Jo, už mne v tom servisu neuvidí. Původně jsem tam chtěl sice volat a někam je poslat, ale přišel jsem na to o předminulém víkendu a do pondělí jsem trochu vychladl. Navíc se mi při pondělní cestě do práce vyštěnila elektrika a tak jsem věnoval energii tomu, abych auto dovezl autoelektrikáři (jinde) a nějak se s tím srovnal. Kdybych měl řešit ještě toto, asi by mi z toho už fakt šlehlo...
Závit naštěstí stržený není, jde to normálně utáhnout, každopádně asi dám to auto na proklepnutí v jiném servisu, zda toho není odfláknutého víc. Asi jsem to měl dát do servisu, kam to dávám jindy, ale tam mne nějak odradilo, že se tam se mnou moc nebavili, bafli na mne cifru za výměnu spojky a nazdar. Naproti tomu v tomto servisu se se mnou technici v pohodě bavili. Když jsem to tam tedy přivezl, tak ten technik, co to ode mne přebíral byl takovej "mistr světa", děsně machroval, tak jsem měl chvíli chuť odjet. A asi jsem to měl udělat, holt by tu objednanou spojku použili pro někoho jiného.
Nejvíc mne děsí, že by se mi v tom ještě chtěli hrabat.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|