fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 pro 2024 00:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 02 úno 2012 21:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tak ted ti absolutne nerozumim. :) Asi to budes muset poradne popsat. Michas motorovou jednotku s jednotkou
airbagu ...
Co presne si delal, na ktere jednotce, atd.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 09 úno 2012 20:41 
Offline
Nováček

Registrován: 28 lis 2009 22:07
Příspěvky: 22
Tak pro vysvětlení připojil jsem diagnostiku k motorové ŘD a dal jsem test KOER při nastartovaném vozidle a po skončení testu se rozsvítila kontolka airbagu. A ted nejne nijak odstŕanit kontrolka protože to nenačte žádnou chybu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 09 úno 2012 21:03 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
A nefunguje ona řj stejně jako každá fordí: počet bliknutí kontrolky podle toho, který "bag" je vadný a svítící kontrolka znamená vadnou jednotku?To by se zase ale k ní nepřihlásil ne?To opravdu vypadá na nějakou domácí vychytávku.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 09 úno 2012 23:16 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
A co zkusit tu poslední možnost, odpojit baterii?

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 10 úno 2012 23:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2009 22:25
Příspěvky: 9
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Tak zkus vyčíst chyby z ŘJ airbagu a vymazat. ŘJ motoru toto opravdu neumí. Ale je divné, že se rozsvítila po KOER testu, možná shoda náhod.
Nebo jak píše kolega plaz: odpojit baterii :wink: na dobu delší 15min. pro výmaz paměti.

_________________
Ford Mondeo, r.2006, 2.5l V6, liftback, Trend SE, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 úno 2012 11:01 
Offline
Nováček

Registrován: 28 lis 2009 22:07
Příspěvky: 22
nevím jak vyčíst chyby z ŘJ airbagu. Ale zkusím odpojit baterii a uvidím co se ukáže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 úno 2012 12:08 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2009 22:25
Příspěvky: 9
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
No chyby vyčteš podobně jak z ŘJ motoru. Akorát při připojení na ForDiag nezvolíš jednotku motoru, ale jednotku airbagu (RCM airbag) a pak už vyčteš chyby.

_________________
Ford Mondeo, r.2006, 2.5l V6, liftback, Trend SE, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 úno 2012 23:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Může mi někdo prosím poradit s tímto problémem?
Testovací jízda :wink:
Nezdá se mi sonda na Banku2 - občas jede na videu okolo 3. minuty.
Jde mi o to jestli je sonda KO, nebo jestli jen opravdu ukazuje co "čuchá".
Adaptace na banku2 jsou horší než na banku1, na volnoběh je adaptace +25% bank2, před smazáním byla v paměti chyba - něco o sondě a chudý směsi...nevím už přesně, ale opět problém na banku2 :evil:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 úno 2012 23:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2009 22:25
Příspěvky: 9
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
No jo, vypadá to na špatnou lambdu. Ale prvni bych zkusil projít konektory, rozpojit je, vyčistit a pak ještě jednou vyzkoušel přes diag. Bylo vidět, že začla jednu chvíli fungovat, tak proto ty konektory. Případně ještě proměřil, jestli jde na lambdu napětí pro vyhřívací článek, tuším že to jsou ty dva bílé drátky.

_________________
Ford Mondeo, r.2006, 2.5l V6, liftback, Trend SE, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 15:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Ten výhřev mě napadnul taky, ale cca 1km zpět(na diagnostice není patrný) to dostalo 1 - 2 omezovač, tak si myslím, že by se asi pořídila prohřát. :D . potom ale byla furt decelerace z kopce, až bude líp tak to zkusím projít. :wink: Jinak dál pište nápady. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 22:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tezko rict jestli rika pravdu nebo je KO. Pokud je motor na volnobeh klidnej jak ma, tak budou vstriky na obou stranach ok. Pak bych zkusil dat na dvojku podlahu. Pokud pri tom skoci lambda do bohate, tak bych zacinal verit tomu ze je sonda ok. U tebe to do bohate neslo v podlaze. Takze asi sonda, nebo draty od ni KO.

mmj: pri brzdeni motorem (a nemusi ani uplne vypnout vstriky) se smycka otevira - jede zamerne v chude
mmj2: ta V6ka, to je stejne zvuk jineho motoru, co ... :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 23:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2009 22:25
Příspěvky: 9
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Ještě k té lambdě. Ze zkušeností na ní odchází ten vyhřívací článek. Potom lambda funguje při vyšší zátěži motoru, kdy se ohřeje výfukovými plyny. Ale při deceleraci a nízké zátěži opět vychladne a přestane ukazovat. Vyhřívací článek jde proměřit ohmmetrem, jestli má obvod nebo ne. Myslím, že má odpor v jednotkách nebo desítkách ohmu.

_________________
Ford Mondeo, r.2006, 2.5l V6, liftback, Trend SE, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012 15:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
tomin píše:
Tezko rict jestli rika pravdu nebo je KO. Pokud je motor na volnobeh klidnej jak ma, tak budou vstriky na obou stranach ok. Pak bych zkusil dat na dvojku podlahu. Pokud pri tom skoci lambda do bohate, tak bych zacinal verit tomu ze je sonda ok. U tebe to do bohate neslo v podlaze. Takze asi sonda, nebo draty od ni KO.

Na volnoběh pohoda - tam je to patrný jak píšeš, že to nešlo do bohatý... :wink: Zaráží mě, že se ke konci videa rozjela, ale hodnota "lambda" byla úplně mimo. - Možná když ta sonda náhodou najede, tak motor je stále v režimu adaptace - můj dojem, proto taková divná hodnota. :?:

tomin píše:
mmj: pri brzdeni motorem (a nemusi ani uplne vypnout vstriky) se smycka otevira - jede zamerne v chude

jj to tam bylo nádherně vidět, dokonce na chvíli smyčka otevřela -po mém překvapení jsem trochu přidal a už neslezla na nulu - to je v pohodě. :wink:

tomin píše:
mmj2: ta V6ka, to je stejne zvuk jineho motoru, co ... :-)

Nechápu??? to je reálnej zvuk z tý jízdy :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012 16:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Hodnota Lambse se posouva az na takovou hodnotu, kdy se zmeni chuda smes na bohatou (preskoci napeti z lambda sondy).
Pak zacne Lambse cestovat zase na druhou stranu.
Ve chvili kdy se zacne brzdit motorem se Lambse automaticky nastavi na vychozi hodnotu = 1.0 (taky je to na videu videt).
Psal si ze ste pred tim smazli adaptace, tak "naklon" Lambse od 1.0 muze naznacovat jaka hodnota se pozdeji zapise do dlouhodobych adaptaci.
Zacal bych u toho konektoru. S diag to takhle najdes uplne jednoduse. Kdyz konektor lambdy rozpojis (co nejmene hybat s draty, aby se to pak pripadne projevilo) a dotknes se prstem pinu ktery vede smerem do ECU (od vystupu z lambdy), tak se to na rucicce v diag. hned projevi. Jestli ne, je dratovy problem nekde na ceste k ECU.
Jen pozor na jednu vec: u nektere jednotky se mi stalo, ze kdyz jsem do tohodle vstupu pustil vyssi napeti nez je beznych cca 1V, tak se prerusila ziva data. Bylo potreba vypnout zapalovani a znova zapnout. Takze sledovat okolni rucicky jestli data stale bezi. (nekdy se chveje napr. rucicka napajeni, staci treba zapnout vsechny 4 blinkry)
Zvuk jsem myslel pochvalne. Proste je z nej slyset ze to dospelejsi motor. ;-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 13 úno 2012 18:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
jo takhle 8) mám tam i jiný video... :twisted: k problému, adaptace ne, ale chybu na lambdě jsme smázli, já adaptace mažu hrozně nerad :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 16 úno 2012 20:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
vadí něčemu tato chyba? krom funkce EGR? chyba 336 příliš vysoký tlak spalin

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2012 08:13 
Offline
Nováček

Registrován: 05 kvě 2007 21:22
Příspěvky: 34
Bydliště: Liberec
Tak se blizi jaro a zas bych chtel trosku vylepsit escorta kabrio, r.v. 94 1.8i (asi EEC IV ? )
Tak ted otazka, jaky diagnosticky kabel a soft, aby se daly nejen vycist chyby (ty jdou nakonec vyblikat) ale i live hodnoty, pripadne upravovat nejake ty tabulky (pokud to vubec lze)? Konektor je myslim ten tripinovy, jiny jsem zatim nenasel( tim nevylucuju, ze nekde neni) - jde to pres ten 3-pinovy?

_________________
Omega B 3.0 MV6 combi AT, uz v LPG
Mondeo 1.8i combi - pro manzelku a pro sichr
Escort 1.8i Kabrio r. 94, pro radost :)
Omega B 2.5 V6 combi MT, ziva konzerva ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2012 11:23 
Offline
Nováček

Registrován: 16 lis 2011 00:45
Příspěvky: 1
Máte někdo zkušenost s kodováním vstřikovačů s tímto kabelem? Ford Focus 1.8TDCI 2002

Načtu kod vymažu napíšu novej uložim a po opětovném výpisu se objevý původní kod???

Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2012 13:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2011 13:35
Příspěvky: 13
Bydliště: Štúrovo
Bez problemov ich nakodujes. Nie je vsak iste ze sa ti zobrazia pri nacitani spravne kody. Na niektorych, hlavne dvojmodulovych ich ani IDS nenacte spravne. Napise nejake nuly, sem tam patky, skratka hausnumera. Ale zadat tie spravne do ECU zvladne, mam to odskusane. Mozno bude pisat niekolkokrat zapnut zapalovanie a vypnut zapalovanie. Vykonaj povel a klikni na OK. Nakoniec Ti napise ze to prebehlo v poriadku. Potom dalsi a dalsi injektor, az ich mas vsetky. Len si daj pozor ake kody nahras, lebo cislo na injektore nemusi sediet s tym co mas na stitku na motore. Spravne je to 16-miestne na injektoroch.

_________________
Ford Mondeo 2.0 TDCi kombi 96kW 130PS 15/12/2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 17 úno 2012 14:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Radek124 píše:
vadí něčemu tato chyba? krom funkce EGR? chyba 336 příliš vysoký tlak spalin

336 je Exhaust pressure high/EGR (PFE/DPFE) circuit voltage higher than expected
tedy napeti na snimaci DPFE je prilis vysoke - mozna toto cidlo je odpojene ?
O DPFE lze najit dost info na netu.
http://www.google.cz/search?client=oper ... el=suggest

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz