fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
výsledky fordiag http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=31734 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bibi [ 17 led 2011 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | výsledky fordiag |
Takže nazdar, dnes mi došiel kábel od Tomina - predovšetkým mu gratulujem k vynikajúcej práci. Mám Ford Escort 1997 1.6 16v Zetec. Problémy, ktoré poznám sú: 1. Neukazuje (alebo len čiastočne) budík teploty na palubovke. Zvykne sa pohybovať iba v bielom poli pred poľom Normal. Uvidíme, čo to bude robiť odteraz /vymazané chyby čidla teploty, viď nižšie/ 2. Motor akoby neťahal, spotreba zhruba niekde medzi 9-10 l/100km 3. Divný zvuk výfuku, možný problém s katalyzátorom 4. Pred časom som mal problémy s poistnou skriňou, vyskratovala myslím jej horná časť, autoelektrikár mi to poprepájal cez náhradný prúd, takže chodím na kábel pripojený na poistku (asi pozícia č.13 na poistnej skrini) 5. Mizne mi chladiaca kvapalina, teraz ju mám skoro na ryske, kde je označené minimum (varí sa voda, chybný termostat?) A niečo o mojich výsledkoch a zopár otázok: 1. Pripojenie prebehlo bez problémov: http://img814.imageshack.us/f/1info.jpg/ Catch Code: JEEP - je toto v pohode? 2. Vyčítanie a vymazanie chybových kódov: 118 - snímač teploty motoru (ECT) nebyla dosažena provozní teplota - vysoká hodnota Po vymazaní chýb sa ručička správa oveľa lepšie, vyšla až po písmeno "O" v oblasti "NORMAL", ale stále nedosiahla RM (teplota motoru na diagnostickom budíku fordiag až cez 100 stupňov). Po vymazaní chýb sa táto chyba už neobjavuje 158 - Snímač MAF - vysoká hodnota Cca. pred 70 kilometrami som odpájal váhu vzduchu. Po vymazaní chýb sa táto chyba už neobjavuje 157 - Snímač MAF - nízká hodnota Cca. pred 70 kilometrami som odpájal váhu vzduchu. Po vymazaní chýb sa táto chyba už neobjavuje 111 - po opätovnom načítaní chýb hláška 111 - Systém OK 3. KOER - test za behu motoru 116 - snímač teploty motoru (ECT) nebyla dosažena provozní teplota - mimo rozsah Po vymazaní chýb sa táto chyba už neobjavuje 538 - chyba obsluhy při dynamickém autotestu - nedostatečná změna otáček motoru při dynamickém testu Ako som sa dočítal, treba počas KOER testu stúpiť na plyn (nad 3000ot) a uvoľniť ho kvôli zmene hodnôt na čidlách pri rôznych otáčkach či? (plynu som sa počas testu nedotkol) 521 - tlakový spínač posilovače řízení není aktivován Treba vytočiť volant úplne na stranu? 4. Adaptácie http://img407.imageshack.us/i/60672678.jpg/ obrázok ukazuje adaptácie tak po 70km odjazdených po opätovnom pripojení váhy vzduchu. Ako tak na to pozerám, čím vyššie otáčky, tým nižšie čísla (a aj menej zaťažený motor?). Adaptácie som po diagnostike zmazal (reset RJ) a urobil som to ako poslednú vec pred odpojením kábla 5. Budíky Lambda behala jak divá hore-dole (ako má byť), ešte musím pozrieť aké má mať hodnoty http://img257.imageshack.us/i/23317615.jpg/ Na nasledujúcom obrázku ma hlavne zaujíma teplota motora - hodnota bola neskôr aj 110C. http://img715.imageshack.us/i/80953521.jpg/ 6.Flags Nechal som to bežať asi tak minútu a bolo z toho toto: http://img440.imageshack.us/i/59461920.jpg/ 7. Osciloskopy Hral som sa s tým iba chvíľu, takže ak to niečo napovie: http://img155.imageshack.us/i/43512549.jpg/ http://img26.imageshack.us/i/76475448.jpg/ http://img27.imageshack.us/i/78727786.jpg/ http://img440.imageshack.us/i/12253403.jpg/ Vo všeobecnosti som čakal horšie. Môžete mi prosím pomôcť s Vašimi radami? Vopred díky a sorry ak sa pýtam niečo staré... |
Autor: | dj.DEKL [ 17 led 2011 22:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výsledky fordiag |
Saje ti to někde falešnej vzduch = MAF nízká hodnota = červený adaptace Při 105st mi spíná sahara Teplota pro ŘJ se bere z jinýho čidla než pro budík... |
Autor: | tomin [ 17 led 2011 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výsledky fordiag |
Ta teplota uz je asi na povazenou. S tim bych nejezdil. Jestli ti k tomu mizne voda, muze byt ko tesneni, nebo i hlava. |
Autor: | Bibi [ 25 led 2011 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výsledky fordiag |
takže chlapi, bol to termostat, motor sa ani po najazdení cca 20 km nezohrial na viac ako 65-70 stupňov. Vybral som aj ventil odvetrávania kľukového hriadeľa a prečistil zvonka. Pri voľnobehu mám stále hodnoty na šírke pulzu okolo 1400-1500, zaťaženie okolo 14-15% a po vymazaní adaptácií mám na voľnobeh krásnych červených +25, t.j. ventil odvetrania bude asik v čudu. Ešte dám vedieť. Mimochodom pri čistení škrtiacej klapky som sa pozrel dnu a na spodku je tam vrstva nejakého bordelu - oleja, je toto normálne? Tomin super robota tá tvoja diagnostika. |
Autor: | tomin [ 25 led 2011 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výsledky fordiag |
Za klapkou bude vzdycky mastny bordel. Je to normal. Pres ten ventil karteru se tam saje olejovy bordel a ten se nasledne, diky pulsaci vzduchu v sani, roznese vsude. A do toho pripadne neco dalsiho prida EGR ![]() |
Autor: | Krtek-NA [ 18 dub 2011 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výsledky fordiag |
Já mám adaptace tady jsou cca po 3t km nebo kdy jsem měl baterku naposledy venku... nevím. Maximální spokojenost. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |