fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
pomalá odezva plynu u escorta combi 1.8 benzin http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=1518 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 04 úno 2005 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | pomalá odezva plynu u escorta combi 1.8 benzin |
Zdravim, koupil jsem zminene auto r.v. 09/1996 s novou ridici jednotkou a pri jakemkoli seslapnuti plynu je odezva motoru celkem dost pomala. Treba pri razeni mi to dela celkem problemy a pripadam si jak v autoskole... Poradi mi nekdo jestli je to normalni nebo kde muze byt chyba? Predem Diky |
Autor: | futura [ 04 úno 2005 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bylo by dobry, kdybys uporesnil, co myslis tou novou RJ, jestli vymenenou puvodni, nebo uz EEC V. Kazdopadne zjisti cislo ty RJ, bude to 94 nebo 95 asi potom FB a neco dal, vcetne 4 pismen, hod to sem a pokusime se zjistit, jestli je to RJ k tvemu motoru. To ma mit 105, nebo 115kobylek? Ale prodleva nemusi bejt jen RJ,ona ta prodleva se tezko predstavi, kdyz to necejtis na vlastzni kuzi. |
Autor: | Nagant [ 04 úno 2005 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jak ten motor jinak táhne? Co rozjíždění - dáš rozjezdové otáčky, pomalu spouštíš spojku a co motor - nechce se zadusit, nebo nedělá "blinkavé" přískoky? |
Autor: | Návštěvník [ 04 úno 2005 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
No mozna to bude trosku hloupa otazka, ale kde najdu tu RJ kvuli zjisteni tech udaju? Jjinak koniku to ma 115. Prodlevu bych popsal, že když sešlapuji a pouštím plyn několikrát po sobě tak motor přidává přesně ve chvílích úbírání plynu, plostě obráceně jak šlapu na pedál. Motor zdá se mi táhne dobře a rozjezd je také bez problémů teda až na zmíněné zpoždění. |
Autor: | futura [ 04 úno 2005 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu RJ najdes v podbehu u spolujezdce, mozna ten stitek bude k precteni, jinak by se to muselo odpojit, druhej je nahore u vstupni zasuvky. Ale rekl bych, ze kdyz se na tom nic nedelalo a jede to normalne, ze RJ nebude na vine.Asi bych nejdriv zkusil reset, odpojit baterku na chvili, potom pripojit, naucit volnobeh a uvidi se. Kdyby to melo elektrickej plyn, celkem bych to chovani chapal, ale u lanka je to divny, kdyby to aspon skubalo, tak bych zkusil potak u klapky, ale takhle? Dela to jen pri rychlym turovani, nebo i kdyz tomu das cas? |
Autor: | Bendy&Macíček [ 04 úno 2005 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele a nebude to jen filtrem paliva a vzduchu..... to taky dělá celkem pomalou reakci.... |
Autor: | Návštěvník [ 04 úno 2005 14:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu jednotku se pokusim urcite zjistit. No , ale ted si me nasadil dalsiho brouka do hlavy - jak ja laik poznam, ze to nema elektronicky plyn a ze je to lanko??? To zpozdeni to ma i kdyz to turuju nebo seslapuju pomalu. O stavu tech filtru taky moc nevim, takze to beru taky na vedomi. Diky |
Autor: | futura [ 04 úno 2005 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Elektrickej plyn to nema tutove, mas tam lanko. Ale je to divny, ze se to chova obracene, budu koumat. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 04 úno 2005 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lanko poznáš jednoduše stačí kouknout pod haubnu a cca uprostřed jej uvidíš a když Ti někdo sešlápne plyn uvidíš pohyb ... zkontroluj jak je napnuté, aby nebylo moc volné, ale to by nebylo tak patrné prodlení, jako prošlántutí na pedálu, to by jsi pocítil jinak i když .... koukni na to raději |
Autor: | mrazik [ 05 úno 2005 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co senzor polohy škrtící klapky ? Je to přímo na tom sání, na druhé straně, jak končí lanko plynu. Zkontroluj ten konektor. |
Autor: | Návštěvník [ 07 úno 2005 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravím všechny a díky za předchozí rady. Podařilo se mi zjistit údaje ze zásuvky RJ teda doufám, že jsem opsal co bylo třeba: 5F16A0, F5SB-14A624-AA. Nic vic tam nebylo a na odpojovaní si netroufnu, jinak sem si na ni vsim, že tam je odpojeny jeden káblík, ale to je asi normální... Dál jsem se podíval na plynové lanko - zrovna dvakrát napnuté se mi fakt nezdálo a ten bowden kolem nej uz asi taky hodně pamatuje. Možná by pomohlo je dát jen nové. A ještě k tomu cukání asi sem trošku kecal , protože když jedu se zařazenou rychlostí bez plynu a sešlápnu jej tak se chvíli nic neděje a pak to teda cukne - prostě záběr není plynulý jestli Vám to někomu trochu pomůže... |
Autor: | Bendy&Macíček [ 07 úno 2005 10:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neříkám že to moje bude to pravé ořechové, ale zkus se kouknout na vzduchovej filtr jak moc je špinavej... vyfotil bych Ti můj starej ale v sobotu jsem ho vyhodil...je to to nejsnažší co můžeš udělat sám, lanko dotáhni, nesmí šponovat, ale když i malinko sáhneš na pedál cca 1-1,5cm jej stlačíš, již by to mělo zabírat... to co píšou kluci, jsou varianty, které asi sám neuděláš a budeš muset do nějakého servisu... stím já zkušenost nemám Pak ještě palivový filtr, taky to potom cuká (cukne), než to nasaje pořádně |
Autor: | Návštěvník [ 07 úno 2005 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | MAF senzor |
Mam stejny problem a mel jsem to na diagnostice, vymena hadicky, tesneni na vyfuku a hlavne Maf senzor, po vymene fakt uplne obrovsky rozdil.Novej Maf 4500KC |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |