fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Sportovní katalizátor
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=14938
Stránka 1 z 1

Autor:  sierus [ 29 led 2008 00:03 ]
Předmět příspěvku:  Sportovní katalizátor

ČAu lidi potřeboval bych poradit při výměně standartního katu za sportovní jestli nebudou problémy na emisích.Kat co tam mam už dávno odešel do věčných lovišť tak přemýšlým co tam dát a ty sportovní ani nejsou tak drahý.díky za rady

Autor:  balosh [ 29 led 2008 00:14 ]
Předmět příspěvku: 

kolik stoji sportovní kat?

Autor:  sierus [ 29 led 2008 00:32 ]
Předmět příspěvku: 

cca 3000kč

Autor:  balosh [ 29 led 2008 00:59 ]
Předmět příspěvku: 

omg a novej na moji fiestu stoji u kelly 6k :-D husty tak asi budu taky sporťák :-D mě už napadlo ho uplně vyhodit ale co narvat misto něj??

Autor:  Krtek-NA [ 29 led 2008 01:23 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to jsem si původně myslel, že sportovní kat se dělá kladivem. Ono se jako něco takovýho vyrábí??? Tak to je dobrej tahák na prachy, protože nechápu jak může něco co výkon snižuje bejt sportovní?? :!:

Autor:  balosh [ 29 led 2008 01:25 ]
Předmět příspěvku: 

no ja to chapu jako tak ze to je nejakej lehci - mensi odpor nez standard ale zas nizsi funcke ....... proto je i levnejsi zeano.... proste kdyz du na stk a emise tak asi projdu a budu vcajku protoze tam neco jako kat mam

Autor:  sierus [ 29 led 2008 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

No co jsem tak zjišťoval tak ten sportovní kat by měl mít čtyřikrát menší odpor než standart tak mi zajímalo jestli to bude ok na emisích.zkusim něco zjistit na nějakým tuning fóru.

Autor:  PH [ 31 led 2008 01:35 ]
Předmět příspěvku: 

I zavodni auta musi mit kat, takze se delaji i zavodni (treba HJS).
Sportovni ma vetsi otvory v keramicke siti, nevim ted presne parametry (a nechce se mi to hledat). Otazka je, jak na tom budou ty "sportovni". Mimochodem UNI kat stoji kolem 2000,- Zavodni treba od se pohybuji radove ve stovkach Euro.

Autor:  sierus [ 03 úno 2008 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.tuningshop.cz/rezonatory-katalizatory/ koukni sem na to.akorát tu nepíšou jestli se s timhle katem projde na emisích

Autor:  PH [ 03 úno 2008 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Akorat, ze tyhle tuningove jsem videl uz prodavat kolem 3000,- a ne 5

Autor:  Package [ 03 úno 2008 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

a proc tam vlastne davat kat??ked bez neho to ide ovela lepsie.
a emisie?staci spravit 2 veci..prihodit nejaku tu korunku a prejdes emisiami alebo nenavarat tam ruru ale dat ju na spoj ktory lahko vymenis a das tam kat ked pojdes na emisie.

Autor:  Krtek-NA [ 03 úno 2008 18:53 ]
Předmět příspěvku: 

:smt023 Package, přesně tak moje slova. :wink:

Autor:  Floki [ 03 úno 2008 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Package píše:
a proc tam vlastne davat kat??ked bez neho to ide ovela lepsie.
a emisie?staci spravit 2 veci..prihodit nejaku tu korunku a prejdes emisiami alebo nenavarat tam ruru ale dat ju na spoj ktory lahko vymenis a das tam kat ked pojdes na emisie.


Ono to sice jede líp ve vyšších otáčkách,ale v nízkejch ztratíš krouták a můj názor je ten že 1.6 zetec jo moc v otáčkách pod 3000 nemá.

Autor:  vendiik [ 04 úno 2008 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

[OT]
Doprčic od kdy se katalyzátor píše s měkkým i? http://cs.wikipedia.org/wiki/Katalyz%C3%A1tor
Ne, že bych nadával sierusovi, ale na tom webu to maj všude. Dneska jsem na internetu asi 2 hodiny a jeden šok za druhým...mimo jiný už jsem se dočetl, že ve windows je složka "Po spuštěný"
To už se fakt nedá....sorry za ot, ale musel jsem si ulevit.
[/OT]

Autor:  sierus [ 10 úno 2008 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak jsem na to koukal a vendiik má pravdu.katalyzátor se píše s y po l.ale abych se někdy v budoucnu vyhnul nepříjemné pravopisné chybě zůstanu u názvu kat.jinak zpátky k tématu o sportovních ketech.to že to jede bez katu líp jsem slyšel a i to že to ztrácí v nízkých otáčkách krouťák.v mojí 1.4 už tak dost nízký.takže moje volba bude dát tam sportovní a pokud neprojdu na emisích tak vysolit o nějakou kačku víc.

Autor:  nat [ 12 úno 2008 23:45 ]
Předmět příspěvku: 

Floki píše:
Package píše:
a proc tam vlastne davat kat??ked bez neho to ide ovela lepsie.
a emisie?staci spravit 2 veci..prihodit nejaku tu korunku a prejdes emisiami alebo nenavarat tam ruru ale dat ju na spoj ktory lahko vymenis a das tam kat ked pojdes na emisie.


Ono to sice jede líp ve vyšších otáčkách,ale v nízkejch ztratíš krouták a můj názor je ten že 1.6 zetec jo moc v otáčkách pod 3000 nemá.



známej má místo katu rovnou trubku a nemůže to vynachválit. na emise vyměňuje za originál. aspoň mu nikdy nezareznou šrouby. jó, je to filcka 1,3

Autor:  Wizzy [ 13 úno 2008 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

A u té se to vyplatí :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/