fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Odstranění problému - Pomalé klesání otáček http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=1673 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 21 úno 2005 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | Odstranění problému - Pomalé klesání otáček |
Již delší dobu jsem řešil problém s pomalým klesáním otáček jak teplého tak studeného motoru. Pokud jsem i na místě prošlápl plyn na 2500-3000 otáčk a pustil, otáčky vždy pomalu klesly na 1500 chvíli držely a pak spadly na 900. Stále jsem bádal proč, několikrát jsem odpojoval baterku aby si řídící jednotka nasbírala nové hodnoty a stále bez výsledku. Chyba se totíž začla ojevovat po odpojení baterky. Po nějakém přemýšlení jsem zjistil, že v době odpojení baterky jsem měnil i svíčky za staré Motorcraft jsem dal Champion určené podle katalogu pro tento typ motoru. Provedl jsem tedy výměnu nových svíček za staré Motorcraft a ani nedoufal, že se něco zlepší. Po nastartování jsem byl však překvapen. Motor naskočil lépe než na ty nové (doposud přisuzováno stáří akumukátoru) a reakce plynu jako vyněněná. Od té doby otáčky klesají jak mají. Takže nové svíčky na .. , 1200,- v koši. Můj motor je nemá rád. Od teď už vše jen Motorcraft. |
Autor: | johan [ 21 úno 2005 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Joo, Zmetek je holt na svíce vybíravej. Já jenom doplním, že se svícema NGK jede stejně dobře jako s původními Motorcraft. Což asi vůbec neznamená, že jiný motor nebude s NGK nadávat a brblat. |
Autor: | spetik [ 26 úno 2005 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
KamilK mam stejny problem s temi otackami.Svicky jsem daval take novy tak tam zkusim dat ty puvodni co to udela. |
Autor: | venas [ 30 bře 2005 08:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukám, že nejsem sám komu pomalu padaj otáčky, může mi někdo napsat přesné označení těch spravných? Byl jsem ve dvou prodejnách a tam to hledali podezřele dlouho a nakonec mi nabídli nějaké BOSCHky za 280,- Diky |
Autor: | Nagant [ 30 bře 2005 08:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mně tam dali ve FORD servisu Motorcraft AYFS 22 F1. |
Autor: | Psycho [ 30 bře 2005 14:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Presne tak,taky jsem s tim mel problemy,ale co jsem tam dal motorcrafty,tak je alespon toto O.K. |
Autor: | venas [ 03 dub 2005 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | svíčky |
tohle mi odpovedel jede dodavatel ND: Pod obchodním názvem Motorcraft se prodávají svíčky od 4 výrobců. Na Vámi uvedený vůz prodáváme svíčky NGK - 298,- Kč za 1 kus, Bosch - 265,- Kč/ks, Equiem - 242,- Kč/ks a Champion - 303,- Kč/ks. |
Autor: | Návštěvník [ 18 dub 2005 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam s temi otacky taky problem...pomalu klesaj..pri razeni sileny...si pripadam jak lama...klesnou na 1500 a tam porad drzej...po chvilce spadnou cca 900 - 1000...jenze svicky jsem nemenil!! Jen jsem dal novou spojku..divny co? Nevim co s tim..uz jsem 4x prosel celej motor a proste nevim :/ |
Autor: | Návštěvník [ 17 kvě 2005 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nazdárek lidičky může mi někdo prosím vysvětlit jakto, že svíčky mají vliv na klesání otáček. Zatím dík čau |
Autor: | Psycho [ 17 kvě 2005 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
michal píše: Nazdárek lidičky může mi někdo prosím vysvětlit jakto, že svíčky mají vliv na klesání otáček. Jo chlape,to ti nepovim,jen vim ze co jsem je vymenil tak je to O.K.Ale mozna bych se tim nezabyval,protoze jak tak pozoruju,tak u Forda souvisi vsechno se vsim.Tudiz az ti budou blbe stirat stiratka,tak se podivej,jestli nemas deravej vejfuck.
Zatím dík čau |
Autor: | venas [ 29 čer 2005 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem vyměnil svíčky (NGKplatinum) a otáčky padaj stále pomalu, budu muset zkusit udělat diagnostiku ledkou. Dal mi napadá, že mám taky lehce děravej výfuk (slyšet ještě není, jen když proplynuju, tak jak jdou otáčky dolu vydá to takovej ten divnej zvuk) mohlo by to být tím? má někdo jinej nápad? |
Autor: | ToKRan [ 19 črc 2005 11:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mi tohle kdysi pachala spatna Lambda - mela zlomey drat. Zkousels si promerit? Ja jsem ji dratek opravil a zkousel jsem ji na analogovem meraku a chovala se slusne. Tak jsem ji tam nechal este pres rok. Ted mam uz rok novou od Bosch. |
Autor: | sedloň [ 19 črc 2005 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak tohle me delalo taky a nepomohlo nic....novej volnobez. ventil taky ne!...nakonec to byla netestnost na sacich parohach u 1 valce....zkus si vzit nakej sprej(ja pouzil odmastovac brzd) foukni to na vsechny spoje sani pri spustenym motoru a kdyz se to zacne hadat tak mas jasno!aspom takhle to bylo u me......dej pak vedet |
Autor: | venas [ 08 srp 2005 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
teď mi ve spojitosti s pomalým klesáním otáček napadá, že jsem zjistil: při brždění motorem ŘJ stále dodává palivo (tedkovej kolotoč sice pomaleji ale stále stoupa-klesa) napadá mi, že se tam tím pádem cpe určité množství paliva i při nezmáčkutým plynu, tudiž možná otačky motoru klesaj pomaleji. Neni to drasticky, ale při ostřejší jizdě kdy je třeba motor trochu vytočit dostává spojka zabrat a připadám si jako lama |
Autor: | mrazik [ 09 srp 2005 07:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Venas je to tak. Také mi dávkovala palivo při brzdění motorem a otáčky klesali pomalu, měl jsem i pocti trochu jiného zvuku motoru, takový hrubší (ale možná jen můj pocit). U mě to byl kabel od senzoru škrtící klapky. |
Autor: | venas [ 09 srp 2005 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik píše: Venas je to tak. Také mi dávkovala palivo při brzdění motorem a otáčky klesali pomalu, měl jsem i pocti trochu jiného zvuku motoru, takový hrubší (ale možná jen můj pocit). U mě to byl kabel od senzoru škrtící klapky.
mě statický i dynamický test vyblikává samé 1, (teda jednou mi napsal stat. chybu 172 lambda, ale kdyz jsem očistil konektor a udělal si ten ledkovej kolotoč, tak se chyba už neobjevila). Tak fakt nevím. Kromě polohy škrt. klapky už snad ŘJ nic jiného neříká aby nedávkovala palivo. Asi ještě snímač otáček. |
Autor: | Ondrej [ 09 srp 2005 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
to venes: z toho si nic nedelej me to taky brdenim motorem davkuje palivo a na diagnostice me nic nezjistili, prestane davkovat kdyz jsou otacky vyssi nez 3t pak to prestane davkovat znovu zacne nekdy pod 2t. Jinak aktualni spotreba pri brzdeni motorem je 1 - 2 l/100km (podle rychlosti a zarazeneho kvaltu) kdyz je to nad 3t tak je to 0 l/100km. Zkousel sem merit vsechno mozny a na nic sem neprisel, tak je mozny ze je tak naprogramovana RJ Jinak otacky me klesaj pri prerazovani tak nejak normalne |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |