fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Přestal fungovat pravý ostřikovač http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=2014 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Nagant [ 27 bře 2005 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | Přestal fungovat pravý ostřikovač |
U pravého otřikovače se mi rozlomila ta plastová přívodka k trubičce od trysek, zdá se, že ta hadice je nějaká krátká. Zaslepil jsem prozatímně hadici šroubem, takže mi funguje jen ostřikovač před řidičem. Chci se zeptat, co stojí ty přívodky, co hadice a kudy je to tažené k ostřikovači, že bych ty hadice vyměnil všechny. Mám totiž obavu, že se mi ještě rozdrolí ta průchozí přívodka, až tam budu dávat novou hadici. |
Autor: | Nagant [ 31 bře 2005 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak už mám ty "caplíčky" u Fordu - nefordu objednaný, jeden stojí 30,- Kč, jak ten koncový k pravému ostřikovači tak ten průchozí k levému. Za hadici chtějí 200 Kč/m , tu si určitě koupím jinde. |
Autor: | MLYNEK PETER [ 20 kvě 2005 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
A čo vyhrievané trysky ostrikovačov? Mal ich niekto rozobrané?Kolko majú mať približne ohmov? Ja som ich rozobral,lebo sa nezohrievali( X MegaOhm), ale žiadne vyhrievacie teliesko som nenašiel. Ako pracujú a kedy vlastne vyhrievajú?Kolko stoja nové? |
Autor: | Nagant [ 20 kvě 2005 07:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak už mi ty ostřikovače zase nefungují, stříkají málo, nebo skoro vůbec. Zdá se, že to bude tou polyetylenovou hadicí, kterou jsem použil a přestala těsnit ve spoji s kolínkem. Asi se to vyhřálo od motoru, opravdu asi bude nutná gumová hadice (originální byla navíc myslím dvouvrstvá), doufám, že ji někde seženu. Koukám, že mi ostřikovače vydržely fungovat asi 6 týdnů. |
Autor: | carPWR [ 20 kvě 2005 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: Tak už mi ty ostřikovače zase nefungují, stříkají málo, nebo skoro vůbec. Zdá se, že to bude tou polyetylenovou hadicí, kterou jsem použil a přestala těsnit ve spoji s kolínkem. Asi se to vyhřálo od motoru, opravdu asi bude nutná gumová hadice (originální byla navíc myslím dvouvrstvá), doufám, že ji někde seženu.
Koukám, že mi ostřikovače vydržely fungovat asi 6 týdnů. ...me strika malo pravy ostrikovac (z pohledu z auta) a je to tim, ze netesni hadicka dole na moturku ostrikovace, staci ji utesnit a strika to jak ma...jestli to nahodou neni ono i u tebe... |
Autor: | Nagant [ 20 kvě 2005 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, já mám mokro zespod někde u pravých (před spolujezdcem) trysek pod kapotou, tedy to tam asi někde utíká, tím poklesne tlak a nefunguje to. Zatím nevím zda to teče ze spojení hadice-kolínko nebo kolínko-trubička trysek, nějak se mi do toho nechtělo; ale opravit to musím. Ještě dotaz - kde je ten motorek? |
Autor: | carPWR [ 20 kvě 2005 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: No, já mám mokro zespod někde u pravých (před spolujezdcem) trysek pod kapotou, tedy to tam asi někde utíká, tím poklesne tlak a nefunguje to. Zatím nevím zda to teče ze spojení hadice-kolínko nebo kolínko-trubička trysek, nějak se mi do toho nechtělo; ale opravit to musím.
Ještě dotaz - kde je ten motorek? ...no, je pred LP kolem (zase z pohledu z auta) jak je plastovy podbeh tak pred nim... |
Autor: | MV [ 20 kvě 2005 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
MLYNEK PETER píše: A čo vyhrievané trysky ostrikovačov? Mal ich niekto rozobrané?Kolko majú mať približne ohmov?
Ja som ich rozobral,lebo sa nezohrievali( X MegaOhm), ale žiadne vyhrievacie teliesko som nenašiel. Ako pracujú a kedy vlastne vyhrievajú?Kolko stoja nové? Rozebraný jsem je měl, protože mi taky nevyhřívají. Je tam přímo vyhřívanej termistor PTC, kterej funguje jako topný tělísko. Při zvyšování teploty se mu zvýší odpor, klesne proud, míň to topí a stabilizuje to teplotu. Bylo to tam celý zoxidovaný, zachránit se to nedalo. Ten termistor je takovej malej kotouček, průměr cca 8mm, tloušťka asi 2,5mm - stačil by vyměnit, ale nesehnal jsem žádnej takhle malej, mám k dispozici jen větší. Na novou trysku jsem se ptal, koupit se dá jen originál Ford a jedna stojí cca 400,- !! |
Autor: | Nagant [ 20 kvě 2005 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyhřívané trysky jsou u jaké výbavy - jen GHIA? |
Autor: | Toko [ 20 kvě 2005 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: Vyhřívané trysky jsou u jaké výbavy - jen GHIA?
To je za příplatek i u GHIE, dohromady s vyhříváním předního okna. |
Autor: | Nagant [ 20 kvě 2005 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, díky. |
Autor: | Nagant [ 20 kvě 2005 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevíte, zda neexistují nějaké trysky ostřikovače, které nejsou dělané tak debilně jako standardní? Před řidičem se tomu vcelku nic neděje, je to schované (trubička, rozvodka i hadice) pod tlumicím materiálem. Ale před spolujezdcem je to ve výřezu, jde na to teplo od motoru a tak se to kolínko vyhřeje, vyviklá a přestane to těsnit, čímž ty ostřikovače přestanou kloudně fungovat. Nebo existuje ten tlumicí kryt bez výřezu, aby to bylo trochu chráněné před teplem? Možná je taky zrada v tom, že těsnění na motorové přepážce dokonale netěsní kapotu. Fakt nevím. |
Autor: | Nagant [ 22 kvě 2005 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak je nalomená ta trubička od trysek. Poradíte mi, jak ty trysky sundat z kapoty? Zatím jsem nepřišel jak na to... |
Autor: | MLYNEK PETER [ 22 kvě 2005 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na tom mojom uplne jednoducho.Vytiahne sa hadička a tlakom z vnútra kapoty(od motora) sa vytlačí ostrikovač.Jak pravý,tak aj lavý z pohladu vodiča. .Ešte som zabudol , ja musím odpojiť konektore na vyhrievanie ostrikovačov,ktoré sú pod tou tepelnou izolaciou. Esco 94 , CLX ,1,6 16V |
Autor: | Nagant [ 23 kvě 2005 07:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter, můžeš to, prosím trochu upřesnit? Kde na to zatlačit - v části blíž sklu, tedy když je zvednutá kapota tak dole? Nechci so úplně zmršit, pokusím se to nouzově spravit, než seženu novou trysku. |
Autor: | carPWR [ 23 kvě 2005 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: Peter, můžeš to, prosím trochu upřesnit? Kde na to zatlačit - v části blíž sklu, tedy když je zvednutá kapota tak dole? Nechci so úplně zmršit, pokusím se to nouzově spravit, než seženu novou trysku.
....no, me jdou ostrikovace normalne vytahnout tak, ze zevnitr na ne zatlacis a jeto, ale jestli tam mas vyhrivani, tak fakt bacha, nebo urves ty draty a ses v haji (jako se to stalo me ) |
Autor: | Nagant [ 23 kvě 2005 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyhřívání trysek naštěstí nemám, ale se sundáním trysek jsem zatím neuspěl, je to při přístupu ze spodku kapoty dost utopené, zatím jsem na to tlačil jen prstem. Asi je to na použití nějakého nástroje, ale když nevím, kde to tlačit ven... Nechci poškodit ty trysky ani kapotu. Asi to nakonec bude zas na servis. |
Autor: | MLYNEK PETER [ 24 kvě 2005 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skúsim to vyfotiť. |
Autor: | MLYNEK PETER [ 24 kvě 2005 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozri sem : http://sweb.cz/mlynekpeter/ESCORT |
Autor: | MV [ 24 kvě 2005 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mimochodem - vyhřívají vůbec někomu ty trysky? Tedy by mě zajímalo, jestli je to nějak znát - lepší omývání okna apod. Mně nehřejou, tak jestli má cenu se snažit to vyhřívání uchodit. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |