fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 09 kvě 2024 21:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: mam tam tech konektoru nejak moc
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 01:46 
Lidicky poradte,mam tam tri konektory za levym prednim svetlem.Dva uplne stejne tripinove,jeden cerny, jeden bily oba zakryty cerv krytkama, jeden podlouhly zakryty cervenou krytkou..Jeste dodavam ze je to na Fieste 1.1i z roku vyroby 96 - model 89-96.Jsem z toho docela zmateny.
dík


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 11:26 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Petře sázel bych to na ten černý 3-pinový. Napiš jaké jsou barvy kabelů, které vedou k těm 3 pinovým konektorům.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: mam tam tech konektoru nejak moc
PříspěvekNapsal: 04 úno 2005 00:16 
Tak je to opravdu ten cerny.Haze to dvoumistny kody, me:
11-11-2-11-11-1 z cehoz soudim ze to bude ok:-)Dynamicky test jsem nezkousel,zatim nemam informace jak to udelat u fiesty s 2 mistnymi kody.Shanim - poradte....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2005 09:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Petře dynamický test tady http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=9660#9660
Postup je stejný jako na Escorta.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: mam tam tech konektoru nejak moc
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 01:58 
Parada,dík.Jede to skvěle.Akorát před testem to několikrát zlehka blikne - ale to je ok, podle informací který mám z fóra Diagnostika - ten německý manuál je fakt skvělej.Jinak-zkoušel jsem to hodit na osciloskop a po naprogramování mi to vyhodí rovnou číselný kódy.Fachá to i na rodiču Escu-1.8 16V.

Ale pořád mi vrtá hlavou k čemu jsou ty další konektory.
Ten bílý 3-piny by mohl být podle schémat "přizpůsobení oktanovému číslu" - co to znamená???Má ho i rodičů Escort.

A ty další netuším - jsou tam ještě minimálně dva - placatý,4 nebo pět pinu,černý s červenou krytkou.Escort rodičů(93 rok) to nemá. Možná to je na diagnostiku Airbagů(mám 2) a imobilizéru.ABS asi těžko,tahle Fiesta to má ještě pěkně mechnicky přes řemeny.

Kdyby někdo věděl napište to sem.
Další podobný jsou schovaný v přístrojovce,k čemu jsou netuším.

Původně jsem si mylel že Fiesta bude na úrovni posl. Favorita co se elektroniky tyce, ale je to mnohem mnohem propracovanější...


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz