fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 čer 2024 05:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 21:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Citace:
Myslim, ze auta na WRC Rally jezdi na nejaky cca 110 oktanovy benzin... Drahy jak svine. >100/litr

To co se tankuje na WRC už skoro není benzin. Sou to směsi naprosto šílených hnusů. Mimo jiné je tam asi 30% methanolu, a podobné procento kerosinu. A může to mít dokonce i víc než 110 oktanů.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 22:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Ahoj, četl jsem tady tu diskuzi a co mám zkušenosti, nejen z Esca, ale i z Miciny Lancer 1,5 16V, tak vyšší oktanové číslo je malinko cítit na svižnosti motoru, kdy bere od nižších otáček a je to méne hlučné, taky se to pozná na spotřebě zejména při dlouhé jizdě- je nižší. Co se týče benzínek asi opravdu nejlepší je Shell, dobrá zkušenost ARAL, AGIP. Jezdil jsem na Agip (taky mají bonusy) a ted jsem zkusil Aral a Shell a musím říct, že asi zustanu u SHELL.
Co je horší, dle slov jednoho mechanika, je riziko, jak už tady někdo psal propalování a to zejména u starších motorů. Prý s vyšším okt.č. roste i teplota spalování a starší motory mohou být při vyšších teplotách náchylnější. Pokud někdo máte jinou zkušenost, nebo informaci budu rád, protože opravdu se vyplatí připlatit za litr benzínu, ale ušetřit na spotřebě. (moje spotřeba 14,59l |dle tankování| / 190km - cca 1/2 město, 1/2 dálnice|140km/h - 3500ot a poměrne dost brzdění a rozjíždění|)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2005 20:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jel jsem teď v sobotu trochu projet auto a vzal jsem benzín Natural95 u ARALu ve Dvoře Králové a jede to na něj nádherně, subjektivně se mi zdá, že líp než na Natural95 od Shellu.
Píšu to do tohohle tématu, protože nechci otevírat zvláštní téma Benzín.
Jen jsem se chtěl podělit o radost :lol:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ahoj
PříspěvekNapsal: 21 úno 2005 21:38 
Ahojc, ked som kupil auto, tak som tankoval V-POVER95, no ako bolo citit ze to ide lepsie, ale po case, ako su tam tie aditiva mi v nadrzi naspodu odpadavali usadeniny a dostalo sa to cez palivovy filter do motoru a zanieslo sviecky, cize vsetko menit, ale teraz ho uz radsej netankujem. To je moja skusenost


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2005 22:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Jak se ti to mohlo dostat pres filtr dal?To ho mas deravej?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2005 12:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Nové zkušenosti, dnes jsem to pobral u OMV a před tím u Shell a musím říct, že to taky je celekm rozdíl. OMV jede ještě malinko lépe jak Shell. No uvidím kde se mi to bude vyplácet víc, oboje mám pod barákem při cestě a ještě tam je Aral, ale u toho je to takový lepší standard. Teda alespoň při srovnání těch co jsou u nás.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2005 18:03 
Bendy&Macíček píše:
Nové zkušenosti, dnes jsem to pobral u OMV a před tím u Shell a musím říct, že to taky je celekm rozdíl. OMV jede ještě malinko lépe jak Shell. No uvidím kde se mi to bude vyplácet víc, oboje mám pod barákem při cestě a ještě tam je Aral, ale u toho je to takový lepší standard. Teda alespoň při srovnání těch co jsou u nás.
ako sa vola ten benzin na OMV? to je 100 oktanovy?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2005 06:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2005 12:34
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha 5
Zdar chlapi :)
Tak mám za sebou cca tři nádrže V-Poweru... Motor jede o trošku lépe, spotřeba se taky mírně zmenšila, prakticky jsem pocítil veškerá pozitiva (krom mírně poškubávajícího motoru v nižších otáčkách), která už tu byla uvedena...
ALE...
Od té doby, co tankuju V-Power, mi začala klapat zdvihátka a klapou často i po zahřátí motoru... Nevím, jestli je možné, že by se tím benzínem odbouraly usazeniny, které na vačkách předtím byly, ale do (alespoň) mírného ohřátí klape jak diesel.... Uvidíme po výměně oleje (zároveň chci nechat propláchnout motor), která mě čeká, snad se to zlepší...

Escu zdar

_________________
Bývávalo Esco 1.8 HC, 85 kW/115 PS, RKC, Zetec-E SEFI, EEC V; r.v. 1997

Nyní jsou nohy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2005 12:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
co ma benzin spolecnyho s vackou???????

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2005 09:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2005 12:34
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha 5
jr píše:
co ma benzin spolecnyho s vackou???????


sry, tam neměla být vačka ale zdvihátka.... i když to bude zjevně stejná blbost, tak nevim... jen se snažim přijít na spojitost mezi používání V-Poweru a klapajícíma zdvihátkama...

