fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Dynamický test - DIAGNOSTIKA při běžícím motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=1385 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | mrazik [ 13 led 2005 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | Dynamický test - DIAGNOSTIKA při běžícím motoru |
Zapojení LED diody je stejné jako u diagnostiky při vypnutém motoru - pouze klíček v II. poloze (rozsvícené přístroje). Postup diagnostiky : motor musí být v provozní teplotě, důležité je prohřátí lambda sondy. - nastartujeme a LED blikne dvakrát - otáčky pomalu vystoupají k cca 2 tisícům - po chvíli začnou otáčky klesat a LED blikne jednou - následuje interval 10 sekund, kdy je nutné otočit volantem do obou směrů, nejlépe do krajních poloh, následně sešlápnout na brzdu a prošlápnout plyn, aby motor atakoval aspoň 2.000 ot/min - jednotka začne vyblikávat kódy dvakrát za sebou stejnou metodou, to je hodnota kódu číslice je přímo úměrná počtu bliknutí Může se stát, že jednotka vybliká kódy 411 nebo 412 (nízké nebo vysoké otáčky při dynamickém testu) nejedná se o chybu, či problém, doporučuji ignorovat. Při vyblikání kódu 538 - chyba obsluhy při dynamickém testu - nastala chyba a test musí být opakován. Pokud chcete opakovat dynamický test, nechte motor chvíli vypnutý a test opakujte. Pokud chcete vymazat chybové kódy v řídící jednotce, odpojte během testu propojku mezi PINy konektoru - mělo by zabzučet palivové čerpadlo. Zdroj informací : http://www.shotimes.com/SHO3eeccodes.html |
Autor: | MART.IN [ 21 bře 2005 14:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevíš jestli test bude fungovat i u mě? Mam dvoumístné kódy. |
Autor: | mrazik [ 21 bře 2005 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bude, není důvod proč by nefungoval. |
Autor: | Návštěvník [ 29 bře 2005 06:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak o velikonocích jsem zkoušel dělat test při chodu motoru a vyblikalo mi to hafo kódů 5 4 8 4 2 4 3 3 8 4 8 4 2 4 3 3 8 6 Jestli jsem to správně rozluštil tak: 50 Identifikace modulu pro tester STAR 48 Spínač volnoběhu (ITS) -jen motory CFI 42 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2)/snímač MAP -nereaguje na test 43 Snímač polohy škrtící klapky (TPS) - nereaguje na test 38 Snímač HEGO - chudá směs 60 Začátek nastavení servisního režimu Kde je najdu, ty mrchy. Snímač volnoběhu a snímač MAP. |
Autor: | Návštěvník [ 07 dub 2005 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahojda taky jsem si dnes dělal dynamický test, a měl jsem podobbou diagnostiku jako ty 42,43,38 Akorát si jen nejsem jistej, že by v mém moturu byl klapkovej měřič vzduchu..... No ale nic... Ta chudá směs by celkem seděla, protože se mi motor docela často na volnoběh podtočí... A ten snímač polohy škrtící klapky... to taky nevím... jak by se ta závada projevovala... Ale kupodivu ten test jen při zapnutém zapalování mi vyblikal samé jedničky... |
Autor: | MV [ 08 dub 2005 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Matrix: zřejmě budeš mít motor jako já a ten má čidlo MAP. To klob: MAP je plochá černá krabička cca 7x12cm, je na pravým podběhu(aspoň u mě), jde do konektor s třemi dráty a hadička ze sání přes váleček (odlučovač benzínu). Jen tak mimochodem - sešlápli jste zcela plyn po příkazovém kódu(1)? Když tak jsem přeložil z německý příručky postup diagnostiky. Mám to v PDF, můžu to poslat. |
Autor: | Návštěvník [ 08 dub 2005 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem koukal do Etzolda a tu krabičku tam taky mám spletl jsem si to s čidlem teploty vzduchu. Byl by jsi moc hodnej, kdyby jsi mi to mohl zaslat emailem kopeky@volny.cz P.S. - nevíš náhodou co je to za černou krabičku pod nádržkou na vodu do chladiče ??? Vede k tomu jedna hadice ze sání, pak pár kabelů, nikde o tom není psáno. To jsem si původně myslel že to je ten klapkový měřič. Je to hned za předním naraznkem, resp mezi předním nárazníkem a pravým podběhem... |
Autor: | MV [ 08 dub 2005 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Matrix: dokumenty jsem ti poslal. Ta krabice: je to nejspíš filtr s aktivním uhlím pro filtraci výparů z nádrže(aby to nesmrdělo do ovzduší). Potom za určitých podmínek a režimu motoru ŘJ otvírá ventil a výpary se přisávají do sání. |
