Dokonano jest. Moc extra to neumim komentovat...snad jen uvedu hlavni uskali:
1) zpod auta mizernej pristup, najezdy poslouzily, ale nic moc, idealni na vysoko-zvedaku...
2) srouby ve spojeni kat-stredni dil? ani nahodou, takze flexa + kladivo a zbytek steftu vymlatit (coz je opruz, chce to sundat i stredni dil), zvohne se priruba...ale da se srovnat...nicmene celkem drasticke... no a srouby, resp. stefty, koupit u forda nelze, jeden je soucast katu a druhy stredniho dilu, to panove nedomysleli...ja to vyresil obycejnyma nerez imbusama s medenou (nebo z ceho to je) originalni matkou (zajimave, ze tohle koupit jde) a pod hlavu jeste perovku, dotahnout na krev. S tesnenim problem nebyl...
3)predek je opruz,dolu to slo krasne, je to tam nerezove, takze WD a pohoda, nicmene zpatky, mel sem vsechno nove (coz byla uplna hloupost, protoze krome tech cudliku, co jsou nacvakle na svodech, bylo vsechno jako nove (snad matky vymenit, aby se nereklo) ), nicmene krom toho, ze to stalo 16set (origo ford), tak pruziny byly delsi a neslo to tam dostat...takze jednu pruzinu sem dal puvodni...kazdopadne dostat tam ty nove, neshnile a opravdu pruzne zmetky, co cely ten nastroj drzi, to byl nadlidsky ukol, nakonec pomohlo kladivo a trochu prihnout trubicku, co vede merak oleje...jinak ani omylem...
no a pak to vsechno dotahnout a otestovat...
co dodat...VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOUUUUMMM...auto ted trha asfalt
muj kat, ackoliv vypadal jako novy (beloucka keramika), byl rozpadly asi na 5cm kusy, ktere se vzpricily v odvodni trubce...no a kdyz clovek jel 140, tak tlacily tak moc, ze plyny nemely kudy ven...takze papa lala, jde do vykupu. Snad ten z vrakace za litr aspon chvilku vydrzi.
EDIT:
tak sem kecal, obe telesa byly vcelku, jedno jen celkem omlete, jak se tam trepalo, viz nize. Dodam foto vydelanych teles. Rozrezany kat si kazdy dovede predstavit, telesa jsou v nem pres nejaky azbeztovy hadrik vlisovana, neni divu, ze se dokazi uvolnit...ale rozbite je nemam, takze buhvijak se to stalo, skoro to vypada jako problem uz z vyroby...
DESNA PRACE...obzvlaste na horkem motoru, sem cely popaleny a odreny, hlavne vepredu je tam pristup jak pro vraha, z vrchu ani prd a zespodu o nic lepsi...KATU zdar a ceska mi to zaplatila do 5dnu
(vtip, doufam,ze to ted nikde nevysekam, protoze to fakt jezdi
)
Diky vsem, co radili to vymenit