fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Problém s řízením.. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=23033 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Fisico [ 18 dub 2009 22:40 ] |
Předmět příspěvku: | Problém s řízením.. |
Tak se nám objevil další docela nepříjemný problém, začlo to už minulej rok ale tipoval jsem to na vyžvejkané siláče v ramenech, na STK mi zjistili že jeden je vytržený takže jsem si říkal, že výměna ramen vše vyřeší. Ale prd, vyměnil jsem kompletně ramena, značka Febi a vše je jako před výměnou, konkrétně mě sere tohle. Rozjedu se na jedničku, sešlápnu spojku, a volant mi ucukne směrem doprava, předek se nepříjemně rozvlní. Stává se to při každém vyšlápnutí spojky, při prudším bržděná zase táhne doleva. Krom toho je řízení takové gumové, nepřesné. Říkal jsem si, že to jsou typické příznaky silenbloků v ramenách, ale ty jsou teď nové. Uložení stabilizátoru, kosti, přední pružiny - to vše je nové, tlumiče by měly být ok. Takže už si absolutně nevím rady, zbývá už jen nějaká závada na řízení, z čehož mám docela hnědé trenky.. Všechny rady, tipy jsou vítány. Díky Ještě jsem si vzpomněl, že čepy řízení to taky nejsou, na STK nebyla zjištěna vůle.. |
Autor: | Floki [ 18 dub 2009 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
i když jsou ty silentbloky novy tak nemusí být dobry, já jsem koupil starline a bylo to skoro stejny jako když jsem je měl vytrhany. febi je sice dobrá značka,ale může to být vadnej kus. zkus je zkontrolovat pajcrem nebo něčím jak se hýbou a uvidíš. |
Autor: | Fisico [ 19 dub 2009 16:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Heh.. zrovna já zase narazím na vadnej kus, tomu bych i věřil Jinak bych chtěl požádat adminy o přesun tohoto tématu do Potřebuji pomoc,radu. Asi jsem se překlikl.. |
Autor: | castor [ 25 dub 2009 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | zkus čepy řízení volantu |
máš levej a pravej čep řízení volantu, mě to dělalo něco podobnýho, byl levej čep vyrachtanej |
Autor: | Floki [ 26 dub 2009 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zkus čepy řízení volantu |
castor píše: máš levej a pravej čep řízení volantu, mě to dělalo něco podobnýho, byl levej čep vyrachtanej
čepem to nebude,kdyby ho měl v háji tak mu bude akorát vibrovat volant a bude mít vůli v řízení,ale nebude mu to dělat to co mu to dělá |
Autor: | androlic [ 28 dub 2009 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
co křížovej kloub řízení? |
Autor: | kupis [ 29 dub 2009 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci tady zakládat nové téma, protože mám podobný problém. Když sešlápnu plyn, tak se mi volant pootočí o kousek do prava. Když plyn pustím, vrátí se volant zpět. Zimní kola to nedělaly. Letní jsou pravda širší, ale jsou nově zrepasovaný a jsou vyvážený. Gumy jsou nový. Jedině mě napadá, že se tu někdo zmiňoval, že u nově nalakovaných kol, by se měly oškraba ty dosedací plochy. Nemůže to mít spojitost? |
Autor: | Fisico [ 29 dub 2009 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak nejcastejsi to byvaji silenbloky v ramenach, ikdyz u me to pretrvava i po vymene.. |
Autor: | kupis [ 30 dub 2009 06:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty jsem právě kontroloval jako první. Jedno rameno je cca půl roku starý a pak jsem byl na geometrii. A na zimákách to bylo v poho... |
Autor: | Wizzy [ 30 dub 2009 07:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jsou vymačkané silentbloky v ramenech, tak auto při přidání/ubrání plyunu zatáčí samo, aniž by hýbalo s volantem. Pokud to při přidání pootočí s kormidlem, tak bych hledal chybu buď v řízení, nebo v jeho uložení... Aspoň uvažřuju tak, že při roztočení motoru se zvedne tlak i v okruhu posilovače a pokud by třeba přepouštěcí ventily na řízení byly špatné, tak by to mohlo zatočit jedním směrem. Je to sice trochu přitažené za vlasy, ale jakou to může mít jinou souvislost. Hele, pokud máš možnost, zkus zvednout předek (dva hevery, kozy, nejlépe hydraulický zvedák), nastartovat a prošlápnout plyn, jestli to hejbne s kolama do rejdu... |
Autor: | Fisico [ 30 dub 2009 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ramena to asi skutecne nebudou, dnes jsem si vsiml, ze volant se vytaci opravdu jen v zavislosti na otackach motoru, kdyz prudce spadnou nebo rostou, volant sebou skubne, takze to mam pri kazdem prerazeni. Ale ikdyz jedu normalne, dejme tomu na 4ku rychlosti 100km/h, a jen mirne seslapnu plyn, volant se nepatrne pohne.. takze opravdu asi problem s rizenim.. Pri prujezdu zatackou s konstatnimi otackami jedu urcenou stopou, ale jakmile uberu nebo pridam, vybocim.. Dost neprijemna zalezitost.. |
Autor: | angličák [ 30 dub 2009 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co cerpadlo treba....??? |
Autor: | Fisico [ 30 dub 2009 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja prave nevim, proto se ptam vas.. Brouk mi prislibil servo, takze vymenim, a dam vedet, jestli je problem vyresen. |
Autor: | kupis [ 30 dub 2009 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak u mně se problém ubírá drobet jiným směrem. Dnes jsem měl auto zvednutý za předek a při zařazený rychlosti a sešlapnutí plynu se z volantem nic nedělo. Akorát se ozývalo dole od převodovky nějaký divný klepnutí, ale to přisuzuju tomu, že byly kola ve vzduchu a tudíš neměly žádnej odpor a rychle se roztáčely. Ale hlavně když jsem pak auto projížděl, tak mi to přijde, že to dělá jen při vyších rychlostech. A není to přímo že by se volant pootočil, ale jakoby se ten předek celej rozvlní. Zejtra zkusím nasadit zimní kola a budu pozorovat.... |
Autor: | šmejky [ 06 kvě 2009 07:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Abych se přidal k tématu, mám podobný problém. Myslím, že je to právě po výměně pneu ze zimních na letní. Nebo si toho všímám až nyní. Takže, jakmile vytočím nějaký rychlostní stupeň a prudce pustím plyn, jde mi to pro změnu doprava, jakmile hned sešlápnu plyn, lehce se to vrátí doleva. Tenhle stejný problém jsem míval, když jsem ještě jezdil fávem. Tenkrát to byly vymačkané mističky v kloubech na řízení. Jak je to s řízením na Escortu? |
Autor: | Wizzy [ 06 kvě 2009 07:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teoreticky to můžou dělat čepy, ale když by došly až tak daleko, tak by o sobě dávno ávaly vědět boucháním, klepáním a jinými pazvuky. kupis: ještě mě tak napadl - v souvislosti s tím klepáním - diferák, ale to je jen takový výstřel od boku a hlavně jeho kontrola je už trošku vyšší dívčí. A když to bylo zvednuté, zkoušeli jste zakvedlat poloosami? |
Autor: | Fisico [ 10 kvě 2009 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to se mnou vypada, ze budu muset RS zase na chvili odstavit, problem je porad horsi a s rizenim neni zadna sranda. Cekam na dodavku kompletniho rizeni i se servem |
Autor: | Fisico [ 10 kvě 2009 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak jsem zkousel na doporuceni wizzyho postavit predek na kozy, nastartovat a plynule zvysovat a snizovat otacky, predni kola se natacely a vracely se zpet, na zaklade toho vymenim rovnou cele rizeni protoze patrat po konkretni pricine je dost tezke.. |
Autor: | Perňa [ 10 kvě 2009 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevim Luki....vetsi sila od pohonu kol, třeba....větší tah..kolo se snaží při záběru točit dovnitř,ale sbíhavost tě nepustí.....když povolíš plyn....kolo si sedne zpět a uhne axiální tyčka i s čepem řízení zpět a kolo jde doprava a uhne to.... Mám na mysl TUTO tyčku Tlumiče máš říkáš dotažené v kastli, ramena nový...spolu jsme je přetahovali....nápravnice sedí v kastli,homouš to dělat nemůže......už mě fakt jen napadá jen to axiální tahlo s čepem |
Autor: | Fisico [ 10 kvě 2009 18:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeste tedy zkusime vymenit axialni tahla rizeni, obe.. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |