fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Diagnostika kód 28 - nové podání
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=3420
Stránka 1 z 2

Autor:  cendler [ 04 zář 2005 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Diagnostika kód 28 - nové podání

Cau chlapy tak jsme s klukama dělaly dignostiku a hodilo mi to chybu 28. Tak jestli někdo ví co to je, tady jsem nic nenašel. Dík

Autor:  Návštěvník [ 04 zář 2005 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

28 Snímač HEGO - bohatá směs

Priprav si 3000 Kc na lambda sondu :cry:

Autor:  cendler [ 04 zář 2005 23:09 ]
Předmět příspěvku: 

už to mám, děkuju Pepovy, musím víc koukát. Pardon všem :oops: :oops: :oops:

Autor:  MV [ 05 zář 2005 06:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže tahle chyba může ale taky nemusí nutně být špatnou lambdou - prostě diagnostika v určitým testovacím režimu zjistila, že lambda dává signál bohatý směsi když by podle předpokladů neměla.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 05 zář 2005 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

jestli si mel jen jednu chybu :) ja mel tri :)

Autor:  MART.IN [ 05 zář 2005 09:17 ]
Předmět příspěvku: 

TO: L.A.M.A. to bylo v paměti, jinak za 1 :-D , měli jsme to zkusit vynulovat, příště :roll:

To byla akce, hned je o čem psát. :lol:

Autor:  O.S.L.I.K. [ 05 zář 2005 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

tj :)

Autor:  cendler [ 05 zář 2005 09:28 ]
Předmět příspěvku: 

tak mě to nějak netrápí, až na tu spotřebu ( kolem 8 ) a možná taky že jsem měl studený motor, to by taky mohlo přispět

Autor:  cendler [ 01 pro 2005 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

Tak chlapy, po dalším srazu a další diagnostice na něm, mi to znova ukázalo 28. Takže jsem si sehnal zdarma novou lambdu na Felicii a přizpůsobyl jsem ji na auto. Sletovat jsem si diagnostiku a stejně mi to asi hází chybu 28. Reset RJ jsem udělal.

A ještě jestli by mi mohl někdo polopatě vysvětlit, jak se dělá diagnostika jak se to počítá, protože při zapnutém klíčku mi to hodilo myslím 1,1,1,1,28,28,1 a při testu běřícím motoru zase nejdřív to ukázalo 5 a pak začly stoupat otáčky a pak to jen psalo 4838483774838748387483874838 a pořád do kola.

Autor:  MART.IN [ 01 pro 2005 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

Máš to v meilu.
Jen ještě dodám, že tvá ŘJ nebude umět všechny módy co jsou v tom návodu.

Autor:  cendler [ 02 pro 2005 00:16 ]
Předmět příspěvku: 

Děkuju Mart.in je to dobře udělané

Tak mi to vyhodilo u statického testu chybu 28 i když mám novou lambdu. :!:
Pak jsem dělal dynamický dest a tam mi to hodilo 48 38 48 37 asi jestli to mám dobře.

Autor:  MART.IN [ 02 pro 2005 07:12 ]
Předmět příspěvku: 

No jak sem psal, neni to moje dílo.

Je to divný, že se ti to neopakuje. Nepřehlíd si se, neni to 48 38 . . 48 38 :?:

Autor:  cendler [ 02 pro 2005 07:33 ]
Předmět příspěvku: 

Právě že né, v podstatě den před tím mi to ukázalo taky a hlavně jak dlouho ten test jede, protože to ukazuje pořád dokola.
A jěště kdyby to byla tady 48 38 co je to za chyby, seznam mám, ale co je to za čidla a kde jsou?

A ještě moje auto má jenom dvoumístný kódy? protože to jsem nikde nenašel, a kdy nebo co má ty třímístné?

Autor:  MART.IN [ 02 pro 2005 07:41 ]
Předmět příspěvku: 

38 Snímač HEGO - chudá směs píšeš, že si dal novou, zkontroluj vodiče až k ŘJ (když je lambda odpojená hlásí ŘJ taky 38).

48 Spínač volnoběhu (ITS) -jen motory CFI je to takovej servomotůrek, kterej natáčí škrtící klapku. hledej podle bovdenu od plynu. 48 mi to hlásí taky, už jsem měl snímač venku, zkoušel ho, prozváněl vodiče k ŘJ a nic.

Autor:  cendler [ 02 pro 2005 07:50 ]
Předmět příspěvku: 

No tu Lambdu mám zapojenou určitě, ale mrknu na to, ještě mě napadlo že bych přepájel pojistkovou skříň, nebo tam mám takový bordel v těch kabelech, protože ani couvačky mi nejdou a to jsem hledal snad už všude.

Na ten spínač volnoběho se podívám.
Ještě ale ten test udělám znova a všechno co to vyhodí sem napíšu ok.

Děkuju ti, snad něco najdu a moje 1,3 nebude papat jako 2,0, že by si vzala 12l :)

Autor:  MART.IN [ 02 pro 2005 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jezdíš krátký trasy, tak to teď v zimě radši ani nepočítej. :evil: prvních asi 10km je to masakr.

Autor:  cendler [ 02 pro 2005 09:43 ]
Předmět příspěvku: 

jo jo zdá se :evil:

Autor:  O.S.L.I.K. [ 02 pro 2005 10:51 ]
Předmět příspěvku: 

to cendler fakt to nepocitej, ja sem na 15 :) + olej.
a 2.0 DOHC papa mene nez moje 1,8 :)

Autor:  m@rekR$ [ 02 pro 2005 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

nemusí to být lambdou a spíš si proměř čidlo teploty motoru, čidlo teploty nasávaného vzduchu. pac ty maj vliv na bohatost smesi. A diagnostika je snad ani nedetekuje nebo nevyhodi, dokud nejsou uplne mrtve.

Autor:  cendler [ 02 pro 2005 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

O.S.L.Í.K. - ale zase ti to jede když šlápneš na plyn

m@rekR$ - a kde je, jinak motor se mi zahřívá v pohodě ale když jedu tak to hodně klesá, ručička je i klydně skoro dole. tak by to možná bylo ono, pak si ŘJ myslí že je studený motor a zapne sitič. nebo ne?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/