odix píše:
ahoj predem dik diagnostika funguje paradne akorat se divim ze to auto jeste jede
No mas to pekne.
Takovy seznam chyb jsem jeste nevidel.
124 - husta chyba - taky to mam na svem aute a nevim proc
Jednotka si na zaklade natoceni skrtici klapky atd vypocita kolik by mel motor nadechovat vzduchu. Pak se podiva kolik
vzduchu tam skutecne jde (co meri MAF) a pokud se ji tyto dve hodnoty hodne rozjizdi, zapise tuto chybu.
MAF jsem cistil, nepomohlo. TPS jiny, nepomohlo. Jedine co motor obcas udela, ze pri razeni v malem vykonu (typicky z jednicky na dvojku, lehka noha) to na zacatku pridavani na dvojku cukne. Jen jednou cukne a pak uz jede normalne. Udela to treba jednou za den. Jinak motor chodi uplne normalne. Mozna je trochu linejsi nez jine 1.6ky. Nevim.
Mam podezreni na pricpany kat, ten by hodne ovlivnoval ucinnost plneni motoru.
174-lina lambda, jako na vetsine starych aut
233-Loss of Dual Plug Inhibit (DPI) control (dual plug EI)
- neco s propojenim do EDIS modulu zapalovani
338-Engine Coolant Temperature (ECT) lower than expected (thermostat test)
- cidlo teploty motoru nizsi nez ocekavane
Pomalu se zahriva motor. Jednotka si meri cas od nastartovani a po nejake dobe by mel byt motor zahraty. Pokud neni, zapise tuto chybu. Muze byt vadny termostat.
157-Mass Air Flow (MAF) sensor circuit below minimum voltage
Neodpojoval si vahu vzduchu ? To by tohle zapsalo.
214-Cylinder Identification (CID) circuit failure
- cidlo vackoveho hridele
243-Electronic Distributorless Ignition System secondary circuit fault in coil 1,2,3 or 4
Elektronicke zapalovani bez rozdelovace - chyba na sekundarni strane obvodu civky (valec 1,2,3 nebo 4)
Jak zjisti problem na sekundarni strane zapalovani nechapu. Nove jendnotky (EEC V) dovedou rozeznat vynechavani motoru, ale to podle mne nebude tento pripad.
No, drzim palce a divim se ze auto je jeste v pohuby.
Neco ke studovani o chybe 124
http://www.tccoa.com/articles/mn12-tech ... 4-26-4.pdfhttp://www.justanswer.com/questions/19f ... btw-car-t5