fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
V-power - zkušenosti http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=605 |
Stránka 4 z 4 |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 30 říj 2005 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejaky procento to hodi, ale nic zazracneho:) to neni zavodni benzin co bude mit 120 oktanu jinak ja kdyz mam hnuti mysli, a chci nasirat kadetaky GSI tak vemu VP racing a poznat to jde. Aspon u mne ano. |
Autor: | PH [ 31 říj 2005 00:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
subjektivni dojem za natankovaneho VP Racing... lip to startovalo, o neco vyssi volnobezne otacky, lepi chod motoru... ale tech 35,5 se neda... asi zkusim normalni V Power (at zijou smart body) |
Autor: | carPWR [ 31 říj 2005 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
to ja vcera natankoval N95 u Aralu a tyjo to jede sem cestou predjel tolik aut jako jeste snad nikdy |
Autor: | Dawe [ 01 lis 2005 11:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
carPWR píše: to ja vcera natankoval N95 u Aralu a tyjo to jede sem cestou predjel tolik aut jako jeste snad nikdy
To nebude benzinem, vcera byl naprosto dokonalej vzduch a teplota, vcera jelo kazdy auto, na ktery sem slapnul. |
Autor: | Wolf [ 01 lis 2005 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
A také byla dobrá konstalace hvězd. a pražáci nezmatkují na silnicích |
Autor: | Lukas1 [ 01 lis 2005 17:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
muzu se zeptat odkud dovazej ten 120okt benzin. Ja ze bych se stavil pro dva kanystry, ale nevim jestli to je galaxie X.31 nebo X.32 |
Autor: | PH [ 02 lis 2005 01:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
zavodni benzin taky neni problem sehnat... ale par kanystru Ti nikdo neproda. vetsinou je to po vetsim mnozstvi (treba na zavodni sezonu) |
Autor: | Lukas1 [ 02 lis 2005 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to bral jako legraci proto ty galaxie . Pro skupinu M v zavodech do vrchu se u 2l turbomotoru s vykonem kolem 500k pouziva ELF turbomax se 102oktanama za cca 250Kc/l a to je asi nejlepsi benzin co sezenes . Jestli se da sehnat neco se 120 tak tomu uz nerikaj benzin a bude to nejakej utrejch pro dragstery a podobny prisernosti. 102okt se pouziva pri kompresi nad 11.5:1 nebo pro silne preplnovana turba jeho pouziti na silnici je nesmysl uz z financnich duvodu. |
Autor: | Dawe [ 02 lis 2005 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Papoil Ti v klidu proda par litru 105 oktanoveho zavodniho benzinu. Nestudoval jsem detaily, ale jestli by to vyhovovalo norme, tak je tech cca 56 Kc/l co anonciujou naprosto snovejch.... |
Autor: | PH [ 02 lis 2005 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lukas1 píše: Ja to bral jako legraci proto ty galaxie . Pro skupinu M v zavodech do vrchu se u 2l turbomotoru s vykonem kolem 500k pouziva ELF turbomax se 102oktanama za cca 250Kc/l a to je asi nejlepsi benzin co sezenes . Jestli se da sehnat neco se 120 tak tomu uz nerikaj benzin a bude to nejakej utrejch pro dragstery a podobny prisernosti. 102okt se pouziva pri kompresi nad 11.5:1 nebo pro silne preplnovana turba jeho pouziti na silnici je nesmysl uz z financnich duvodu.
Jasny, ja to pochopil... btw... dragstery nejezdi na benzin ,-)) |
Autor: | Lukas1 [ 03 lis 2005 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
The FIA limits for racing fuels are 102 (RON) and 90 (MON) Elf racing fuels are blended to these regulations: Elf LMS Elf WRF Elf Atmo Rallye Elf Turbomax Elf CIK-102 Exceptions are: Elf BFK-07 which is approved by CAMS and the Australian Federal Government (Department of Environment and Heritage) as a “commercially available” fuel. 98 (RON), 93 (MON) Elf Moto 124 which is approved by ANDRA for drag racing. (Leaded) 124 (RON), 110 (MON) U pap oilu jsem videl 102 za 46kc 105 jeste ne |
Autor: | dj.DEKL [ 03 lis 2005 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kde na PapOilu mají 102okt ?? |
Autor: | Dawe [ 03 lis 2005 13:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
dj.DEKL píše: Kde na PapOilu mají 102okt ??
Na bohdalci. |
Autor: | Lukas1 [ 07 lis 2005 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ac proklinam Benzinu kde chodim, byl jsem nucen natankovat Blue Octans 99............ O to mileji jsem byl prekvapen co ten benzin dokaze. Subjektivne je pro mensi otacky lepsi nez V-Power Racing. Takze pro ty co jsou nuceni lit do sveho milacka vice oktanu mohu jen doporucit. |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 07 lis 2005 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
mne tedy Blue oktan prisel horsi nez V-P racing ktery mam ted v aute. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 07 lis 2005 13:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja se přidám, ale je pravda, že v jednou mestě u jedné Benziny sem byl z klasiky nadšen, ba naopak v MB je benzina strašná, ale jak se zde již psalo asi jde taky hodně o konkrétní stanici |
Autor: | Lukas1 [ 07 lis 2005 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi jste si ten prispevek neprecetli od zacatku Klasickej benzin N95( leju akorat do s%@ce rozumej java 20 ) ten stoji u benziny za h@#&o. Blue Octan je podle me spica. Muj motor oproti V-PR sel do daleko mensich otacek aniz by se projevily detonace. Jak se projevuje ve velkych jsem nezkousel. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 07 lis 2005 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja jsem to četl, a právě Ti i tím dávám za pravdu, vyjma zkušeností s nízkými otáčkami, ty jsem na dálnici po natankování nevyužil a pak už sem zase bral u Shellu |
Autor: | Lukas1 [ 18 črc 2007 00:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hale W Power je dobrej a eště vám za 29 prodaj ferari, hale dvoukvalt fakt |
Stránka 4 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |