fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Po výměně jednotky nejde nastartovat http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=30582 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Antony [ 26 zář 2010 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Ahoj pánové.Nevíte někdo, jestli je nějaký rozdíl v zapojení ŘJ u manuální a automatický převodovky.Jde mi o to, že po výměně prostě nejde nastartovat.Impulsy od kliky i od vačky jsou v pohodě, čerpadlo normálně startuje taky, ale nevstřikuje ani nezapaluje.Díky za jakýkoli nápad. |
Autor: | dj.DEKL [ 26 zář 2010 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Diagnostika ForDiag |
U jakýho auta? Escort automat 1.6 má třeba "pětkovou" jednotku |
Autor: | tomin [ 26 zář 2010 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Oddelil jsem Vase prispevky do zvlast tematu. Nijak to nesouvisi s diag.. |
Autor: | Antony [ 26 zář 2010 23:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
To se omlouvam.Je to mondeo 93r. 1,8 zetec bez immobilizace. |
Autor: | tomin [ 27 zář 2010 00:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Jsou ty jednotky alespon stejneho typu ? SME-xxx ? |
Autor: | Antony [ 27 zář 2010 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Jednotky jsou naprosto shodné. Jednak číslo a jednak označení "COCO".Jde mi spíš ale o to, že se někdo vrtal kolem elektriky u převodovky a já mám zapojení pouze od manuální.Není možné, že to nejde kvůli tomu?Diagnostika hlásila 0 otáček motoru.Jen při prvotním zatočení ukáže 140 otáček a potom 0 a lehne i čerpadlo. |
Autor: | Wizzy [ 27 zář 2010 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
A taková nepodstatná věc jako imobilizér...jest vyřešeno? Jiný čip v klíči? |
Autor: | Walker [ 27 zář 2010 12:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Tvů j problém se tu už řešil....je to vlivem nezapojení signálu z převodovky, kterej to očekává....funguje to tak že bez zařazenýho N nebo P to nenastartuješ a když to je v P nebo N tak to natočit jde ale zase to nejde pořádně vytočit, protože si to chrání měníč v převodovce snížením max. otáček na cca 4000....tenhle problém se řešil u auta po přestavbě z automatu na manuál...tys vyměnil sice jen jednotku a to je podobný v tom že to čeká ty stavy od voliče z automatu...nebo máš klasickej problém s imobilizérem, pokud je v řj...nějak mi není úplně jasný co vše se na autě měnilo... |
Autor: | tomin [ 27 zář 2010 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Jednotka COCO nema vestaveny imobilizer. |
Autor: | Antony [ 27 zář 2010 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Je to přesně jak píšete.Po dlouhém pátrání a shánění info jsem zjistil, že je to přestavba na manuál a protože si nevěděly rady, tak to ke mě přitáhly, že to nejede.Dráty místo měniče volně ve svazku.Nemůžete mi poslat odkazy na schema toho voliče?Už ten problém řeším přes dva měsíce a ty strávený hodiny mi stejně nikdo nezalatí. |
Autor: | Walker [ 28 zář 2010 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
takže jsem to vyšounil...je třeba použít relé, zapojit jeho spínací kontakty na vodiče voliče převodů kde to jsou v jeho kulatým konektoru piny 3 a 4 oba černý se zaleným pruhem....cívku relé zapojíš na výstup startéru u spínačky a kostru....čili by to mělo fungovat tak, že při otočení klíčku na startování to relé sepne a umožní spustit startér....po nastartování a puštění klíčku se to rozpojí a půjde to vytočit do normálních provozních otáček.... |
Autor: | Antony [ 28 zář 2010 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
To je úplně perfektní.Dnes mi není úplně nejlíp, tak to vyřeším až zítra.Jenom ještě pro zajímavost, nevíš které piny na ŘJ to jsou?Díky |
Autor: | Walker [ 28 zář 2010 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
ono to funguje trošku jinak...nespojuje to dva piny na ŘJ, ale přes volič se ukostřuje jeden pin...a jelikož už se mi nechce znovu přecházet do Winblows tak se budeš muset spokojit s informací že jeden drát v konektoru voliče černej s zeleným pruhem je trvale ukostřenej (pokud není imobilizer) a druhej stejný barvy je na pinu 60-64 (kterej to přesně je už nevím) edit...jelikož jsem guma tak jsem si to pro jistotu napsal a zapoměl na to...takže drát na konektoru voliče pin č.4 končí na pinu 64 ŘJ a drát na pinu č.3 konektoru voliče je ukostřenej... |
Autor: | Antony [ 28 zář 2010 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Akorát, že já mám ŘJ pouze se 60 piny.Nevadí černý drát se zeleným pruhem si najdu i když ten kulatý konektor k voliči už přede mnou uštípali a dráty zaizolovali do svazku.Stejně děkuji za velkou pomoc. |
Autor: | Walker [ 28 zář 2010 14:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
aha EECV s menším konektorem...tos měl napsat hned.... |
Autor: | Antony [ 28 zář 2010 14:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Omlouvam se, nějak jsem zapoměl, že r93 může mít EECV |
Autor: | Walker [ 28 zář 2010 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
takže zpět...model 93 to má jinak ...drát v konektoru voliče je hnědej s bílým pruhem...konektor je buďto tří nebo pětipinovej.... |
Autor: | Antony [ 28 zář 2010 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Já na to zítra kouknu.Spíš mi to připadá na ten 5 pinový, těh drátů je tam víc.Jsou tam 2 na zpátečku, 2 kvůli starteru a ještě 3 zabalené.Když jsem se pídil víc, tak ještě je tam i jinej motor z r98.Další starost bude s dobíjením.R98 má altík řízený ŘJ a ten starý zase nepasuje na držáky.Prostě opravdu hrůza a modlím se aby už to zmizelo. |
Autor: | Antony [ 29 zář 2010 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
Tak jsem dneska zase strávil fůru času u Mondea a pořád nic.Řídící jednotka je 60 pinová, ale konektory k převodovce snad byly dva.Kulatý 10pinový tam mám a potom ještě 8 drátů volně.Vzal jsem měřák a prošel jsem celý svazek.Volné dráty jsou:1xkostra,2xvývod na řj pin 46,1xrelé startu,1xvývod na řj pin 30,1x vývod na řj pin 5,2x na couvačku.Hnědobílý kabel je pin 46,bíllofialový pin 5, bílofialová pin 30.Ostatní jsem neřešil. Kulatý 10pinový konektor je podle schematů opravdu pro automat a vede převážně do řj na piny teploty oleje,selenoidy 2x (netuším na co) a kontrola fuel relé. hallův snímač a nejaký tlakový snímač.V konektoru určitě není na pinu 3 i 4 kostra. Jedinný schema jsem našel v autodatech a tam je to řešeno minimálně.A teď babo raď.Kdyby někoho z Vás neco napadlo, byl bych nesmírně vděčný. |
Autor: | Walker [ 30 zář 2010 09:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po výměně jednotky nejde nastartovat |
nějak se nedivím že ti to nejde....tohle je sekce escortů...takže se ti celou dobu snažím popsat escorta.... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |