fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

V-power - zkušenosti
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=605
Stránka 3 z 4

Autor:  JanRypal [ 31 led 2005 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: V Power vyzkousím ale 100 oktanů je blbost!!

Citace:
Myslim, ze auta na WRC Rally jezdi na nejaky cca 110 oktanovy benzin... Drahy jak svine. >100/litr

To co se tankuje na WRC už skoro není benzin. Sou to směsi naprosto šílených hnusů. Mimo jiné je tam asi 30% methanolu, a podobné procento kerosinu. A může to mít dokonce i víc než 110 oktanů.

Autor:  Bendy&Macíček [ 31 led 2005 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, četl jsem tady tu diskuzi a co mám zkušenosti, nejen z Esca, ale i z Miciny Lancer 1,5 16V, tak vyšší oktanové číslo je malinko cítit na svižnosti motoru, kdy bere od nižších otáček a je to méne hlučné, taky se to pozná na spotřebě zejména při dlouhé jizdě- je nižší. Co se týče benzínek asi opravdu nejlepší je Shell, dobrá zkušenost ARAL, AGIP. Jezdil jsem na Agip (taky mají bonusy) a ted jsem zkusil Aral a Shell a musím říct, že asi zustanu u SHELL.
Co je horší, dle slov jednoho mechanika, je riziko, jak už tady někdo psal propalování a to zejména u starších motorů. Prý s vyšším okt.č. roste i teplota spalování a starší motory mohou být při vyšších teplotách náchylnější. Pokud někdo máte jinou zkušenost, nebo informaci budu rád, protože opravdu se vyplatí připlatit za litr benzínu, ale ušetřit na spotřebě. (moje spotřeba 14,59l |dle tankování| / 190km - cca 1/2 město, 1/2 dálnice|140km/h - 3500ot a poměrne dost brzdění a rozjíždění|)

Autor:  Nagant [ 21 úno 2005 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jel jsem teď v sobotu trochu projet auto a vzal jsem benzín Natural95 u ARALu ve Dvoře Králové a jede to na něj nádherně, subjektivně se mi zdá, že líp než na Natural95 od Shellu.
Píšu to do tohohle tématu, protože nechci otevírat zvláštní téma Benzín.
Jen jsem se chtěl podělit o radost :lol:

Autor:  Návštěvník [ 21 úno 2005 21:38 ]
Předmět příspěvku:  ahoj

Ahojc, ked som kupil auto, tak som tankoval V-POVER95, no ako bolo citit ze to ide lepsie, ale po case, ako su tam tie aditiva mi v nadrzi naspodu odpadavali usadeniny a dostalo sa to cez palivovy filter do motoru a zanieslo sviecky, cize vsetko menit, ale teraz ho uz radsej netankujem. To je moja skusenost

Autor:  Karel [ 21 úno 2005 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jak se ti to mohlo dostat pres filtr dal?To ho mas deravej?

Autor:  Bendy&Macíček [ 24 úno 2005 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

Nové zkušenosti, dnes jsem to pobral u OMV a před tím u Shell a musím říct, že to taky je celekm rozdíl. OMV jede ještě malinko lépe jak Shell. No uvidím kde se mi to bude vyplácet víc, oboje mám pod barákem při cestě a ještě tam je Aral, ale u toho je to takový lepší standard. Teda alespoň při srovnání těch co jsou u nás.

Autor:  Návštěvník [ 04 bře 2005 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
Nové zkušenosti, dnes jsem to pobral u OMV a před tím u Shell a musím říct, že to taky je celekm rozdíl. OMV jede ještě malinko lépe jak Shell. No uvidím kde se mi to bude vyplácet víc, oboje mám pod barákem při cestě a ještě tam je Aral, ale u toho je to takový lepší standard. Teda alespoň při srovnání těch co jsou u nás.
ako sa vola ten benzin na OMV? to je 100 oktanovy?

Autor:  B1rck0ff [ 06 bře 2005 06:32 ]
Předmět příspěvku: 

Zdar chlapi :)
Tak mám za sebou cca tři nádrže V-Poweru... Motor jede o trošku lépe, spotřeba se taky mírně zmenšila, prakticky jsem pocítil veškerá pozitiva (krom mírně poškubávajícího motoru v nižších otáčkách), která už tu byla uvedena...
ALE...
Od té doby, co tankuju V-Power, mi začala klapat zdvihátka a klapou často i po zahřátí motoru... Nevím, jestli je možné, že by se tím benzínem odbouraly usazeniny, které na vačkách předtím byly, ale do (alespoň) mírného ohřátí klape jak diesel.... Uvidíme po výměně oleje (zároveň chci nechat propláchnout motor), která mě čeká, snad se to zlepší...

Escu zdar

Autor:  JR [ 06 bře 2005 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

co ma benzin spolecnyho s vackou???????

Autor:  B1rck0ff [ 07 bře 2005 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

jr píše:
co ma benzin spolecnyho s vackou???????


sry, tam neměla být vačka ale zdvihátka.... i když to bude zjevně stejná blbost, tak nevim... jen se snažim přijít na spojitost mezi používání V-Poweru a klapajícíma zdvihátkama...

Autor:  mrazik [ 07 bře 2005 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

Zdvihátka se plní olejem, kdyby se ti plnila benzínem, to už by asi motor neexistoval. Máš na mysli spíše ventily, na který ch může něco usazovat.

Autor:  B1rck0ff [ 07 bře 2005 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

mno to já vim, že do nich nende benzin :)
prostě sem to špatně napsal a než to přepisovat, tak to raději neřešme :))

Autor:  Bendy&Macíček [ 07 bře 2005 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

chudas píše:
Bendy&Macíček píše:
Nové zkušenosti, dnes jsem to pobral u OMV a před tím u Shell a musím říct, že to taky je celekm rozdíl. OMV jede ještě malinko lépe jak Shell. No uvidím kde se mi to bude vyplácet víc, oboje mám pod barákem při cestě a ještě tam je Aral, ale u toho je to takový lepší standard. Teda alespoň při srovnání těch co jsou u nás.
ako sa vola ten benzin na OMV? to je 100 oktanovy?


ne 95, pak maj 100okt., ale ten jsem nebral, beru vždy 95....

Autor:  filip [ 10 bře 2005 10:22 ]
Předmět příspěvku: 

Já ho tam liju, protože jezdím na LPG, které nemá aditiva, a snad je lepší, startovat na Vpower, než obyč. benzín, když ten má aditiva lepší?nebo víc?

Autor:  Návštěvník [ 06 dub 2005 00:18 ]
Předmět příspěvku:  vÉČKO+ 100 OKTANŮ

Natankoval jsem do Fiesty V-Power 95 a po 30 km pozoruju jenom trochu tišší chod(poteší),jinak nic, ani nárůst výkonu-podle očekávání.Mám zanesený na jednom válci sací ventil trochu karbonem.Po třech nádržích véška tam juknu sondou a uvidí se.
Jinak od podzimu tankuju jenom značkový benzin (OMV,Shell,Agip).Do tý doby jsem tankoval to nejlevnější - Makro,Carefour,KM-Prona,Paramo,EuroOil a podobný blemcy a stálo mě to 3500 za opravu motoru:-(

K těm 100 oktanům:Můj názor do pranice:
100 oktanů nejde udělat z žádnýho benzínu.Oktanové číslo vyjadřuje poměr mezi dvěma složkami porovnávací směsi(na který si momentálně nevzpomínám) a pokud by to bylo 100 oktanů, tak už se tomu nedá říkat ani benzín.Rallye speciály netankujou benzín,ani se tomu tak neříká mezi mechaniky těhle aut-musel bych probrat ABC někdy kolem roku 97 - článek o Escortu WRC,bylo to tam podrobně rozebraný...
RÁD SE NA TOTO TÉMA S VÁMI POBAVÍM,ALE NEHÁDEJME SE:-)

Autor:  Nagant [ 28 čer 2005 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jezdím druhou nádrž na V-Power 95, ale naprosto žádný rozdíl oproti Naturalu 95 jsem nezaznamenal. Až na to, že mi poslední dny zastudena nějak kucká motor a taky to nějak nejede, jak bych si představoval. Ale to zas bude nějaká závada.

Autor:  M. [ 29 čer 2005 08:10 ]
Předmět příspěvku: 

Nagant píše:
Tak jezdím druhou nádrž na V-Power 95, ale naprosto žádný rozdíl oproti Naturalu 95 jsem nezaznamenal. Až na to, že mi poslední dny zastudena nějak kucká motor a taky to nějak nejede, jak bych si představoval. Ale to zas bude nějaká závada.


taky jsem jezdil ted asi 1500km na VP, ted jezdim chvilku na N95 a rekl bych, ze to odspoda mozna tahne malinko hur. ale objektivne rozdil asi neni, snad to aspon cisti tak, jak pisou

Autor:  Nagant [ 22 črc 2005 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

Nagant píše:
Tak jezdím druhou nádrž na V-Power 95, ale naprosto žádný rozdíl oproti Naturalu 95 jsem nezaznamenal. Až na to, že mi poslední dny zastudena nějak kucká motor a taky to nějak nejede, jak bych si představoval. Ale to zas bude nějaká závada.

Zas jezdím na Natural 95, motor mi zastudena občas mírně škubne, i když ne tak jak dřív (ta závada byly vadné svíčky). Teď jsem tam měl benzín od nějaké menší pumpy (ne nijak extrémně levný) a občas to táhlo nic moc, hlavně zastudena to hodně škubalo. Dal jsem tam benzín od ARALu (kolem 32l do vypnutí stojanu), prakticky žádná velká změna, ale vypadá to, že po ujetí 200 km se to podstatně zlepšilo. Vysvětluju si to, že se spálilo co bylo v trubkách. Motor mi také připadne tišší, na volnoběh ho skoro neslyším.
Ale při náladovosti mého auta možná jen nastala příhodná konstelace všech vlivů. :)

Autor:  Standa [ 30 říj 2005 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem při posledním tankování na Shellce omylem vzal pistoli s V-Power 95 a poté natankoval plnou nádrž. Standardně tankují N 95 a spotřeba na palubním počítači je okolo 8l, s tím že podle natankovaného paliva a ujetých kilometrů je pak průměr asi 7,8 l. Když jsem ovšem natankoval V-Power 95 tak palubák ukazuje 7l a mám najeto 380 km a rafika je teprve v 1/2. Vypadá to že tento benzín se motoru celkem líbí a i přes cenový rozdíl 1,6Kč na litr paliva oproti N95 se dá ještě ušetřit. Jezdím autem denně do práce trasu 17km a opravdu pohodovým stylem, ono to v koloně ani jinak nejde. Uvidím jak to bude vypadat s ujetými Km až budu zase tankovat, ale jisté je, že to bude zase V-Power 95.

Autor:  Wizzy [ 30 říj 2005 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

Já zase v pátek místo obyč N95 vzal obyč N98. Nemůžu říct, že bych cítil nějaký velký nárůst výkonu nebo že bych měl z auta raketu, ale pozoroval jsem dost často, že se dalo při běžné jízdě jet na vyšší kvalt, aniž bych trápil motor, než s obvyklou N95.

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/