fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 01:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Už se tady o tom dost psalo a ten normální jednopolohovej cyklovač, co tam mám, mi moc neseděl - chtěl sem si do vozítka dát něco lepšího. Originál 6ti polohový relé ve Fordu za pouhých :evil: 1800,- (jen relé - ani sem se neodvážl zeptat, jestli je ta cena s DPH). Levnější řešení:
intervalový spínač stěračů AEV 2012 za 195,- kč (relé: [url]http://sweb.cz/X.field/cyklovač/relé%20I.jpg[/url]). O schéma jsem napsal přímo výrobci a ten ho velice ochotně poslal (schéma: [url]http://sweb.cz/X.field/cyklovač/schema%202012.jpg[/url]). Nejsem elektrikář a ani nemám schémata el. fordu (stejně bych se v nich nevyznal :oops: ), takže jsem zapojení hledal trošku experimentální metodou. Kostru a doběh motorku jsem natáhl zvlášť, ostatní zapojil místo původního relé v pojistkovce (kostra+doběh: [url]http://sweb.cz/X.field/cyklovač/motorek%20I.JPG[/url] , vstup/výstup z relé: [url]http://sweb.cz/X.field/cyklovač/pojistkovka%20I.JPG[/url]). Červená čísla označují konektory relé. Určitě by to šlo i elegantněji (ten doběh bude asi taky v té pojistkovce), ale už jsem spěchal na koncert do Zlína a taky sem si nemohl dovolit spálit další 20A pojistku (stálo mě to už 3 ks :cry:).
Funguje to pěkně :P

Pokud jsem se dopustil nějaké fatální chyby, dejte mi, prosím, rychle vědět, abych tady nemusel inzerovat: "prodám Esco s vyhořelým motorovým prostorem" :lol:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2004 22:35 
Fajn nápad,sice to zapojení je troch uprovizorní,ale tvá časová tíseň se bere.Také jsem o tom uvažoval,mám1,6D r.v.88 a relé jaksi jednou funguzje a jednou ne a ve Feldě je to lepší....asi se do toho také pustím.A do stávající zdířky na staré relé vsadit nejde? Nebo jsi to nezoušel?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2004 22:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Relé zaměnit nejdou - mají různé rozložení kontaktů.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2004 00:43 
Aha no já to nezkoušel, budu se na to muset mrknout ještě ně napadlo zda nejdou ty kontakty přeházet v pojistkovce...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2004 21:34 
Pokud se do toho přehazování chceš pouštět, tak hodně štěstí. Já bych se do rozdělávání pojistkovky pouštět nechtěl - nejspíš bych dojezdil :wink:
Připadlo mi jednodušší (netvrdím, že elegantnější) připojit pár konektorů a nějakej ten drát a hotovo. Navíc, když by se něco vys..lo, kdykoli tam vrátím původní relé a jedu dál :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2004 21:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Anonymous píše:
Pokud se do toho přehazování chceš pouštět, tak hodně štěstí. Já bych se do rozdělávání pojistkovky pouštět nechtěl - nejspíš bych dojezdil :wink:
Připadlo mi jednodušší (netvrdím, že elegantnější) připojit pár konektorů a nějakej ten drát a hotovo. Navíc, když by se něco vys..lo, kdykoli tam vrátím původní relé a jedu dál :lol:


-moje :oops: , zatracená padací linka :twisted:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Cyklovač i na Fiestu?
PříspěvekNapsal: 06 čer 2005 11:08 
Offline
Nováček

Registrován: 24 bře 2005 12:43
Příspěvky: 5
Bydliště: Karviná
Bude tenhle cyklovyč fungovat i na Fiestu 1.1i r.v. 92? A kde se dá tenhle cyklovač (AEV 2012) objednat? Dík.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cyklovač i na Fiestu?
PříspěvekNapsal: 07 čer 2005 22:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Honza_t píše:
Bude tenhle cyklovyč fungovat i na Fiestu 1.1i r.v. 92? A kde se dá tenhle cyklovač (AEV 2012) objednat? Dík.

Sehnat ho můžeš v skoro každé mototechně, kde prodávají i elektrosoučásty. Myslím, že původně bylo určený pro škodovky (Favority?), takže to můžeš zkusit i tam, kde se na ně specializují.
Zapojit ho můžeš prakticky do každýho auta, jen musíš trošku přizpůsobit stávající zapojení stěračů - byla by velká náhoda (štěstí :wink: ), kdyby ti sedlo do zapojení forďácké pojistkovky. Ale instalace není složitá.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2006 03:11 
Taky bi se mi něco takového hodilo,ale kdyš si zase představím tu rozesranou elektriku. :shock:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz