fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna katalyzátoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=11064
Stránka 1 z 1

Autor:  mposchl [ 22 čer 2007 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Výměna katalyzátoru

Dokonano jest. Moc extra to neumim komentovat...snad jen uvedu hlavni uskali:

1) zpod auta mizernej pristup, najezdy poslouzily, ale nic moc, idealni na vysoko-zvedaku...
2) srouby ve spojeni kat-stredni dil? ani nahodou, takze flexa + kladivo a zbytek steftu vymlatit (coz je opruz, chce to sundat i stredni dil), zvohne se priruba...ale da se srovnat...nicmene celkem drasticke... no a srouby, resp. stefty, koupit u forda nelze, jeden je soucast katu a druhy stredniho dilu, to panove nedomysleli...ja to vyresil obycejnyma nerez imbusama s medenou (nebo z ceho to je) originalni matkou (zajimave, ze tohle koupit jde) a pod hlavu jeste perovku, dotahnout na krev. S tesnenim problem nebyl...
3)predek je opruz,dolu to slo krasne, je to tam nerezove, takze WD a pohoda, nicmene zpatky, mel sem vsechno nove (coz byla uplna hloupost, protoze krome tech cudliku, co jsou nacvakle na svodech, bylo vsechno jako nove (snad matky vymenit, aby se nereklo) ), nicmene krom toho, ze to stalo 16set (origo ford), tak pruziny byly delsi a neslo to tam dostat...takze jednu pruzinu sem dal puvodni...kazdopadne dostat tam ty nove, neshnile a opravdu pruzne zmetky, co cely ten nastroj drzi, to byl nadlidsky ukol, nakonec pomohlo kladivo a trochu prihnout trubicku, co vede merak oleje...jinak ani omylem...

no a pak to vsechno dotahnout a otestovat...

co dodat...VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOUUUUMMM...auto ted trha asfalt

muj kat, ackoliv vypadal jako novy (beloucka keramika), byl rozpadly asi na 5cm kusy, ktere se vzpricily v odvodni trubce...no a kdyz clovek jel 140, tak tlacily tak moc, ze plyny nemely kudy ven...takze papa lala, jde do vykupu. Snad ten z vrakace za litr aspon chvilku vydrzi.
EDIT:
tak sem kecal, obe telesa byly vcelku, jedno jen celkem omlete, jak se tam trepalo, viz nize. Dodam foto vydelanych teles. Rozrezany kat si kazdy dovede predstavit, telesa jsou v nem pres nejaky azbeztovy hadrik vlisovana, neni divu, ze se dokazi uvolnit...ale rozbite je nemam, takze buhvijak se to stalo, skoro to vypada jako problem uz z vyroby...



DESNA PRACE...obzvlaste na horkem motoru, sem cely popaleny a odreny, hlavne vepredu je tam pristup jak pro vraha, z vrchu ani prd a zespodu o nic lepsi...KATU zdar a ceska mi to zaplatila do 5dnu ;-) (vtip, doufam,ze to ted nikde nevysekam, protoze to fakt jezdi ;-) )

Diky vsem, co radili to vymenit ;)

Autor:  enjoy [ 23 čer 2007 00:59 ]
Předmět příspěvku: 

nekecej!mam stejny auto,na to ti neskocim :-D

Autor:  mposchl [ 23 čer 2007 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

:-) kdyby ses svezl pred tou vymenou a ted, tak bys tvrdil totez...teda pokud mluvime o tom, ze ted trha asfalt ;-)

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

Kazdopadne, dnes jsem rozrezal kat puvodni, jsou tam dve porcelanova telesa, k memu prekvapeni byly obe naprosto dokonale ciste, beloucke, bez zadneho zaneseni, NICMENE to druhe, zadnejsi, bylo uvolnene a vzrpicene, takze svym zpusobem ucpalo vyvodni otvor a tim znemoznovalo unik vyfukovych plynu...

po zvazeni mel porcelan 800g, to znamena,ze ve vykupu za nej dostanu cca 1000kc. Podle toho, co mi psali. Dodam foto pro ty, kteri by se chteli podivat, jak to vypada.

jeste by me zajimalo, ten co jsem koupil, zdaleka nebyl tak cisty, podle me zacinal pricpavat, i kdyz to s nim jede nehorazne dobre...tak dobre to nejezdilo ani kdyz jsem to koupil...myslite, ze je mozne, ze se ty bordely vypali, kdyz muj motor vyfukuje dokonale ciste plyny? chtelo by to poradne prohnat nekde na dalnici a pak to zkontrolovat...ale rozhodne to sundavat nebudu...to bych asi porodil blueeee

Autor:  vendiik [ 24 čer 2007 15:29 ]
Předmět příspěvku: 

mposchl píše:
Dodam foto pro ty, kteri by se chteli podivat, jak to vypada.


Ja se hlasim, streva z katalyzatoru jsem jeste nevidel. Ukazat, ukazat, ukazat.... :-)

Autor:  mposchl [ 24 čer 2007 16:54 ]
Předmět příspěvku: 

Pracuju na tom, nerozchodil sem zatim fotak :(

Autor:  mposchl [ 26 čer 2007 09:02 ]
Předmět příspěvku: 

dodavam foto keramiky z katu

http://www.bobikashop.cz/tmp/P2280002.JPG

http://www.bobikashop.cz/tmp/P2280003.JPG

http://www.bobikashop.cz/tmp/P2280004.JPG

Autor:  IneedMoney [ 18 říj 2007 15:50 ]
Předmět příspěvku:  kaďák

zdravičko, mám dotaz, záleží při výměně katalyzátoru na jeho délce, popř. šířce nebo já nevím čem? Podle mě, jediné co se musí shodovat je průměr trubky, a i ten by šel teoreticky upravit, ne? já mám kaťák vybranej a zavařenej, ale z výfuku mi jde fakt humusnej kouř. prý jestli mi nesákne olej do motoru?? zkoušel jsem tu dekarbonizaci, ale nevím, jestli to nějak výrazněji pomohlo.. :? díky za každej tip

Autor:  mposchl [ 18 říj 2007 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

no, asi tak, kazdopadne katalyzator ti od dymu nepomuze, resp. i kdyby pomohl, tak tim, ze se ti ucpe. pokud ti motor dymi, bude problem uplne nekde jinde, bud zere vodu, nebo olej, nebo my mocv bohatou smes, nebo treba vsechno, na tohle jsou tu odbnornici jini ;-)

kazdopadne pri vymene katu je idealni asi origo, resp. zalezi jen na protitlaku, ktery je schopen vytvaret, cim vetsi, tim vic to bere vykon (ale psalo se tu, ze kdyz tam neni vubec,tak to zase ztraci kroutak v nizkych otackach). Na rozmerech pak zalezi ciste na tom, aby ti tam vlezl. Pokud jeho vyrobce udava, ze splnuje nejakou normu, asi bych neresil, jakej tam dat, jestli dlouhej, kratkej, sirokej, kulatej, hranatej...nicmene stejne si myslim, ze tvuj problem to rozhodne nevyresi.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/