fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: INFO
PříspěvekNapsal: 09 dub 2008 07:22 
Offline
Nováček

Registrován: 17 srp 2007 20:27
Příspěvky: 33
Bydliště: Košice, Slovensko
Mozno to sem nepatri ale chcem sa opytat.
Chcel som napojit PP od JSMACHA ale po odmerani voltmetrom som na pin1-pin20 nenameral 12V ale 0V a to aj pri vypnutom aj zapnutom motore.
Ak som doma napojil PP na 12V isiel t.j. je tam v aute niekde zrada.
Mam ECCIV - nemoze byt ze +12V je na inom pine?
V pripade ze ECC nema napatie a s autom by som jazdil co by sa mohlo stat?

Za Vase vcasne odpovede vopred diky.

_________________
MOJE: FORD Escort Combi 1.6i 16V ZETEC, r.v. 1998, strieborná pastelová, 66kW(90K), klima, servo, 1x airbag, 2x el. okna, palubna doska GHIA, central + alarm s DO, predne zastery dorobene podla navodu Fordfans, úprava original radia 4000 Traffic na vstup pre mp3 player, palubny pocitac (jsmach), 04/2008-kompletna vymena rozvodov
MANZELKA: FORD Fiesta 1,25 Zetec 16V, 11/1999, strieborna, 5-dv., 55kW, klima, servo,2x el.okna, 2x airbag, central, uprava origo radia 4000 RDS na mp3 vstup


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: INFO
PříspěvekNapsal: 09 dub 2008 16:24 
Offline
Nováček

Registrován: 17 srp 2007 20:27
Příspěvky: 33
Bydliště: Košice, Slovensko
RomanS píše:
Mozno to sem nepatri ale chcem sa opytat.
Chcel som napojit PP od JSMACHA ale po odmerani voltmetrom som na pin1-pin20 nenameral 12V ale 0V a to aj pri vypnutom aj zapnutom motore.
Ak som doma napojil PP na 12V isiel t.j. je tam v aute niekde zrada.
Mam ECCIV - nemoze byt ze +12V je na inom pine?
V pripade ze ECC nema napatie a s autom by som jazdil co by sa mohlo stat?

Za Vase vcasne odpovede vopred diky.


VYRIESENE !!
Zhorena poistka F8 (7,5A) - vymenena za novu - vsetko funguje ako ma.

_________________
MOJE: FORD Escort Combi 1.6i 16V ZETEC, r.v. 1998, strieborná pastelová, 66kW(90K), klima, servo, 1x airbag, 2x el. okna, palubna doska GHIA, central + alarm s DO, predne zastery dorobene podla navodu Fordfans, úprava original radia 4000 Traffic na vstup pre mp3 player, palubny pocitac (jsmach), 04/2008-kompletna vymena rozvodov
MANZELKA: FORD Fiesta 1,25 Zetec 16V, 11/1999, strieborna, 5-dv., 55kW, klima, servo,2x el.okna, 2x airbag, central, uprava origo radia 4000 RDS na mp3 vstup


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2008 19:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
Sierra - problém s hodnotami vstřikovačů, neznáme průtok [ml] za min a počet impulsů na 1km.

Hladové oko - už u tom přemýšlím, asi to vyvedu na volný pin a šikovní si pak sami mohou připojit spínač (tranzistory) na žárovku hladového oka. Akorát spolehlivost bude závislá na poctivém vkládání tankování. Siganalizace bude asi 6.5L občasné bliknutí kontrolky, pod 3.2L trvalý svit.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pp
PříspěvekNapsal: 10 dub 2008 23:23 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
Super,tak bych si to predstavoval.. :) das vedet az bude verze i s vyvedenym "hladovym okem" ? hned bych bral upgrade protoze stavajici verze funguje krasne..

jsmach: btw: naaahodou ta indikace rozsvicenych svetel se tedy asi netykala toho tveho pp ? porad nemuzu zjistit kde jsem na to narazil:(

thx

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2008 09:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
ano, signalizace světel se týkala mého PP, je funkční od ver.1.90. Popis ti můžu zasalt poštou (něak jsem neměl čas dát vše na web, ale napravím to v krátké době)

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pp
PříspěvekNapsal: 12 dub 2008 10:47 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
diky za info, poslu pm s mailem..

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2008 20:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
takže na webu už je aktualizace informací o PP


http://jsmach.web.tiscali.cz

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pp
PříspěvekNapsal: 13 dub 2008 12:58 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
Super, navod jsem procetl hned nekolikrat..
Jen jeste jeden tip na vylepseni, nevim jak na tom jsou ostatni.

V prvnim dile o tvem PP jsem se docetl,ze udaj "Celkova doba jizdy", ktery se pocita od spusteni motoru, se nepouziva k zadnemu vypoctu - prumerna rychlost, atd..

Nevim jak to funguje u jinych verzi PP, ted ti nepovim, kterou mam ja. Ale to bude stejne nepodstatna infromace. Jde mi o to,ze se celkova doba jizdy pocita porad, vypnu motor, zapnu ho znovu a doba se pricita dal. Tzn. ze kdyz pojedu 4 ruzne trasy behem vikendu, tak uz u druhe nebudu vedet jak dlouho mi trvala, pokud si nezapamatuji hodnotu po te prvni. Samozrejme, hodnota se da vynulovat,ale spolecne s ni, se smaze i prumerna spotreba a vsechny ostatni citace, ktere tim padem ztrati presnost.


Moje predstava je asi takova, ze by se hodnota celkoveho casu jizdy vynulovala pri zapnuti motoru. Pokud by to bylo proveditelne,tak by se jeste dalo udelat, ze by se hodnota vynulovala treba az po 10 minutach kdy bude motor stat. Napriklad kdyz po hodine jizdy zastavim na benzince natankovat,tak aby se to neztratilo. Po pripade uplne jednoduse udelat nulovani tohoto pocitadla zvlast - podrzenim tlacitka pri aktivovanem pocitadlu casu jizdy. Reset celeho PP by se pak dal udelat pri kterekoliv jine obrazovce.

Alespon pro me totiz jinak toto pocitadlo ztraci vyznam, v podstate je to cas ztraveny v aute, protoze pocitadlo nenuluji po kazdem natankovani - nekde jsi tu psal, ze to neni spravny postup.


Dekuji za zpravu o umisteni popisu noveho PP a indikace svetel, urcite se mi to bude hodit.

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2008 19:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
počítání času se používá na výpočet průměrné rychlosti, jelikož mi běží dvě souběžná počítadla (jedno na průměrnou rychlost a jedno pro zobrazení) bylo by teoreticky možné, jedno z nich nulovat. Mám však obavu, že to nebude řešitelné na AT89C2051, po implementaci ovládání kontrolky hladového oka mi zbylo volných jen 10byte programové paměti. Mrknu na to, ale asi se tam s dalším rošířením fcí (nulování času) nevejdu. Leda bych používal 89C4051 s 4kB paměti (vyšší cena a nemožnost přeprogramování stávající 89C2051, tedy nutná výměna mikropočítače).

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: nulovani casu
PříspěvekNapsal: 13 dub 2008 19:17 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
Chapu, takze pri nejlepsim by jelo bud hladove oko nebo nulovani paliva - dve verze..no uvidis sam, nepochybuji o tom, ze s nejakym resenim prijdes. Ja ti stejne budu posilat atmel co mam aktualne v aute kvuli nove verzi, pokud je jeho obdoba s vetsi pameti fyzicky stejna a sla by zamenit bez upravy zbyleho HW, pak je mi celkem jedno kdybych ti neco priplatil a dostal zpet jineho svaba. Kazdopadne diky za zajem.

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008 10:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
Takže jsem do posledních 10 byte paměti programu nacpal i to samostatné nulování času jízdy. Rezervu je možné zobrazovat současně jak na LCD tak případně i kontrolkou na palubní desce.
http://jsmach.web.tiscali.cz jsem už zaktualizoval.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008 10:46 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
Wow :) mas muj obdiv.. :) to uz teda dele,ale necekal jsem,ze se to tam podari vmacknout.

Je uz mozne domlouvat si vymeny za nove verze ?

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008 15:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
ještě zítra zkusím to nulování času v reálném provozu a můžeme provádět upgrade
zasláním atmelu + 30Kč(poštovné) + obálka A5 se zpáteční adresou.
Já Atmel přeprogramuji a obratem zašlu zpět. Momentálně nemám doma volné Atmely (resp. mám jen jeden kus), takže nemohu poslat Atmel předem, aby jste nemuseli dvakrát rozdělávat PP, pokud to bude někomu na obtíž, bude si muset koupit nový AT89C2051-24PU a zaslat ho k naprogramování.
Předpokládám, že však během měsíce nějaké atmely nakoupím, ať můžou rotovat.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008 19:30 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
super..
co vic na to rict ;)
pokud budes delat to nulovani automaticky, tak bych byl tak pro pul hodinu. Premyslel jsem nad tim co jsem psal - 10 - 15 min. a neni to asi idealni, protoze na benzince se obcas clovek zdrzi v lete na nejakyho nanuka, nebo na zachod a pak je 10 minut pryc hned.. ale pul hodiny je tam clovek malokdy :) pokud jsi teda myslel tohle nulovani..

btw: pocitadlo,ktere ukazuje spotrebovane litry je take nezavisle ? nebo se z nej pocita prumer ?

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008 21:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
v žádném případě nepůjde o automat, při vypnutí motoru Atmel usne a nemůže hlídat čas. Nulování času jízdy je přes tlačítko viz mé www stránky.

počítadlo spotřebovaného paliva slouží k výpočtu průměrné spotřeby

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008 21:33 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
jsmach píše:
ještě zítra zkusím to nulování času v reálném provozu a můžeme provádět upgrade


Pardon, tohle jsem pochopil spatne.. myslel jsem,ze realnym provozem myslis automaticke mazani..

Tvoje stranky jsem procetl nekolikrat, psal jsi tam,ze pri vypnuti zapalovani se zakaze vypisovani na display a jeste neco a neco. Nebylo mi z toho hned jasne, ze ten pocitac nic nedela, myslel jsem ze dela, jen ze to neni videt.. diky za upresneni a uz neotravuju.. :wink:

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2008 21:26 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2008 11:57
Příspěvky: 34
Bydliště: teplice
Jsem dnes jiz bejvalej majitel LADA 2105 nyni Escort,podle http://www.dhservis.cz/download/dh_servis/autocomp.htm jsem stavil pocitac a bylo vse v pohode,az na muj kyks,gdy sem mnel malej zkrat a kompjutr sel do vjecnych lovist. Tedy k tematu. Mozna by nebylo spatne,mit ovladacich tlacitek vic.
1tl. jako vstup do funkci,jako prehled o rychlosti,palivu,presny cas [hodiny + datum bo display je dost dlouhy atd]
a jako vstup na tankovani + tlacitka "+" a "-"
2tl.mazani hodnot,ktere jsou momentalne zobrazeny na display,toto tlacitko by mnelo byt skryte.

Vim ze jsou to celkem 4 tlacitka,ale clovek co ma deti vi ocem pisu,bo i v jinem fordu si muj prcek hral jen tak a za chvili slysim rev kamose,ze malej vynuloval fsechny stavy.Vyse popsanej kompjutr mnel jeste tu nadhernou vlastnost.Pri zapnuti klicku se ozvalo ' dobry den,preji vam prijemnou cestu" zbytecne ale potesujici.
Jinak pocitac podle JSMACHa je fakt dobrej.Dost mi cuka klavesnice nad objednanim atmelu

_________________
escort.1,4.5dv.96 motor F4B
escort 1.6 combi 99 motor L1H


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pp
PříspěvekNapsal: 21 dub 2008 22:19 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
No nevim nevim, 4 tlacitka jsou uz fakt moc i ty originalni maji snad maximalne 3.. felda 2, atd.. podle me staci jedno.. k vynulovani se musi podrzet a to jeste pri zapnutem zapalovani - preci nenecham dite na miste ridice v nastartovanym aute :) pokud mas cudlik na plastu za volentem tak ho tam najde opravdu jen nahodou a to jeste v dobe kdy ten pocitac jakozto cely auto bude vypnuty.

Ten pocitac na dhservisu, nevim k jakemu autu to je, ale hlasovy vystup, 4 tlacitka na display umistenem (na te fotce) tak blbe,ze se clovek musi odtrhnout od sledovani silnice a satrat nekde ke kolenum :) to je fakt psycho a ne palubni pocitac.. na presny cas take mame hodiny na palubce, osobne bych si asi pripadal jak v hodinarstvi a ne v aute, kdybych mel jedny na mobilu v drzaku, dalsi na palubce, kde maji byt a do tretice na palubnim pocitaci, kde mi jsou stejne k nicemu protoze potrebuji videt aktualni spotrebu..


Podle me pocitaci od JSMACHa nechybi podstatneho nic, pro vetsi komfort by nebyla spatna nejaka sprava posledni cesty, proste by se nulovalo bud vsechno a nebo jen spotrebovane litry a celkovy cas cesty..- to by znamenalo dalsi pocitadlo litru, ktere by se pouzivalo pro prumernou spotrebu.. pak by bylo videt, ze posledni jizda mi trvala pul hodiny a sezralo mi to tolik a tolik.. ale neni to nutne. Predevsim v teto verzi atmelu uz je to neproveditelne. Takze jsem se spokojil s variantou samostatneho nulovani casu jizdy, coz je urcite lepsi nez dratem do oka a k necemu to bude.

No a jako posledni vec - resime tu hlavne to,aby se dal upravit pouze software. Protoze plno lidi uz si koupilo tenhle PP, nebudou k tomu stavet znova krabicky, pajet plosnaky.. vymeni si jenom chip a zase to zavrou.

Ale k navrzenym vylepsenim at se vyjadri JSMACH, treba verze 3 uz bude mluvit :) ale tu si sam za sebe asi neobjednam, nebo jedine s nepripojenym reprackem :)

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2008 22:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2008 11:57
Příspěvky: 34
Bydliště: teplice
Nechci nic prikazovat atd.Jen citatel "timemaster" by se v clanku docetl,ze autocomputer od dhservisu ma r.v.cca 1990 a ze byl urcen pro Skodofky a i ja sem psal ze jsem ho mnel v Lade,zapomnel jsem ze kazdej nezacinal na fordu atd.Na tu dobu a s tehdejsi soucastkovou zakladnou to bylo fakt neco extra.Mym textem sem se jen chtel pripojit k diskuzi a dat navrhy atd.Ze? Ale to neresim.Jen se mi zda ze ovladani jen jednim tlacitkem je malo,ale to jsem asi jediny,na druhou stranu pisu,ze mam na tento pocitac tzv.zalusk a ze je to dobrej napad.

_________________
escort.1,4.5dv.96 motor F4B
escort 1.6 combi 99 motor L1H


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pp
PříspěvekNapsal: 21 dub 2008 23:20 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
Pardon, ja jsem to opravdu moc neprocital.. samozrejme,ze na tu dobu to bylo super. Ja jsem spis chtel ukazat, proc by tady 4 tlacitka nesly a proc nejsou potreba. Ale mozna,ze to vidim spatne, hlavne to neni muj projekt, takze neni na me abych rozhodnul kolik tlacitek a vseho dalsiho to bude mit..

Kazdopadne ten pp od JSMACHa muzu asi jako zbytek tohoto fora jen doporucit, mozna, ze je to jen zdani, ze je jedno tlacitko malo. V normalnim provozu to opravdu nevadi a uplne staci.

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz