fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

pomalá odezva plynu u escorta combi 1.8 benzin
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=1518
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 04 úno 2005 10:23 ]
Předmět příspěvku:  pomalá odezva plynu u escorta combi 1.8 benzin

Zdravim, koupil jsem zminene auto r.v. 09/1996 s novou ridici jednotkou a pri jakemkoli seslapnuti plynu je odezva motoru celkem dost pomala. Treba pri razeni mi to dela celkem problemy a pripadam si jak v autoskole... Poradi mi nekdo jestli je to normalni nebo kde muze byt chyba? Predem Diky

Autor:  futura [ 04 úno 2005 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

Bylo by dobry, kdybys uporesnil, co myslis tou novou RJ, jestli vymenenou puvodni, nebo uz EEC V. Kazdopadne zjisti cislo ty RJ, bude to 94 nebo 95 asi potom FB a neco dal, vcetne 4 pismen, hod to sem a pokusime se zjistit, jestli je to RJ k tvemu motoru. To ma mit 105, nebo 115kobylek? Ale prodleva nemusi bejt jen RJ,ona ta prodleva se tezko predstavi, kdyz to necejtis na vlastzni kuzi.

Autor:  Nagant [ 04 úno 2005 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

A jak ten motor jinak táhne? Co rozjíždění - dáš rozjezdové otáčky, pomalu spouštíš spojku a co motor - nechce se zadusit, nebo nedělá "blinkavé" přískoky?

Autor:  Návštěvník [ 04 úno 2005 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

No mozna to bude trosku hloupa otazka, ale kde najdu tu RJ kvuli zjisteni tech udaju? Jjinak koniku to ma 115. Prodlevu bych popsal, že když sešlapuji a pouštím plyn několikrát po sobě tak motor přidává přesně ve chvílích úbírání plynu, plostě obráceně jak šlapu na pedál.

Motor zdá se mi táhne dobře a rozjezd je také bez problémů teda až na zmíněné zpoždění.

Autor:  futura [ 04 úno 2005 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tu RJ najdes v podbehu u spolujezdce, mozna ten stitek bude k precteni, jinak by se to muselo odpojit, druhej je nahore u vstupni zasuvky. Ale rekl bych, ze kdyz se na tom nic nedelalo a jede to normalne, ze RJ nebude na vine.Asi bych nejdriv zkusil reset, odpojit baterku na chvili, potom pripojit, naucit volnobeh a uvidi se. Kdyby to melo elektrickej plyn, celkem bych to chovani chapal, ale u lanka je to divny, kdyby to aspon skubalo, tak bych zkusil potak u klapky, ale takhle?
Dela to jen pri rychlym turovani, nebo i kdyz tomu das cas?

Autor:  Bendy&Macíček [ 04 úno 2005 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Hele a nebude to jen filtrem paliva a vzduchu..... to taky dělá celkem pomalou reakci....

Autor:  Návštěvník [ 04 úno 2005 14:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tu jednotku se pokusim urcite zjistit. No , ale ted si me nasadil dalsiho brouka do hlavy - jak ja laik poznam, ze to nema elektronicky plyn a ze je to lanko???
To zpozdeni to ma i kdyz to turuju nebo seslapuju pomalu.

O stavu tech filtru taky moc nevim, takze to beru taky na vedomi. Diky

Autor:  futura [ 04 úno 2005 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

Elektrickej plyn to nema tutove, mas tam lanko. Ale je to divny, ze se to chova obracene, budu koumat.

Autor:  Bendy&Macíček [ 04 úno 2005 14:48 ]
Předmět příspěvku: 

Lanko poznáš jednoduše :-) stačí kouknout pod haubnu a cca uprostřed jej uvidíš a když Ti někdo sešlápne plyn uvidíš pohyb :-)... zkontroluj jak je napnuté, aby nebylo moc volné, ale to by nebylo tak patrné prodlení, jako prošlántutí na pedálu, to by jsi pocítil jinak i když .... koukni na to raději ;-)

Autor:  mrazik [ 05 úno 2005 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

A co senzor polohy škrtící klapky ? Je to přímo na tom sání, na druhé straně, jak končí lanko plynu. Zkontroluj ten konektor.

Autor:  Návštěvník [ 07 úno 2005 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím všechny a díky za předchozí rady. Podařilo se mi zjistit údaje ze zásuvky RJ teda doufám, že jsem opsal co bylo třeba: 5F16A0, F5SB-14A624-AA. Nic vic tam nebylo a na odpojovaní si netroufnu, jinak sem si na ni vsim, že tam je odpojeny jeden káblík, ale to je asi normální... :?:

Dál jsem se podíval na plynové lanko - zrovna dvakrát napnuté se mi fakt nezdálo a ten bowden kolem nej uz asi taky hodně pamatuje. Možná by pomohlo je dát jen nové.

A ještě k tomu cukání asi sem trošku kecal , protože když jedu se zařazenou rychlostí bez plynu a sešlápnu jej tak se chvíli nic neděje a pak to teda cukne - prostě záběr není plynulý jestli Vám to někomu trochu pomůže...

Autor:  Bendy&Macíček [ 07 úno 2005 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

Neříkám že to moje bude to pravé ořechové, ale zkus se kouknout na vzduchovej filtr jak moc je špinavej... vyfotil bych Ti můj starej ale v sobotu jsem ho vyhodil...je to to nejsnažší co můžeš udělat sám, lanko dotáhni, nesmí šponovat, ale když i malinko sáhneš na pedál cca 1-1,5cm jej stlačíš, již by to mělo zabírat... to co píšou kluci, jsou varianty, které asi sám neuděláš a budeš muset do nějakého servisu... stím já zkušenost nemám :-(

Pak ještě palivový filtr, taky to potom cuká (cukne), než to nasaje pořádně

Autor:  Návštěvník [ 07 úno 2005 20:19 ]
Předmět příspěvku:  MAF senzor

Mam stejny problem a mel jsem to na diagnostice, vymena hadicky, tesneni na vyfuku a hlavne Maf senzor, po vymene fakt uplne obrovsky rozdil.Novej Maf 4500KC

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/