fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
špatný chod motoru- Help :) http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=11765 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | macamz [ 06 srp 2007 01:40 ] |
Předmět příspěvku: | špatný chod motoru- Help :) |
ahoj kluci potřeboval bych malou radu...cca před měsícem mi najednou výrazně stoupla spotřeba a následně začalo auto špatně startovat..dejme tomu že chytne tak na po 4 a po dvou metrech jízdy motor chcípne ale pak už jde nastartovat normálně..když se konečně rozjedu tak auto cuká jako by nebyl benzín a připadá mi jako by nešel na všechny válce....pak musím zastavit a tůrovat motor na plno a po chvíli už se chytne...chvíli jedu normálně ale pak jako by místy ztrácel výkon...hlavně když sešlápnu plyn tak se nedostanu přes 4 000 otáček..myslel jsem že je to svíčkama a když jsem se jel zeptat pro jistotu do servisu tak mě píchli na počítač a řekli že nehlásí žádnou chybu..pak mi začali vyjmenovát čím vším to bude..např rozvodák ( měněn cca 60 tkm za zpět) atd..takže opravy by asi přesáhli hodnotu auta což se mi nechce investovat..mohl by mi někdo poradit..předem díky... PS:rok výroby 96, 1.6 16V EFI Zetec[/b] |
Autor: | Wizzy [ 06 srp 2007 07:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus napsat, co vše ti na tom měnili a zkoušeli, ať se neopakujem |
Autor: | macamz [ 06 srp 2007 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
dneska jsem odpojil lambdu a žádnou změnu jsem nepoznal...blblo to stejně...pak jsem vytáhl váhu vzduchu a hned to bylo lepší...s tou odpojenou váhou se to špatně zbírá ze spoda a pak když přidám hned plnej tak to cuká chvilku a pak se chytne...od těch 1800 ot. do těch 3 900 ot. to jde fajn ale u 4 tis. jako bych dupl na brzdu..ten motor jako by chtěl ale nemůže..tak nevim...koukal jsem jak tu váhu vyčistit ale ten kovovej díl byl čistej a to černý na tom jsem radši nechal bejt.. |
Autor: | macamz [ 06 srp 2007 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo...jsou tam vyměněný všechny filtry cca pul roku..benzínovej cca2 měsíce na zpět..olej byl měněn s filtrem, rozvodák nevim..ten člověk od kterýho jsem autí kupoval taky nevěděl..na něho se chystam až budou prašule... |
Autor: | Wizzy [ 06 srp 2007 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, takže jsou na tom vyměněné filtry a zkusil jsi odpojit MAF a lambdu, přičemž ani s jedním se to nezlepšilo (a diagnostika údajně nic nehlásí). No zkusil bych změřit tlak paliva na liště - měl by být asi 210kPa +-20. A zkus odpojit výfuk, jestli nemáš třeba zhroucený a zacpaný katalyzátor (to ale raději někde stranou, ať tě sousedi nekamenují za rachot ) No pokud nezabere ani jedno, tak změřit tlaky ve válcích a pak vzít měřák a proměřit si v motoru všechny čidla... |
Autor: | Krtek-NA [ 06 srp 2007 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co ty svíčky? Ty jsi měnil? Měl jsem podobný problém, ale jen v zátahu, startování OK, dokonce jsem měl nový svíce. Spravily to až Motorcrafty. Ale s tím startováním to je nějaký divný Na auto datech píšou: kontrola snímače kliky + vačky, Váha vzduchu, teplotní čidlo motoru, volnoběžný ventil, vstřikovače, regulátor tlaku paliva a řídící jednotka. Vše by se mělo projevit na diagnstice, kromě regulátoru - nechat změřit! |
Autor: | macamz [ 07 srp 2007 02:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
no DJ.Dekl mi poradil abych ještě zkusil škrtící klapku a restart RJ tak uvidim..zítra ještě vyčistim volnoběžnej ventil + maf a uvidim co to udělá..dost mě to štve..nedá se s tim téměř jezdit a o tý spotřebě ani nemluvim ( svíčky jsou měněný cca 6 měsíců na zpět ale dával jsem tam trochu jetý cca 2000 km tak nevim jak na to jsou |
Autor: | macamz [ 07 srp 2007 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem se dneska pokusil vyčistit vol. ventil ale bohužel nějakej chytrák přede mnou se o to pokoušel nejspíš taky a zničil hlavičku u toho spodního šroubu takže jsem v pr... pak jsem resetnul tu RJ chvíli se mi to zdálo lepší když jsem si dělal okruh na to nový naprogramování ale po cca 3 hod. jsem sednul do uata znova a už jsem nenastartoval..auto naskočilo a okamžitě zdechlo..zkusil jsem odpojit MAF a auto chytlo v pořádku..dokonce jsem se bez problému rozjel ale ve vyšších otáčkách se problem vrátil a už nezmizel ((( |
Autor: | Krtek-NA [ 08 srp 2007 00:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
macamz píše: ..dokonce jsem se bez problému rozjel ale ve vyšších otáčkách se problem vrátil a už nezmizel (((
To se možná jednotky naučila jet bez váhy, tak proto možná, nevím přesně jak se to projeví. Ale já když odpojím váhu tak na škrt chytne a hned zdechne až po čase si zvykne, mluvím teda o starým škopku. |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 08 srp 2007 01:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Macacz a nemuze byt neco z RJ? to zapad znamena co? Jestli okoli Plzne tak se zkus domluvit s klukama tady odsud at ti pujci RJ. 1,6 16V bude mit dost lidi. |
Autor: | macamz [ 08 srp 2007 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj..kluci..tak dneska jsem zajel do fordu..prý to vypadá na rozvoďák....tak to snad daj do kupy...každopádně všem co přispěli moc děkuju..hlavně Dj. Deklovi, který vydržel odpovídat na moje inteligentní otázky přes icq Oslík: uvidim co s tim udělá ten novej rozvod, každopádně jsem z Mariánských Lázní(taková pr.el u Chebu ), tak kdyby to nejelo zkusil bych pak tu RJ |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 09 srp 2007 01:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
RJ k 90 hp zetec jeste s tou starsi ti mohu zapujcit osobne stoji mi u garaze kamosovo orion s ko prevodovkou. |
Autor: | macamz [ 09 srp 2007 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Oslík: Super tak když to nepojede po tom rozvodu tak se ozvu..díky |
Autor: | Krtek-NA [ 10 srp 2007 00:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ho zkoukni sám! Moc na tom není a ušetříš peníze! |
Autor: | macamz [ 10 srp 2007 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA : nevim jestli jsem to už psal někde nahoře ale já se v motoru nevyznam takže mam obavu že bych na to čučel jak sysel z díry a asi stejně nic nepoznal jedině jestli budeš mít čas tak by jsi mi to tu popsal a já bych na to mrkl... |
Autor: | macamz [ 16 zář 2007 01:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sem sehnal konečně snad šikovnýho automechanika..říkal že je to čerpadlo tak ho ted mění tak uvidíme..snad to už konečně pojede.. |
Autor: | macamz [ 10 říj 2007 00:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak nakonec problém vyřešen..palivové čerpadlo..zase to jezdí jak má |
Autor: | TUNER [ 13 lis 2007 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj Nechci zakládat źbytečně new téma,tak písnu svuj problémek sem. Mam Escorta 1,6 16V 66 kW rok 1994 a podobný problémy co se popisujou zde. Mam zabudovaný LPG na který převážně jezdim a benzinovou nádrž plnim tak jednou do roka. Jednou jsem přijel do garáže a chtěl jsem měnit svíčky. Vyndal jsem jednu a když jsem zjistil že jsou ostatní utažený tak že je nevyndam (neměl jsem golu a svíčák se kroutil)) tak jsem dal tu jednu zpátky a tim všecno začalo. Po nastartování to na LPG při rychlejšim přidání plynu střílí do sání.Při pomalém přidávání je vše ok a motor lze normálně vytočit do otáček. Při rychlejšim přidání se dusí,střílí do sání a vytočit nelze.Spíš hned zdechne. Podobná situace je na benzin. Při pomalém přidávání jde plynule vytočit ale cca od 2000-2500 otáček začne kuckat a jít jakoby na 2-3 válce.Vytočit do vyších otáček nelze vůbec ať pomalejšim nebo rychlim přidáváním plynu. Palivové čerpadlo jde cca 3 vteřiny a pak když nenastartuju tak vypne,zkoušel jsem odpojit hadičku která vede ke vstřikum.Benzín tekl,ale čekal bych že bude přímo stříkat.Tak nevim jestli ho tam jde dost. Ale zase je mi divný že by to přestalo jet najednou na benzín i LPG. macamz : Jak se přesně projevovala závada tobě? čerpadlo ti běželo a po výměně za jiný vše OK?Možná že tam opravdu jde málo benzínu,malej tlak.. O.S.L.Í.K. : Ty se ve fordech vyznáš? Bydlim taky kousek od zimáku......))) Tak kdyby jsi měl někdy čas a chuť,nebo znáš někoho z Plzně kdo by případně poradil a pomohl? D9k za každou pomoc. |
Autor: | s_ebastian [ 18 lis 2007 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co zapalovací kabely? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |