No nevim nevim, 4 tlacitka jsou uz fakt moc i ty originalni maji snad maximalne 3.. felda 2, atd.. podle me staci jedno.. k vynulovani se musi podrzet a to jeste pri zapnutem zapalovani - preci nenecham dite na miste ridice v nastartovanym aute
pokud mas cudlik na plastu za volentem tak ho tam najde opravdu jen nahodou a to jeste v dobe kdy ten pocitac jakozto cely auto bude vypnuty.
Ten pocitac na dhservisu, nevim k jakemu autu to je, ale hlasovy vystup, 4 tlacitka na display umistenem (na te fotce) tak blbe,ze se clovek musi odtrhnout od sledovani silnice a satrat nekde ke kolenum
to je fakt psycho a ne palubni pocitac.. na presny cas take mame hodiny na palubce, osobne bych si asi pripadal jak v hodinarstvi a ne v aute, kdybych mel jedny na mobilu v drzaku, dalsi na palubce, kde maji byt a do tretice na palubnim pocitaci, kde mi jsou stejne k nicemu protoze potrebuji videt aktualni spotrebu..
Podle me pocitaci od JSMACHa nechybi podstatneho nic, pro vetsi komfort by nebyla spatna nejaka sprava posledni cesty, proste by se nulovalo bud vsechno a nebo jen spotrebovane litry a celkovy cas cesty..- to by znamenalo dalsi pocitadlo litru, ktere by se pouzivalo pro prumernou spotrebu.. pak by bylo videt, ze posledni jizda mi trvala pul hodiny a sezralo mi to tolik a tolik.. ale neni to nutne. Predevsim v teto verzi atmelu uz je to neproveditelne. Takze jsem se spokojil s variantou samostatneho nulovani casu jizdy, coz je urcite lepsi nez dratem do oka a k necemu to bude.
No a jako posledni vec - resime tu hlavne to,aby se dal upravit pouze software. Protoze plno lidi uz si koupilo tenhle PP, nebudou k tomu stavet znova krabicky, pajet plosnaky.. vymeni si jenom chip a zase to zavrou.
Ale k navrzenym vylepsenim at se vyjadri JSMACH, treba verze 3 uz bude mluvit
ale tu si sam za sebe asi neobjednam, nebo jedine s nepripojenym reprackem