fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 14:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2006 22:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Oldys presne tak, pouzt stineny drat a ukostrit ho na obou koncich.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Kdo dokáže vyrobit diagnostiku?
PříspěvekNapsal: 13 zář 2006 19:37 
Offline
Nováček

Registrován: 06 kvě 2006 19:03
Příspěvky: 10
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Zdravím,

najde se někdo ochotný s dostatkem času a vyrobí mi indikátor lambda sondy s příslušným návodem na montáž do Ford Escort 1.6 (typ AAL4L1E) liftback s motorem 1.6 DOHC EFI L1E s výkonem 66.0/5500, VIN WFOAXXGCAASP4055 s pohonem 4x4 (fakt, je to nějakej bazmek dotaženej z Němec...)?

Jsem fakt levej, takže mě to určitě přijde levněji to někomu zaplatit i s nějakou odměnou za práci a poštovným, než zkazit dvě kompletní sady a pak ještě odpálit auto:-)

Předem díky za odezvu.

Petr

PS: palubní PC a ledku na diagnostiku už díky p. Šmachovi mám, ale jestli pro Escorta máte něco dalšího, tak beru návrhy:-)

_________________
Ford Escort 1.6 4x4 (typ AAL4L1E) liftback,1.6 DOHC EFI L1E - 66.0/5500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 01:36 
Offline
Nováček

Registrován: 17 zář 2006 14:46
Příspěvky: 44
Bydliště: PB
Měl bych ještě jeden nový nápad,jak vyzkoušet Lambda sondu bez vašeho přístroje.
Vlastně jsem to tak vyzkoušel.Je to hrubší metoda ne tak detailní,ale z 80% zjistíte jak na tom Lambda je.
Jednoduše mám měřák asi za 150kč. Voltmetr,ampérmetr atd..nebo jakýkoliv,na mém mám rozsah 20V připojím jeden na kostru (-) a druhý na Lambdu.
Měřák ukazuje hodnoty od 0,135 do 0,955 zhruba + - .
Poznáte pomalou zmněnu hodnot na volnoběh a rychlou při jízdě.
Při sešlápnutí plynu okazuje kolem 0,89-0,95 V což je v ledkovém provedení rozsvícení všech Diod čili OK.
Při bždění motorem ukazuje 0,03 což je vpodstatě nic čili OK.
Je to hrubší metoda,ale také funguje.
Děkuji za pozornost

_________________
Ford Escord 1.6 - 16 v Dohc,Efi 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 08:42 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Jack jo mas pravdu, pri techto meznich hodnotach, kdy maji byt hodnoty konstatni, to jde zmerit timto merakem. Priznavam, ze samotneho me to nenapadlo.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 11:21 
Offline
Nováček

Registrován: 17 zář 2006 14:46
Příspěvky: 44
Bydliště: PB
Děkuji za uznání.Taky mně to napadlo z čista jasna,ale diody jsou citlivější.

_________________
Ford Escord 1.6 - 16 v Dohc,Efi 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2007 21:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
Měl bych taky dotaz a to nebude problém s provozněním na escortu z 88roku výroby s motorem 16i KE-Jet?chtěl bych to skusit protože mi už dlouho blbnou volnoběžné otáčky na studeném motoru a to tak že dost kolísají a už jsem skusil pomalu vše.

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2007 09:26 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Tam asi lambda sondu mit nebudes. Tak dodelat - vrtnout nekde potrubi a navarit zavitovou vlozku na lambdu a dodat lambdu

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2007 20:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
Šíša píše:
Tam asi lambda sondu mit nebudes. Tak dodelat - vrtnout nekde potrubi a navarit zavitovou vlozku na lambdu a dodat lambdu
je tam 8) to vím na jisto protože se mi tam pletly ty její kabely když jsem měnil převodovku :wink:

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2007 23:02 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Takze kabely jsou, je i lambda sonda? Tj takovej burtik kolmo k vyfukovemu potrubi nekde u motoru? :lol:

Jestli je opravdu, tak sprovozneni bude stejne, max se bude lisit poctem vodicu, jestli je vyhrivana, nevyhrivana, nebo nejakej univerzal jednodratovej.

Jinak me na cabriuz taky zlobi volnobeh za studena, motor se prechlastava(staci za jizdy vypnout klicek na chvili pri zarazene rychlosti, at se to vyvetra, a je pohoda), a dela mi to vadne cidlo teploty motoru, RJ pocita s default hodnotou 20stC. Kdyz je zima, je to markantnejsi, nez kdyz je teplo(kdyz to stoji celej den na slunci, tak se to ani neprojevi, po chaldne noci to zlobi slusne. Ale jelikoz jde z domu, nebudu to resit a kupec o tom vi)

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2007 21:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
lambda je :D a to na prvním dílu výfukového potrubí jak má být, nejni vyhřívaná a je snad i řádně zapojená na řídící jednotku,takže se pokusím zbastlit ten plošnák :-)

Já si myslel taky že by to mohlo být teplotní čidlo (u mě konkrétně časové teplotní čidlo)vyplázl jsem 500 za nové a je to stené :? taky mi to občas trpí na samozápaly vypnu klíček a notor ještě tak 2 sekundy běží,podle chytrých knížek by tohle už měla ošéfovat řídící jednotka.tak nevím jestli to má s tím spojitost nebo ne.Kdybych měl možnot sehnat na tu RJ nějaké plány a její pracovní pochody jenže všude píšou jen opravu svěřte odborné dílně a plány žádné.

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2007 22:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2006 20:02
Příspěvky: 27
Bydliště: Nehvizdy
Ahoj. Taky jsem si postavil indikátor lambdy a mám pro některé malý nápad. Možná to tu už někdo řešil. Změnou odporů se z indikátoru dá udělat docela slušný voltmetr. Pokud nastavíte krok po 1V pak lze indikovat napětí od 7 do 17V. Má skoro nulovou spotřebu, takže okamžitě víte jak je natom batrie a jestli vám auto dobíjí. je možné ho udělat i přesnější, zmenšením kroku, nebo přidáním dalšího švába. Myslím za ty prachy super voltmetr. Narval jsem oba (voltmetr i lambdu) do popelníku a napájím je od zapalovače. Fungují jak mají a když je potřebuju jen otevřu popelník.. :-) To je vše.Je to blbina, ale někomu se třeba bude hodit.

_________________
Escort combi 1.6 16v zetec 66kW; 1998; EEC-IV; 2xAirbag; servo; klima; el. okna; ABS; spotřeba 8l LPG.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Indikátor činosti Lambda sondy
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2007 22:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
To mrazik: zprovoznil jsem dnes ten indikátor ale podle těch zobrazení LED diod mi po celou jízdu bliká zhruba půlka diod +-jedna dioda jen při brždění všechny zhasnou při volnoběhu neblikají ale zase svítí zhruba půlka diod.skoušel jsem to i překalibrovat bylo to stejné.Při měření sondy voltmetrem mi to ukazovlo 0,65V,proto se chci zeptat jak to funguje zhruba tobě :)

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2007 08:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Prochy píše:
To mrazik: zprovoznil jsem dnes ten indikátor ale podle těch zobrazení LED diod mi po celou jízdu bliká zhruba půlka diod +-jedna dioda jen při brždění všechny zhasnou při volnoběhu neblikají ale zase svítí zhruba půlka diod.skoušel jsem to i překalibrovat bylo to stejné.Při měření sondy voltmetrem mi to ukazovlo 0,65V,proto se chci zeptat jak to funguje zhruba tobě :)
Řekl bych, že buď máš špatně seřízenou úroveň max. napětí na indikátoru (nějaký otočný odpor tam na to je), nebo (a to spíše) máš v háji lambdu.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2007 20:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
:shock: :cry: sodoma komora nestraš mi a existuje nějaký jiný způsob jak zjistit její fuknčnost na 100%?

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2007 21:00 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
precti si tenhle clanek a budes moudrejsi
http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Se ... ostika.php

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 12:59 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
Tak jsem dnes namontoval indikátor lambdy.Dráty jsem napojil u konektoru zapojení lambdy.
signál- stíněný drát napojemý na černý lambdy.
kostra- napojený na šedý lambdy.
napájení (12V)-na bílý lambdy.Tím mám kontolu i nad vyhříváním.
Chování indikátoru napíšu,až to trochu testnu,ale zatím to vypadá,že je to OK.
Lambdu jsem dával novou Magneti Marelli.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 18:18 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
Tak nevím co si mám myslet o chování indikátoru.
Volnoběh-Někdy po zahřátí lambdy to začne cyklovat,což je tuším OK.A někdy to zůstane zhaslé ty diody a svítí jen první červená a při šlápnutí na plyn to reaguje rozsvícením všech zelených, při puštění plynu zhasnou.Totéž to dělá za jízdy.Někdy cykluje a někdy reaguje na plynový pedál.Lambda je nová ne originál tak nevím kde je chyba.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 22:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
A kdyz je zhasnuta, tak sama od sebe nezacne pulsovat po urcite dobe, musis hrabnout na plyn ?

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 10:15 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
mrazik píše:
A kdyz je zhasnuta, tak sama od sebe nezacne pulsovat po urcite dobe, musis hrabnout na plyn ?



Jo jo drbnu po plynu a rozsvítí se diody a zhasnou.Někdy se to chytne a začne pulsovat.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 20:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Jiri vzpominam si take na tuto prodlevu, proste chvili se nic nedelo, ale za chvili zacla pulsovat. nedelal bych z toho nejake negativni zavery.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz