fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

tominova diagnostika
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=29019
Stránka 1 z 1

Autor:  jfauto [ 29 dub 2010 13:01 ]
Předmět příspěvku:  tominova diagnostika

Zdravím Tomina a díky za skvělou diagnostiku. :D moje mondeo tdci zkoušeno při přebírání. dnes zkušebně testováno Káčko zákazníka. vše funguje jak má. jediná závada P1479 má to být fan. diagnostika ho spustila v pohodě. adaptace výborný všechno v normě.lambda krásně kmitá (ve Fordu před rokem nová-trochu se s tím trápili,nedařilo se jim odhalit závadu) jen jsem spustil káčko na IV a ono si řeko o V. Spokojenost :lol:

Autor:  tomin [ 29 dub 2010 13:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: tominova diagnostika

Ahoj,

P1479-Monitors the high fan control (HFC) primary circuit output from the PCM.
EEC spina rele ktere pak spina vetrak. Spina vyvod na kostru. Tedy na rele jde z druhe strany +12V.
Touto chybou si EEC stezuje, ze bud na vyvodu pro rele nenamerila 12V (melo by se tam dostat pres vinuti toho rele), nebo ze je na vyvodu v sepnutem stavu (kdy je vyvod ukostren) prilis vysoke napeti = moc velky proud = zkrat nekde v obvodu.

Kacka myslim byla uz jenom s EEC V.

EEC IV co vim jsou na nekterych Mondeo MKI a Escortech.

Jinak do posledni verze softu (1.20) jsem pridal nejake nove PIDy/hodnoty a tusim to bylo neco kolem TLAKU v commonrailu
a neco kolem turba. Na tdci muze byt uzitecne.

Autor:  mulis-m [ 16 črc 2010 14:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: tominova diagnostika

Ahoj co znamená chyba P1650
Power Steering Pressure Switch Out Of Self Test Range gg M eeU PSP [DI]
a mohlo by to byt přičinou dušení motoru při jizdě na plný plyn? Jedná se o fiestu 1,2 16v a když se jede na přibližně 3/4 plynu tak to pěkně táhne ale když se plynový pedal sešlápne uplně tak se to začne dusit podle diagnostiky to ukazuje že se zasekne lambra na 1 a dal nepracuje a maf ukozuje kolem 3 dík moc za odpoved

Autor:  tomin [ 18 črc 2010 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: tominova diagnostika

Divne. Chyba P1650 by se muze objevit jen po provedeni KOER testu.
P1650 je Power Steering Pressure Switch Out Of Self Test Range
tedy v prubehu selftestu (test KOER) si NEzatocil s rizenim na doraz. Je to nepodstatne.
Jen si tim vlastne ECU stezuje, ze nemohl otestovat snimac tlaku serva.
V prubehu KOER testu by se mel proslapnout motor na chvilku na max.plyn a pak zatocit rizenim tak, aby se aktivoval snimac serva.

Kdyz seslapnes plyn na podlahu, tak se hodnota LAMBSE (coz neni lambda) nastavi na pevnou hodnotu nekde pod 1.0 (mirne bohatsi smes) a tak to zustane po celou dobu jizdy na plny plyn.
Hodnota z lambdasondy (spodni merak) by mela velmi brzo kmitnout do bohate (vice jak 500mV) a tam taky zustat.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/