_________________
Bývávalo Esco 1.8 HC, 85 kW/115 PS, RKC, Zetec-E SEFI, EEC V; r.v. 1997

Nyní jsou nohy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2005 12:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Zdvihátka se plní olejem, kdyby se ti plnila benzínem, to už by asi motor neexistoval. Máš na mysli spíše ventily, na který ch může něco usazovat.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2005 12:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2005 12:34
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha 5
mno to já vim, že do nich nende benzin :)
prostě sem to špatně napsal a než to přepisovat, tak to raději neřešme :))

_________________
Bývávalo Esco 1.8 HC, 85 kW/115 PS, RKC, Zetec-E SEFI, EEC V; r.v. 1997

Nyní jsou nohy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2005 13:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
chudas píše:
Bendy&Macíček píše:
Nové zkušenosti, dnes jsem to pobral u OMV a před tím u Shell a musím říct, že to taky je celekm rozdíl. OMV jede ještě malinko lépe jak Shell. No uvidím kde se mi to bude vyplácet víc, oboje mám pod barákem při cestě a ještě tam je Aral, ale u toho je to takový lepší standard. Teda alespoň při srovnání těch co jsou u nás.
ako sa vola ten benzin na OMV? to je 100 oktanovy?


ne 95, pak maj 100okt., ale ten jsem nebral, beru vždy 95....

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 10:22 
Já ho tam liju, protože jezdím na LPG, které nemá aditiva, a snad je lepší, startovat na Vpower, než obyč. benzín, když ten má aditiva lepší?nebo víc?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: vÉČKO+ 100 OKTANŮ
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 00:18 
Natankoval jsem do Fiesty V-Power 95 a po 30 km pozoruju jenom trochu tišší chod(poteší),jinak nic, ani nárůst výkonu-podle očekávání.Mám zanesený na jednom válci sací ventil trochu karbonem.Po třech nádržích véška tam juknu sondou a uvidí se.
Jinak od podzimu tankuju jenom značkový benzin (OMV,Shell,Agip).Do tý doby jsem tankoval to nejlevnější - Makro,Carefour,KM-Prona,Paramo,EuroOil a podobný blemcy a stálo mě to 3500 za opravu motoru:-(

K těm 100 oktanům:Můj názor do pranice:
100 oktanů nejde udělat z žádnýho benzínu.Oktanové číslo vyjadřuje poměr mezi dvěma složkami porovnávací směsi(na který si momentálně nevzpomínám) a pokud by to bylo 100 oktanů, tak už se tomu nedá říkat ani benzín.Rallye speciály netankujou benzín,ani se tomu tak neříká mezi mechaniky těhle aut-musel bych probrat ABC někdy kolem roku 97 - článek o Escortu WRC,bylo to tam podrobně rozebraný...
RÁD SE NA TOTO TÉMA S VÁMI POBAVÍM,ALE NEHÁDEJME SE:-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2005 16:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jezdím druhou nádrž na V-Power 95, ale naprosto žádný rozdíl oproti Naturalu 95 jsem nezaznamenal. Až na to, že mi poslední dny zastudena nějak kucká motor a taky to nějak nejede, jak bych si představoval. Ale to zas bude nějaká závada.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 08:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Nagant píše:
Tak jezdím druhou nádrž na V-Power 95, ale naprosto žádný rozdíl oproti Naturalu 95 jsem nezaznamenal. Až na to, že mi poslední dny zastudena nějak kucká motor a taky to nějak nejede, jak bych si představoval. Ale to zas bude nějaká závada.


taky jsem jezdil ted asi 1500km na VP, ted jezdim chvilku na N95 a rekl bych, ze to odspoda mozna tahne malinko hur. ale objektivne rozdil asi neni, snad to aspon cisti tak, jak pisou

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2005 12:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nagant píše:
Tak jezdím druhou nádrž na V-Power 95, ale naprosto žádný rozdíl oproti Naturalu 95 jsem nezaznamenal. Až na to, že mi poslední dny zastudena nějak kucká motor a taky to nějak nejede, jak bych si představoval. Ale to zas bude nějaká závada.

Zas jezdím na Natural 95, motor mi zastudena občas mírně škubne, i když ne tak jak dřív (ta závada byly vadné svíčky). Teď jsem tam měl benzín od nějaké menší pumpy (ne nijak extrémně levný) a občas to táhlo nic moc, hlavně zastudena to hodně škubalo. Dal jsem tam benzín od ARALu (kolem 32l do vypnutí stojanu), prakticky žádná velká změna, ale vypadá to, že po ujetí 200 km se to podstatně zlepšilo. Vysvětluju si to, že se spálilo co bylo v trubkách. Motor mi také připadne tišší, na volnoběh ho skoro neslyším.
Ale při náladovosti mého auta možná jen nastala příhodná konstelace všech vlivů. :)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2005 21:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Tak jsem při posledním tankování na Shellce omylem vzal pistoli s V-Power 95 a poté natankoval plnou nádrž. Standardně tankují N 95 a spotřeba na palubním počítači je okolo 8l, s tím že podle natankovaného paliva a ujetých kilometrů je pak průměr asi 7,8 l. Když jsem ovšem natankoval V-Power 95 tak palubák ukazuje 7l a mám najeto 380 km a rafika je teprve v 1/2. Vypadá to že tento benzín se motoru celkem líbí a i přes cenový rozdíl 1,6Kč na litr paliva oproti N95 se dá ještě ušetřit. Jezdím autem denně do práce trasu 17km a opravdu pohodovým stylem, ono to v koloně ani jinak nejde. Uvidím jak to bude vypadat s ujetými Km až budu zase tankovat, ale jisté je, že to bude zase V-Power 95.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2005 21:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já zase v pátek místo obyč N95 vzal obyč N98. Nemůžu říct, že bych cítil nějaký velký nárůst výkonu nebo že bych měl z auta raketu, ale pozoroval jsem dost často, že se dalo při běžné jízdě jet na vyšší kvalt, aniž bych trápil motor, než s obvyklou N95.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz