fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Diagnostika ForDiag
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694
Stránka 1 z 91

Autor:  tomin [ 18 zář 2009 10:54 ]
Předmět příspěvku:  Diagnostika ForDiag

Ahoj vsichni.
Dovolil jsem si založit zvlášť vlákno týkající se pouze ForDiag diagnostiky aby se to nemíchalo v obecné debatě/vlákně o diag.

Která auta jsou podporovaná:
- skoro vše od Fordu, tedy Escort, Mondeo MKI/II/III/IV, Focus I/II/III,
Fiesta (Endura-E s EEC5),
Fiesta (1,4 EFI s EEC5),
Scorpio, Transit, Fusion, Ka, Puma, Cougar, Galaxy, včetně Amerických Mustang, F150, Explorer, ...

Která auta NEjsou podporovaná:
Escort RS2000 (EEC 4 starší generace) - ECU nemá možnost datové komunikace
Fiesta 1.3 CFI (Endura s EEC4 starší generace) - ECU nemá možnost datové komunikace

Co kabel umí:
- podporuje všechny benzínové motory s EEC IV/V/VI (i nejmladší CANová auta)
    s využitím Ford service protokolu, tedy podporuje i auta, která nepodporují (nebo jen částečně) normu OBDII
..., Cosworth 2.9V6 BOB, 2.0 Turbo Cosworth BDx s EEC IV
- podporuje benzínové motory s EEC IV (tzv. OBD1.5)
    Všechny ZETEC, pozdější 1,4 CVH, Explorer V6, také Cosworth 2,9 V6 BOA,...
    Pokud má vůz OBD/DLC konektor nebo 2pin konektor urceny pro WDS/FDS (viz. foto na viewtopic.php?f=8&t=44&start=660)
- podporuje Ford TD, TDDI a TDCI motory (tyto motory nepodporují až do roku 2003 normu OBDII a nelze je tedy pomocí kabelů s ELM327 ani diagnostikovat)
- statickou regeneraci DPF filtru na 1.6TDCI
- reset DPF filtru na 1.6TDCI
- reset snimace tlaku DPF na 1.6TDCI
- Transit EPIC diesel system (Transit 2.5TD)
- na TDCI motorech (Delphi system) lze
    merit a overit vstrikovaci tlaky v common railu,
    adaptace jednotlivých vstřiků,
    poměr klepání jednotlivých válců (detekce propoučtějícího vstřiku),
    zkontrolovat přesnost regulace tlaku v railu (funkčnost IMV ventilu)
    ...
- umí vyčíst a zobrazit adaptační tabulku bohatosti směsi (velmi výhodné pro diagnostiku stavu vstřikování a nastavování/kontrolu LPG systému) (u CANových aut je tato fn. průběžně doplňovaná, není funkční u 100% modelů)
- díky využití stejného protokolu jaký používá originál Ford FDS/IDS diagnostika umožňuje zobrazit stovky různých hodnot motoru
    (narozdíl od OBDII protokolu, kde to jsou jednotky až desítky hodnot a převážně zaměřených pouze na emise)
    Např. lze sledovat požadovaný úhel natočení volnoběžného ventilu (pid ISCDTY), EGR ventilu, proud tekoucí do vyhřívacího článku lambda sondy, ...
- velmi rychlá živá data na benzínových motorech (až 600 hodnot/sek.), na diesel motorech cca 30 hodnot/sek.
která umožnují zachytit i rychlé události-změny hodnot - výhodné pro diagnostiku/měření přechodu z volnoběhu, atd.
- jednoduchá kontrola nejdůležitějších parametrů motoru na měřácích (lambda sonda, bohatost směsi, předstih, krátkodobé a dlouhodobé adaptace, ...)
- vyčíst chyby z jednotek ABS, Airbag, GEM, Climatronic, ...
- 2 osciloskopy, každý s max. 4 údaji
- specificky zaměřené předkonfigurované osciloskopy pro test MAF, MAP a TPS čidel
- spouštění interních testů
    - test KOEO - test čidel při stojícím motoru
    - test KOER - test akčních členů a dynamických hodnot při běžícím motoru
    - test výstupů jednotky (pouze u EEC V) - zapne výstupy benzínové pumpy, vytápění lambdasond, ventilátoru chladiče, ...
- čtení VIN kódu auta z jednotky EEC V
- možnost vymazání adaptací jak na EEC IV, tak EEC V = tzv. RESET jednotky
- podpora jak motoru s MAF, tak s MAP čidlem

Výběr z důležitých hodnot čtených z jednotky:
- MAF - napětí z čidla
- MAP - tlak v sacím potrubí
- napětí z LAMBDA sondy
- napětí ze snímače škrtící klapky
- krátkodobá adaptace (LAMBSE / STFT)
- dlouhodobá adaptace (KAMREF / LTFT)
- šířka vstřikovacího impulsu
- teplota chladící kapaliny
- teplota nasávaného vzduchu
- otáčky
- rychlost
- % otevření volnoběžného ventilu
- stav regulace bohatosti - otevřená/zavřená smyčka
- stav snímače posilovače řízení
- ....

Nové verze software jsou zdarma ke stažení.


Současná poslední verze software je ke stažení zde:
Fordiag ke stažení

Pokud by někdo pořeboval ovladače (dodávám na CD, ale ...) tak zde:
http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm

Informace o nových verzích najdete na
http://forum.fordiag.cz/viewforum.php?f=2


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek




Níže již zastaralé o starších verzích
Co je nového v verzi 1.22
+ doplnena funkce pro prepnuti kabelu do KL-modu (umi kabely od verze 3)
+ doplneny nektere OBDII pidy
+ seznam PIDu je serazen abecedne
+ rozchozeno vycitani adaptaci na motorech DOHC_SFI_8V a DOHC_SFI_16V
(Model = Scorpio klaun "DE_1" a "Galaxy")
+ v nastaveni je moznost nastavit rychlost zivych dat (vyhodne pro zaznam napr. vypalovani DPF filtru)
+ v prubehu zivych dat je zakazane vypnuti monitoru a prechod do usporneho rezimu
: Gauges TDCI prejmenovany na Gauges ICU
: Gauges ICU - merak pro MAP - max. hodnota zvetsena na 260kPa
: Gauges ICU - merak pro "Fuel reail temperature" jednotky zmeneny z A/D counts na Celsius, upraveno rozliseni
: pri spojovani na ECU motoru doplneno zjistovani o jaky system TDxx se jedna
TD / TDDI / DELPHI TDCI / DV6 / DW10/DW12
+ Gauges: pridana kontrolka BRAKE PEDAL
+ Gauges: doplnena podpora kontrolky CLUTCH/SPOJKY i pro benzinove motory


Co je nového v verzi 1.21 alpha 8
+ doplnena detailni podpora hodnot pro TDCI (Delphi system)
    - doplnen novy typ jednotky - Engine - ICU (injection control module)
    - moznost zobrazeni adaptaci klepani, adaptace IMV ventilu
    - pozadovany / skutecny tlak railu
    - mnoho novych PIDu pro TDCI
    - ....
+ doplnena podpora pro Volvo 2.5L turbo I5 (CAN), pro tento motor:
    - doplnena naprosta vetsina PIDu
    - funkcni nektere budiky v Gauges (RPM/VSS/IAT/ECT/LOAD/SparkAdvance)
+ nove PIDy pro DPF filtr
    + pid DPPF - tlakova ztrata na DPF filtru
    + novy PID "PPFT" - teplota filtru DPF
+ v okne NASTAVENI doplnena moznost zapnout zapis LOGu datove vymeny s ECU
: opraven prepocet VS (rychlost) na TDxx
: PID EOT (jeden ze dvou) - opraven scaling
+ pridany nove PIDy pro TD motory (?Fiesta?/Escort/Mondeo)
CAMDTCY, TIM_FBK, TIM_DEM, TACHO_F (strida snimace pocatku vstriku, ...)

+ novy PID GENVDSD - pozadovane napeti alternatoru
+ novy PID TP1 - pozice skrtici klapky (pro CAN auta - Fiesta, Fusion, ...)
: PID FRP_V (fuel rail pressure) - doplnen prepocet na 0..5V
: opraveno rozliseni "IMV_TRIM" [%], INJx_DEM, CNS_BACKLEV v osciloskopu
: zmeneno rozliseni PIDu "FPUMP_DC" na 0-100%
: opraven problem s rozlisenim pidu "IMV_LRNTRM" (od -2% do +2%)
+ novy PID "TORQUE" - cisty kroutici moment
: zalozka "test TPS" - 3 hodnoty snimace ma kazda jinou barvu

ICU modul je pristupny na vsech TDCI motorech (Delphi system) bez ohledu na to, zda jde o jednomodulovy nebo dvojmodulovy system.

Co je nového v verzi 1.20
- doplněna podpora dalších modulu (ne jen motoru) - ABS, Airbag, Climatronic, GEM
- vyčtení adaptací nyní funguje i na mladých EEC jednotkách, např. v Mondeo MKIII Duratec 1.8/2.0, ... (typ Black OAK)
- nektere kody chyb jsou i v Cestine (diky "katalizatorovi" )
- na TDCI motorech lze merit a overit vstrikovaci tlaky v common railu, adaptace jednotlivých vstřiků, ...
- na nekterych verzich 1.4 CVH nesly vycist adaptace - opraveno
- doplneny nektere chybejici kody chyb OBD (pro EEC V, ABS, ...)
- nova verze softu samozrejme chodi i se starsi verzi kabelu (ale jen s novym kabelem (2.0) se lze pripojovat i na dalsi zarizeni. Ne jen na motory.)
- doplněna nová záložka "Stavy" kde lze zobrazit chybové příznaky jednotlivých čidel a akčních členů motoru
(např. odpojený vstřikovací ventil nebo čidlo teploty ....)




Co je nového v verzi 1.18
Doplněna nová funkce - spouštění interních testů v ECU
- test KOEO - test čidel při stojícím motoru
- test KOER - test akčních členů a dynamických hodnot při běžícím motoru
- test výstupů jednotky (pouze u EEC V) - zapne výstupy benzínové pumpy, vytápění lambda sond, ventilátoru chladiče, ...

Doplněna podpora pro TDCI motory

EEC V:
- na TDDI motorech s vahou vzduchu zobrazuje oba meraky - jak MAF, tak MAP
- opravena chyba - adaptace nesly vycist pokud prave bezela ziva data (vycteni koncilo chybou)
- PID "MAF" - opraveno rozliseni (maximalni hodnota je nyni 50 gramu/sec.)
- PID "IMAF" - opraveno rozliseni
- PID "DSDRPM" (pozadovane otacky pri rizeni volnobeznych otacek)
zmeneno rozliseni v osciloskopu na stejne jako maji "RPM" otacky - nazornejsi pro sledovani rozdilu otacek

EEC IV:
- hodnota RATCH ma v osciloskopu stejne rozliseni jako TPS, takze ji lze dobre porovnavat
- doplneny nektere chybejici kody chyb/DTC

Co je nového v verzi 1.17:
- doplněna ČEŠTINA
- doplněna podpora dalších jazyků (Němčina)
- přidány nové PIDy pro EEC V pro měření snímače plynového pedálu na autech s elektronickou škrtící klapkou
(možnost diagnostikovat natáčení el. škrtící klapky)
- osciloskop - pokud je více nasnímaných dat nebo se zvětší zoom, je posun/rolování po datech jemnější
- zjemněn rozsah hodnoty LAMBSE v osciloskopu - detailněji "kreslí" adaptační hodnoty

Co je nového v verzi 1.16:
EEC V
- upraveno zobrazovani stavu OPEN/CLOSE loop lambda sondy (melo by fungovat na vice typech jednotek)
- upraveno vycitani adaptaci na starsich typech ECU

Co je noveho v verzi 1.15:
EEC IV a V
- nova fn. - vycteni a zobrazeni ADAPTACNI TABULKY - pro nekterou diagnostiku hodne zajimava vec
EEC V
- podpora pro V6 a V8 motory - dve lambdy a 2x LAMBSE na zalozce Gauges
- opraven problem kdy se nekdy nespustilo vycitani zivych dat z jednotky
a ve status radku se vypsala hlaska "Live data could not start !" + cislo chyby
- doplnen spravny rozsah pro S_VEGOxy, FUELPWMx
- opravena korekce/prepocet u IMAF z referencniho napeti 5V na 16V
- stupnice v osciku - hodnoty bez urceneho kroku (v tabulce PIDu) se nyni zobrazuji na CELA cisla (cca 10 hodnot)
- osetreno rozdilne adresovani na EEC V starsich a novych jednotek (3 nebo 4 byty adresy)
(Napr. Duratec HE 107kW ma nove adresovani)
EEC IV
- pridany chybove kody v Cestine a Nemcine
- rozsiren vlozeny display v gauge s FuelPW
- opraveno zobrazeni hodnoty uvnitr gauge v LCD pro MAP - doplneno zaokrouhleni
- pridano zaokrouhleni v nekterych displejich (RATCH, ...)
- okno s nastavenim je nyni On Desktop (vne hlavniho okna)
- doplnen kontrolni dotaz pri mazani adaptaci


Co je noveho v verzi 1.14:
- na EEC V se hned po spojeni vycte a zobrazi z jednotky VIN kod, a jeji verze hardware a software + rok vyroby
- osciloskop na EEC V:
    - do vyberu hodnot doplneno zobrazovani ktere hodnoty jsou aktualne pripojenym autem podporovany a ktere ne
    - moznost si nastavit svoje barvy prubehu
    - zmenseno zatizeni CPU v rezimu osciloskopu
- doplnena moznost v nastaveni programu presne zkorigovat rychlost auta (v % +/-)
- doplnena moznost snizit zatizeni procesoru na slabsich PC ktere nestihaji zpracovat 550 hodnot/sek. z EEC V (v nastaveni parametr "Reduce CPU load", cim vyssi cislo, tim mene zatezuje pocitac, ale taky tim mene hodnot z jednotky je zpracovano)
- opraveno zobrazovani hodnoty LOAD v displeji
- opraveno falesne hlaseni pri smazani chyb na TD/TDDI (hlasil ze to neproslo i kdyz to proslo)
- opraven prepocet rychlosti z cidla VSS (vypisoval o neco vetsi rychlost nez mela byt)
- opraven prepocet hodnoty z MAP cidla na EEC V


Cena je 2100,- za hw+software
Mail: fordiag :smt101 fordiag.cz

Autor:  litlik [ 18 zář 2009 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag

edit by Tomin:

Jeste doplnim nektere zajimave odkazy tykajici se autodiagnostiky:

serial o diagnostice z Autoexpert
http://www.autopress.cz/?page=12.liga-m ... iagnostiky

Info o lambda sonde
http://www.igniter.estranky.cz/clanky/d ... ambda.html
http://www.fordiag.cz/docs/misc/lambda_sonda.doc
http://automatizace.hw.cz/mereni-a-regu ... sondy.html
Pekny popis typu lambda sond vcetne katalogovych cisel typu pro Zetecy, ...
http://www.ngkntk.co.uk/working/FileLib ... e%2009.pdf

Obsahly popis cidel na motorech Zetec SE + popis jejich funkci
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=13442

Dokonala kniha o motorech vybavenych EEC IV a V (placena)
http://www.motorbook.cz/technical/hayne ... 960-746-6/
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
- psano v Anglii - zamereno na Evropska auta (Zetec, CVH, V6, Cosworth, ...)
- detailni popis kazdeho cidla (MAP, MAF, IAT, ...)
- popis funkce cidla + co se deje pri jeho vypadku
- hodnoty cidel/napeti v ruznych stavech
- schemata spousty typu motoru (Zetec, CVH, XR3i, ...)

Jak funguji adaptace
viewtopic.php?p=319917#p319917
http://fordfuelinjection.com/files/How_ ... _works.pdf
http://eectuning.org/forums/download/file.php?id=1127

Systém elektricky řízené škrtící klapky na Fordech (APP1, APP2, ...)

Záhada snímače škrtící klapky (Focus)
http://www.autoprofiteam.cz/article.php?artid=368

Chybove kody Fordu zde
http://automecanico.com/auto2001/fordobdll1000.html
http://forums.focaljet.com/team-tech/42 ... -ford.html
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ford/
http://www.aboutautomobile.com/DTC

Motor Zetec - prehled typu, vykonu, ...
http://toyne.org.uk/zetec-engine.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine
Tocivy moment Zetecu
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2889

Motor Zetec - studené cukání
http://www.fordfans.cz/download/manual/ford_cidla.pdf
Casto resene problemy na Escort/Mondeo
http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... _solutions

TDCI ruzne

Detailni popis Delphi systemu TDCI (EN)
http://www.harwes.com/techweb/CMNRL.pdf
Delphi ve Fordech (v CZ):
TDCI popis systemu
a neco obecne o Delphi (v EN):
Delphi commonrail - PRINCIPLES OF OPERATION
Diagnostika špatných vstřiků
http://www.fordwiki.co.uk/images/7/7c/Delphi_Common_Rail_Injector_Faults_Ford_Mondeo_2.0_TDCi.pdf
Popis snimace ICP (injection pressure sensor)
http://www.thedieselstop.com/faq/9497fa ... d/icp.php3

Videa s výměnou vstřiků, kódováním vstřiků, atd.
http://www.faiauto.com/lucas/easycheck/recode_injectors

DPF filter a požadavek na výměnu oleje (CZ)
http://www.harwes.com/techweb/dpf.htm
TDCI nechce startovat studeny
http://www.picoauto.com/tutorials/ford- ... rting.html

Transit EPIC system
(CZ) http://www.fordclub.eu/forum-tema/cerpa ... -info-8068
(EN) Servisni/Diagnosticky manual http://www.google.cz/search?client=oper ... 74&bih=834

Dobíjení - popis funkce systému aktivně řízeného dobíjení SmartCharge
http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=29&t=2628
http://www.petercoopercarrepairs.co.uk/ ... arging.htm

Popis principu urceni smesi motoru s MAPem (Speed-Density):
(en) http://support.moates.net/2010/02/11/th ... d-density/
(cz) http://translate.google.com/translate?j ... l=en&tl=cs
Popis principu urceni smesi motoru s MAFem
(en) http://support.moates.net/2010/02/14/th ... -air-flow/
(cz) http://translate.google.com/translate?j ... l=en&tl=cs

Osciloskop v dilenske praxi
http://uloz.to/3010774/osciloskop-v-dilenske-praxi.pdf

Mondeo 1.8 Sci - popis vstřikovacího systému (CZ)
http://www.harwes.com/techweb/sci.htm

Autor:  dj.DEKL [ 20 zář 2009 21:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Tak jsme zkoušeli Escorta TD 66kW a spojení se povedlo... chybové kódy taky. Více doplní Tomin :-)

Autor:  Stefan [ 21 zář 2009 11:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

uspesne otestovane esco 1.4 cvh eccIV rv 97,este mam pripraveny jeden focus 1.6,ka 1.3,mondeo 2.0 jak spravim dam vediet,nemam teraz cas umrel mi moj escortik tak cakam za rj

Autor:  dj.DEKL [ 21 zář 2009 12:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Transit 2.0 TDDI - rok asi 2003 a 2005 - vyčtení chyb OK

Transit 2.2 TDCI - rok 2008 - nespojí se (uz je pouze na CAN sbernici)

Escort RS2000 - rok 1996 - nespojí se :( (RS2000 nepodporuje ziva data !, ma starsi verzi jednotky EEC IV)

Mondeo 1.8 16V - rok 1998 - vše OK

Autor:  tomin [ 21 zář 2009 13:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

TDCI chodi take.

Ale to RS2000 je blby. Vcera mi psal jeden clovicek s RSem ze se nespojil, tak jsme zacli badat a zjistili jsme, ze RS sice ma OBD konektor a v nem piny 3 a 11,
ale Ford na tehle pinech osadil VYBLIKAVACI draty, NE pocitacovou diagnostiku !
Tyhle piny pak vedou na ECU na piny 17 a 48. Tedy jsou to stejne dva draty, ktere
jsou na vetsine motoru vyvedeny do "blikaciho" 3pinoveho konektoru.
Pres tyhle draty se neda pocitacem pripojit. :(
Rozebral i jednotku a podle vseho je to starsi verze eec IV, ktera proste pc diagnostiku jeste nepodporuje. Asi se z nejakeho
duvodu ve Fordu rozhodli RSo neomlazovat. Zajimave. Mondeo meho otce je z roku 93 a pc diagnostiku uz ma. :smt087

Autor:  dj.DEKL [ 21 zář 2009 13:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Takže na RS jedině LEDku a blikat :(

U toho TDDI jdou i vymazat případné chyby nebo jenom načíst?

A při jízdě do práce jsem to měl zapnutý, a podle mě rychlost to ukazuje vyšší než je skutečnost - ještě jednou prověřím s GPS

Autor:  tomin [ 21 zář 2009 13:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

U TDDI lze i vymazat chyby.

Autor:  alien27 [ 21 zář 2009 13:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Escort 1.8 TurboD 51kw 1997 EEC-V - OK - jen čtení závad
Focus 1.6 74kw 2004 EEC-V - OK - vč. živých dat (mimo mísu - závidim, jak rychle šla teplota motoru nahoru)

Autor:  tomin [ 21 zář 2009 15:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

alien27 píše:
Focus 1.6 ...- závidim, jak rychle šla teplota motoru nahoru)

Vid ? Jsem na to koukal na jinem Focusu taky jak blazen. Ty to snad musi elektricky vytapet. :smt119

Autor:  katalizator [ 21 zář 2009 19:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

tak uz mam tominovu diagnostiku doma taky :) sice nemam zrovna moznost skusit ale verim ze poslape super :)


kdyby nekdo mel zajem skusit a byl by z okoli Kostelce n.Č.lesy tak dejte vedet :)

Autor:  EwanS50 [ 21 zář 2009 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Nevíte někdo, jestli půjde na Fiestu XR2i CVH r.v.91, je to EEC-IV, ale konektor jsem našel pouze vyblikávací. Něco mi tam zlobí, ale bohužel nevím co :-(

Autor:  dj.DEKL [ 21 zář 2009 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Myslím, že budeš muset jenom blikat... jako na RSu :evil:

Autor:  litlik [ 21 zář 2009 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Takže jsem dnes před chvilkou odzkoušel novou verzi programu. Komunikace i načtení chyb OK.

System pass. No errors.

Autor:  tomin [ 21 zář 2009 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

EwanS50 píše:
Nevíte někdo, jestli půjde na Fiestu XR2i CVH r.v.91, je to EEC-IV, ale konektor jsem našel pouze vyblikávací. Něco mi tam zlobí, ale bohužel nevím co :-(


To je otazka. Po vcerejsi/dnesni zkusenosti s RS uz bych se nedivil nicemu.
Jednoduchy navod jak to overit je podivat se na piny 18 a 19 na jednotce EEC IV.
Pokud jsou neosazene, je sance pramala.
Pokud jsou nekam vyvedene, je sance 99.9%.
Viz.schema:
Obrázek

Autor:  tomin [ 25 zář 2009 15:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Aho vsichni !

Nova verze 1.13.
http://www.ezop.cz/tomas/fordiag/download/setup_113.exe

Kdo uz ma nainstalovano, staci mu stahnout a prehrat soubor ForDiag.exe z http://www.ezop.cz/tomas/fordiag/download/fordiag.exe (2MB)

- doplnena podpora pro ziva data (i osciloskop) pro TD a TDDI motory
- doplneno zobrazovani rychlosti zivych dat
(VW s VagComem zbledne zavisti, protoze EEC IV posila az 200 hodnot za sekundu a EEC V jich posila 550 !! :wink: )

Autor:  dreamcatchers [ 25 zář 2009 23:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

jeden takovej blbej dotaz bude se zkoušet i pak na TDCI? :oops:

Autor:  Perňa [ 26 zář 2009 00:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Tominek to dokáže...jen na něj nespěchejte.....aji tak má doma hafol práce.....

Ale odbočím malým OT: Chci opravdu a nevím jak to mám vyjádřit....no prostě stačilo říct...ten kluk by měl dostat diplom...no ale to je jen pro utěšení....radši vytvořte pro toho borce metál....
Díky jeho dialíze ( diagnostika ) jsem si spravil své dobré staré mondeo MKI.... a teď jezdí bez chyb....to jen já mám tolik chyb, že jedu a za jízdy čumím na noťas.. :-D :-D :-D :-D

Toť asi vše....

Autor:  litlik [ 26 zář 2009 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

Ahojte.

Zrovna jsem přišel z garáže. Takže program na verzi 1.13 snímá i data.
Akorát ukazatel okamžitých otáček přeskakuje nesmyslně na vysoké, ale mezitím ukazuje i správné.
Grafy se pěkně vykreslují. (TEST ...)
Akorát nevím scope. To jsem nezkoušel.

Mám odzkoušet i scope pro nějakou skupinu hodnot?

Autor:  tomin [ 26 zář 2009 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika ForDiag - výrobek mr. Tomina :-)

litlik píše:
Ahojte.
Zrovna jsem přišel z garáže. Takže program na verzi 1.13 snímá i data.
Akorát ukazatel okamžitých otáček přeskakuje nesmyslně na vysoké, ale mezitím ukazuje i správné.

:shock: Mozna jeste nejaka chybka. Doplnim tam jeste zapis komunikace do nejakeho logu a pak se muzem podivat co to zpusobuje.
Ostatni meraky neposkakuji ? Jen ten jediny ?
Ja to zkousim doma na stole a tam muzu rozhybat jedine tak merak napajeciho napeti (menim ho na zdroji). :-(

litlik píše:
Akorát nevím scope. To jsem nezkoušel.
Mám odzkoušet i scope pro nějakou skupinu hodnot?

Jestli ti jedou budiky, pojede i osciloskop.

Stránka 1 z 91 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/