na ráčnu a dostaneš se i na ty skrytý šrouby...nový těsnění nalep na vanu motorovým silikonem a po zaschnutí můžeš nasadit a dotáhnout...

Autor:  Micko [ 16 lis 2010 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

Tak jsem to sundal a bylo to fakt bez problémů..až mě to překvapilo. A teď dotaz, který sem asi moc nepatří, ale nenalezl jsem vhodnější vlákno. Když mi padá olej - po startu motoru dlouho trvá, než zhasne kontrolka - kde se mám šťourat? resp. kde je ten ventil co brání oleji se vrátit zpět do vany?
Obrázek
Obrázek

Díky moc...nechci to zbytečně rozebírat všechno :o)

Autor:  Walker [ 17 lis 2010 10:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

tyhle závady nebejvaj dobrý...smůla je, že na tohle upozorňuješ v době kdy je vana dole a motor bez oleje...prvotní je totiž změřit provozní tlak oleje...zda to čerpadlo vůbec dává dobrej tlak...pokud ne, je vadnej přetlakovej obtokovej ventil, nebo něco (nečistota) brání sání oleje....případně je vyběhaný zubový čerpadlo a už nemá schopnost plnit svou funkci....nevim čemu říkáš dlouho do zhasnutí kontrolky ale jestli to jsou pokaždý řádově vteřiny, tak to je tak akorát zralý na zakukání lágrů....

Autor:  Micko [ 17 lis 2010 11:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

No, když už kontrolka zhasla, tak olej nahoře opravdu byl. Tlak jsem pravda neměřil ale pohledem pod víčko bylo vše v pořádku. Někdy vydržel olej nahoře řádově hodiny, někdy (ne moc často) dny a někdy jen čtvrthodiny. Ve svých naivních představách si namlouvám, že je tam nějaký zpětný ventil, který je prostě zanešený a seká se. Vteřiny to byly určitě. Jelikož ještě sáklo těsnění pod vanou, tak jsem to sundal no. Nalítáno to s největší pravděpodobností má asi 270 000km.

Autor:  Micko [ 18 lis 2010 12:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: těsnění pod vanou

Takhle, můžu to preventivně rozebrat, vyčistit a složit, aniž bych něco posral? Předpokládám, že regulátor tlaku oleje je nastaven napevno a po složení bude fungovat stejně. Třeba někde uvidím závadu. Problém je fakt jenom v tom, že olej po zastavení motoru nateče z čerpadla zpět do vany. Jen nevím, jestli ho tam normálně drží jen těsnost čerpadla, nebo je tam zpětný ventil. Díky moc za tipy :o)

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/