fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

!!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=44
Stránka 5 z 42

Autor:  Návštěvník [ 07 led 2005 22:46 ]
Předmět příspěvku:  escort a obd2

Sorry, ta tabulka je asi blbá, našel jsem v češtině http://www.devcom.cz/usr-files/Seznam_vozu.pdf ale déle se to načítá, je to větší (je tam více značek aut), i na stránkách fordfans máte v seznamu motorů lepší informaci.

Autor:  Nagant [ 08 led 2005 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem hledal ten konektor diagnostiky ve svém autě. V motorovém prostoru nic nemám, našel jsem konektor napravo od spolujezdce, má 16 pinů, z toho kontaktní plošky na pinech 2,4,5,7,10,13,16. Zde tedy nefunguje diagnostika diodou a musí se použít nějaké diagnostické zařízení OBD II dle odkazů z některých předcházejících příspěvků?
Pokud bych si chtěl něco zbastlit, o jaký typ konektoru se jedná, jde o něco standardizovaného, mám na mysli sehnatelného v některém normálním obchodu s elektrosoučástkami?

Autor:  Ondrej [ 08 led 2005 17:19 ]
Předmět příspěvku: 

ja ten konektror OBD mam zapojenej trochu jinak http://guverner.ruk.cuni.cz/cida/ford/imagepages/IMG_1694.html piny 3,4,5,7,11,16

Autor:  Dodo [ 10 led 2005 10:01 ]
Předmět příspěvku:  Fotka konektoru

Posilam foto 3-pin diagnostického konektoru. Na prní fotce je zakroužkováno umístění v motoru, na druhém snímku detailní pohled.
Nemam kam umistit fotky(pracuji na tom), tak zatim je poslu emailem na pozadani.
dolezel@seznam.cz

Autor:  Standa [ 12 led 2005 08:34 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám OBD konektor zapojený stejně jak Ondra. Má zapojené vývody: 3,4,5,7,11,16. Naštěstí ale mám 3 pinovou diagnostickou zásuvku v motorovém prostoru. Řídíci jednotku mám: STAG, EEC-IV, 95AB - 12A650-ZB

Autor:  Ondrej [ 12 led 2005 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam oznaceni RJ: ONIS EEC-IV, 98AB-12A650-AWB. Tripinovej konektor vyvedenaj nemam, ani po zapojeni primo do RJ me to nic nevyblikavalo

Autor:  Nagant [ 13 led 2005 09:31 ]
Předmět příspěvku: 

Takže jsem ještě jednou prolezl motorový prostor a ten 3pinový diagnostický konektor tam nemám.
Pokud jsem to přečetl správně (je to hrozně špatně vidět), tak označení na mé ŘJ je 6B14C0, F5SB-14A62-AA.

Autor:  Dodo [ 14 led 2005 08:54 ]
Předmět příspěvku:  Memory-udržovací kabel

Zdravím, nevíte, jak má vypadat (jak se dá sestrojit) tzv. Memory-udržovací kabel, o kterém píše Etzold ? (když odpojím baterku, tak aby se mi nevymazaly hodnoty z ŘJ)
Jedinné, co jsem se dočetl, že se používá suchá 9V baterie připojená přes zapalovač....

Autor:  Toplemurka [ 16 led 2005 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem si dnes udělal test a vyšlo mě tohle 7373211111 jsem s tak trošku zmaten. Nevíte co to hlasí za chybičky.

Autor:  Zdechlina [ 17 led 2005 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj. Jsou to Dvoumístné kódy.Najdeš je na foru Motor v podforu poskubavani pri jizde. Je to 73 , 2 je oddělovač a 1 na konci je konec výpisu. 11 v paměti je OK

Autor:  Zdechlina [ 17 led 2005 08:49 ]
Předmět příspěvku: 

73 je podle těch mých kodů odvydušňovací ventil nádrže:o)
P.S. mám je od kámoše z Fordu

Autor:  Návštěvník [ 17 led 2005 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

To Zdechlina
díky, zítra se na to juknu to bude zřejmě ventil co je u uhlíkového filtru.

Autor:  Toplemurka [ 17 led 2005 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Ten annonym jsem Já :-)

Autor:  Návštěvník [ 27 led 2005 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Memory-udržovací kabel

Dodo píše:
Zdravím, nevíte, jak má vypadat (jak se dá sestrojit) tzv. Memory-udržovací kabel, o kterém píše Etzold ? (když odpojím baterku, tak aby se mi nevymazaly hodnoty z ŘJ)
Jedinné, co jsem se dočetl, že se používá suchá 9V baterie připojená přes zapalovač....

Ahojda, kup si trafo 12 V, kus dvoulinky a koncovku do cigaretovýho zapalovače. Dá se tím taky takhle udržovat stav baterie proti samovolnému vybíjení. Já mám spešl socialistický tafíčko, kde se dá watama žárovky korigovat dobíjecí proud. Ale funguje to i jako memory kabel.

Autor:  Dodo [ 28 led 2005 10:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Memory-udržovací kabel

Matrix píše:
Dodo píše:
Zdravím, nevíte, jak má vypadat (jak se dá sestrojit) tzv. Memory-udržovací kabel, o kterém píše Etzold ? (když odpojím baterku, tak aby se mi nevymazaly hodnoty z ŘJ)
Jedinné, co jsem se dočetl, že se používá suchá 9V baterie připojená přes zapalovač....

Ahojda, kup si trafo 12 V, kus dvoulinky a koncovku do cigaretovýho zapalovače. Dá se tím taky takhle udržovat stav baterie proti samovolnému vybíjení. Já mám spešl socialistický tafíčko, kde se dá watama žárovky korigovat dobíjecí proud. Ale funguje to i jako memory kabel.

No jenže já nemám garáž a tak prodlužku k autu nemůžu tahat jen tak. Myslel jsem, když bych chtěl odnést baterii do bytu do tepla a tam ji nabít, tak aby mi na parkovišti nechcíplo nastavení ŘJ....
No možná by se dal připojit nějaký menší olov. akumulátor, mám jeden 1.2Ah, ten by to chvíli mohl utáhnout... :D

Autor:  Návštěvník [ 28 led 2005 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám doma bezdrátovej zvonek a ten má malou baterii na 12 V ta by to možná taky zvládla... Stačí se zeptat v nějaký dobrý elektře, určitě se dá sehnat. Ale osobní zkušenosti s jejím použitím nemám. Jen s tím trafíčkem :D

Autor:  Standa [ 31 led 2005 08:31 ]
Předmět příspěvku: 

Na udržení dat v paměti po vytažení aku stačí malá 9v baterie zapojená na zásuvku zapalovače.

Autor:  Návštěvník [ 13 úno 2005 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

Vcera jsem hledal konktor pro diagnostiku, bohuzel nic jsem nenasel :oops:
U spolujezdce jsem nasel za krytkou konektor 2*8pinu, coz nejspis neni ono. Ale v motoru nic, ano za svetlem, ani u RJ. Mam Escorta z 11/97, 1.6 ZETEC. Jinak odpor a diodu uz mam
2Dodo: Dovolil jsem si napsat Ti na mail, ty fotky by mi asi dost pomohly :lol:

Autor:  mrazik [ 13 úno 2005 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

M. máš tam zásuvku na OBD2, ale mužeš mít ještě EEC-IV. Nedávno jsem slyšel informaci, že existovala i řídící jednotka EEC-IV s označením EEC-4.5. Co to bylo za hybdrid nevím. Zkus to napojit přímo na PINy jednotky - 17 a 48.

Autor:  Návštěvník [ 13 úno 2005 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

2 mrazik: moc diky za radu, ale vcera jsem na RJ koukal a ani ten konektor jsem tam nenasel. Kde to vubec je? Pouze se mi povedlo vytahnout nejaky draty z RJ a tam konektor byl zeleny, ale byly to taky nejaky dve rady pinu a pak jeste dve rady vedle takovych sirokych pinu. vypadalo to asi takto
. . . . . . . . - - -
. . . . . . . . - - -


a jak poznam, ze mam ECC-IV? stitek tam nejaky na RJ je, ale takovyhle oznaceni ne. urcite mam ale escorta, je to i v technicaku :lol:

Stránka 5 z 42 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/