Autor: | MART.IN [ 11 dub 2005 08:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matrix píše: Ahojda taky jsem si dnes dělal dynamický test, a měl jsem podobbou diagnostiku jako ty
42,43,38 Akorát si jen nejsem jistej, že by v mém moturu byl klapkovej měřič vzduchu..... No ale nic... Ta chudá směs by celkem seděla, protože se mi motor docela často na volnoběh podtočí... A ten snímač polohy škrtící klapky... to taky nevím... jak by se ta závada projevovala... Ale kupodivu ten test jen při zapnutém zapalování mi vyblikal samé jedničky... Zkus při testu víc a pomaleji prošlápnout plyn. Mě to pak přestalo vyblikávat 43. |
Autor: | MLYNEK PETER [ 21 dub 2005 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | Dynamický test |
Pri dynamickom teste my vyblikalo chybový kod " 167 Snímač Tk nereaguje na test škrtící klapky".Poradíte prosím niekto kde sa nachádza a čo to vlastne je? Pri statickom teste 111 a 11javascript:emoticon(':cry:')1. |
Autor: | MLYNEK PETER [ 22 dub 2005 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | Dynamický test |
Haloo, nikto my neporadí?Naznačte aspon kde to hledat...please |
Autor: | mrazik [ 22 dub 2005 12:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle jsem našel pro kód 167 : ,,Insufficient Throttle Position Change During Dynamic Response Test" což přeloženo je asi toto : ,,Nedostatečná změna odpovědi senzoru škrtící klapky během dynamického testu". Prověř ten senzor, ale zkusil bych více prošlápnout plyn při tom dynamickém testu. |
Autor: | MLYNEK PETER [ 22 dub 2005 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dakujem , vyskušam ten plyn,ked pri statickom teste 111 a 111 |
Autor: | MLYNEK PETER [ 23 dub 2005 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | Dynamický test |
Vyskušal som to s tým väčšim plynom (otáčky okolo 4000,velmi dynamicky)a už chybu 167 nehlasi.Už len 111. |
Autor: | VaPík [ 14 črc 2005 05:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem si taky udělal dynam.test 116 167 521 116 mi to udddělalo i u statického testu 167 vyzkouším víc plynu 521 Tlakový spínač posilovače řízení není aktivován to by mohl být posilovač brzd, že skusím víc sešlápnout pedál |
Autor: | Návštěvník [ 20 črc 2005 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nazdárek, mám takový problémek, daří se mi provést základní KOER test, po jeho skončení, tj. vyblikání 111 vytočím motor přes 5 sec ke 4k ot./min, ale nemám pocit, že by se spustil test výkonu motoru, otáčky se drží kolem 1200 ale nic se neděje. Asi po dvou minutách otáčky klesnou na volnoběh, což by mělo znamenat aktivaci servisního modu pro ladění volnoběhu, ale nějak se nemohu dočkat jeho ukončení, tj. zvyšení otáček motoru. LEDka od ukončení základního KOER testu už nic nedělá. Mohl by mi někdo poradit v čem dělám chybu, či některé řj tyto fci nemají? Mám esco r.v. 11/96, ZETEC-E 1.6, ECC IV, zapojení diagnostiky jsem dobastlil, mám jen nestandart OBD II konektor. |
Autor: | Návštěvník [ 25 črc 2005 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dymamický test mi vypsal hodnotu 543 Obvod palivového čerpadla - žádné napětí - co to může znamenat |
Autor: | MV [ 12 srp 2005 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chtěl bych se zeptat - jak ochotně vám běží motor, vůbec jak se chová(otáčky apod.) v "Servisním (seřizovacím) módu", který proběhne na konci Dynamického(KOER) testu. Popsáno třeba v http://www.fordfans.cz/technics/diagnostika.pdf , kapitola 5.1.5(2-místná diagnostika), popř. 5.2.7(3-místná diagnostika). Předem dík za postřehy. |
Autor: | Návštěvník [ 12 srp 2005 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se zvednou otáčky asi na 1250ot/min a tím to končí, ať čekám jak dlouho chci tak se nic neděje a motor vesele točí. Prošlápnu plyn, otáčky vyběhnou, klesnou na 900ot/min a znova se zvednou na 1250 a dál točí. Motor mám normálně zahřátý na provozní teplotu. ________________________________________________________- Ford Orion 91 1.4i CVH CFI 2místné kódy |
Autor: | Hořák [ 25 bře 2007 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem dnes zkoušel tu dynamickou diagnostiku a krom toho že to opět nahlásilo 113 tak to ještě vyblikalo 998 což je nějaká chyba "Porucha obvodu ECT/ACT/MAF/Tk". Tak to vůbec nevím na co jsem to kápl. Kdyby někdo věděl,jsem jedno velké ucho |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |