fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

V-power - zkušenosti
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=605
Stránka 4 z 4

Autor:  O.S.L.I.K. [ 30 říj 2005 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

Nejaky procento to hodi, ale nic zazracneho:) to neni zavodni benzin co bude mit 120 oktanu :D

jinak ja kdyz mam hnuti mysli, a chci nasirat kadetaky GSI tak vemu VP racing a poznat to jde. Aspon u mne ano.

Autor:  PH [ 31 říj 2005 00:16 ]
Předmět příspěvku: 

subjektivni dojem za natankovaneho VP Racing... lip to startovalo, o neco vyssi volnobezne otacky, lepi chod motoru... ale tech 35,5 se neda... asi zkusim normalni V Power (at zijou smart body)

Autor:  carPWR [ 31 říj 2005 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

to ja vcera natankoval N95 u Aralu a tyjo to jede :-) sem cestou predjel tolik aut jako jeste snad nikdy :-)

Autor:  Dawe [ 01 lis 2005 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
to ja vcera natankoval N95 u Aralu a tyjo to jede :-) sem cestou predjel tolik aut jako jeste snad nikdy :-)


To nebude benzinem, vcera byl naprosto dokonalej vzduch a teplota, vcera jelo kazdy auto, na ktery sem slapnul. :wink:

Autor:  Wolf [ 01 lis 2005 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

A také byla dobrá konstalace hvězd. :lol: :lol: :lol: a pražáci nezmatkují na silnicích :lol: :lol: :lol:

Autor:  Lukas1 [ 01 lis 2005 17:55 ]
Předmět příspěvku: 

muzu se zeptat odkud dovazej ten 120okt benzin.
Ja ze bych se stavil pro dva kanystry, ale nevim jestli to je galaxie X.31 nebo X.32

Autor:  PH [ 02 lis 2005 01:37 ]
Předmět příspěvku: 

zavodni benzin taky neni problem sehnat... ale par kanystru Ti nikdo neproda. vetsinou je to po vetsim mnozstvi (treba na zavodni sezonu)

Autor:  Lukas1 [ 02 lis 2005 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to bral jako legraci :lol: proto ty galaxie . Pro skupinu M v zavodech do vrchu se u 2l turbomotoru s vykonem kolem 500k pouziva ELF turbomax se 102oktanama za cca 250Kc/l a to je asi nejlepsi benzin co sezenes . Jestli se da sehnat neco se 120 tak tomu uz nerikaj benzin a bude to nejakej utrejch pro dragstery a podobny prisernosti. 102okt se pouziva pri kompresi nad 11.5:1 nebo pro silne preplnovana turba jeho pouziti na silnici je nesmysl uz z financnich duvodu.

Autor:  Dawe [ 02 lis 2005 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Papoil Ti v klidu proda par litru 105 oktanoveho zavodniho benzinu. Nestudoval jsem detaily, ale jestli by to vyhovovalo norme, tak je tech cca 56 Kc/l co anonciujou naprosto snovejch....

Autor:  PH [ 02 lis 2005 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas1 píše:
Ja to bral jako legraci :lol: proto ty galaxie . Pro skupinu M v zavodech do vrchu se u 2l turbomotoru s vykonem kolem 500k pouziva ELF turbomax se 102oktanama za cca 250Kc/l a to je asi nejlepsi benzin co sezenes . Jestli se da sehnat neco se 120 tak tomu uz nerikaj benzin a bude to nejakej utrejch pro dragstery a podobny prisernosti. 102okt se pouziva pri kompresi nad 11.5:1 nebo pro silne preplnovana turba jeho pouziti na silnici je nesmysl uz z financnich duvodu.

Jasny, ja to pochopil... btw... dragstery nejezdi na benzin ,-))

Autor:  Lukas1 [ 03 lis 2005 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

The FIA limits for racing fuels are 102 (RON) and 90 (MON)
Elf racing fuels are blended to these regulations:
• Elf LMS
• Elf WRF
• Elf Atmo Rallye
• Elf Turbomax
• Elf CIK-102

Exceptions are:
Elf BFK-07 which is approved by CAMS and the Australian Federal Government (Department of Environment and Heritage) as a “commercially available” fuel. 98 (RON), 93 (MON)

Elf Moto 124 which is approved by ANDRA for drag racing. (Leaded) 124 (RON), 110 (MON)


U pap oilu jsem videl 102 za 46kc 105 jeste ne

Autor:  dj.DEKL [ 03 lis 2005 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

Kde na PapOilu mají 102okt ?? :shock:

Autor:  Dawe [ 03 lis 2005 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Kde na PapOilu mají 102okt ?? :shock:


Na bohdalci.

Autor:  Lukas1 [ 07 lis 2005 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ac proklinam Benzinu kde chodim, byl jsem nucen natankovat Blue Octans 99............
O to mileji jsem byl prekvapen co ten benzin dokaze. Subjektivne je pro mensi otacky lepsi nez V-Power Racing.
Takze pro ty co jsou nuceni lit do sveho milacka vice oktanu mohu jen doporucit.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 07 lis 2005 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

mne tedy Blue oktan prisel horsi nez V-P racing ktery mam ted v aute.

Autor:  Bendy&Macíček [ 07 lis 2005 13:50 ]
Předmět příspěvku: 

ja se přidám, ale je pravda, že v jednou mestě u jedné Benziny sem byl z klasiky nadšen, ba naopak v MB je benzina strašná, ale jak se zde již psalo asi jde taky hodně o konkrétní stanici

Autor:  Lukas1 [ 07 lis 2005 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

Asi jste si ten prispevek neprecetli od zacatku

Klasickej benzin N95( leju akorat do s%@ce rozumej java 20 ) ten stoji u benziny za h@#&o. Blue Octan je podle me spica. Muj motor oproti V-PR sel do daleko mensich otacek aniz by se projevily detonace. Jak se projevuje ve velkych jsem nezkousel.

Autor:  Bendy&Macíček [ 07 lis 2005 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

ja jsem to četl, a právě Ti i tím dávám za pravdu, vyjma zkušeností s nízkými otáčkami, ty jsem na dálnici po natankování nevyužil a pak už sem zase bral u Shellu

Autor:  Lukas1 [ 18 črc 2007 00:11 ]
Předmět příspěvku: 

Hale W Power je dobrej a eště vám za 29 prodaj ferari, hale dvoukvalt fakt

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/