fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Diagnostika kód 28 - nové podání http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=3420 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | cendler [ 04 zář 2005 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | Diagnostika kód 28 - nové podání |
Cau chlapy tak jsme s klukama dělaly dignostiku a hodilo mi to chybu 28. Tak jestli někdo ví co to je, tady jsem nic nenašel. Dík |
Autor: | Návštěvník [ 04 zář 2005 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
28 Snímač HEGO - bohatá směs Priprav si 3000 Kc na lambda sondu |
Autor: | cendler [ 04 zář 2005 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
už to mám, děkuju Pepovy, musím víc koukát. Pardon všem |
Autor: | MV [ 05 zář 2005 06:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenže tahle chyba může ale taky nemusí nutně být špatnou lambdou - prostě diagnostika v určitým testovacím režimu zjistila, že lambda dává signál bohatý směsi když by podle předpokladů neměla. |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 05 zář 2005 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli si mel jen jednu chybu ja mel tri |
Autor: | MART.IN [ 05 zář 2005 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
TO: L.A.M.A. to bylo v paměti, jinak za 1 , měli jsme to zkusit vynulovat, příště To byla akce, hned je o čem psát. |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 05 zář 2005 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
tj |
Autor: | cendler [ 05 zář 2005 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak mě to nějak netrápí, až na tu spotřebu ( kolem 8 ) a možná taky že jsem měl studený motor, to by taky mohlo přispět |
Autor: | cendler [ 01 pro 2005 08:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak chlapy, po dalším srazu a další diagnostice na něm, mi to znova ukázalo 28. Takže jsem si sehnal zdarma novou lambdu na Felicii a přizpůsobyl jsem ji na auto. Sletovat jsem si diagnostiku a stejně mi to asi hází chybu 28. Reset RJ jsem udělal. A ještě jestli by mi mohl někdo polopatě vysvětlit, jak se dělá diagnostika jak se to počítá, protože při zapnutém klíčku mi to hodilo myslím 1,1,1,1,28,28,1 a při testu běřícím motoru zase nejdřív to ukázalo 5 a pak začly stoupat otáčky a pak to jen psalo 4838483774838748387483874838 a pořád do kola. |
Autor: | MART.IN [ 01 pro 2005 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš to v meilu. Jen ještě dodám, že tvá ŘJ nebude umět všechny módy co jsou v tom návodu. |
Autor: | cendler [ 02 pro 2005 00:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuju Mart.in je to dobře udělané Tak mi to vyhodilo u statického testu chybu 28 i když mám novou lambdu. Pak jsem dělal dynamický dest a tam mi to hodilo 48 38 48 37 asi jestli to mám dobře. |
Autor: | MART.IN [ 02 pro 2005 07:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jak sem psal, neni to moje dílo. Je to divný, že se ti to neopakuje. Nepřehlíd si se, neni to 48 38 . . 48 38 |
Autor: | cendler [ 02 pro 2005 07:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Právě že né, v podstatě den před tím mi to ukázalo taky a hlavně jak dlouho ten test jede, protože to ukazuje pořád dokola. A jěště kdyby to byla tady 48 38 co je to za chyby, seznam mám, ale co je to za čidla a kde jsou? A ještě moje auto má jenom dvoumístný kódy? protože to jsem nikde nenašel, a kdy nebo co má ty třímístné? |
Autor: | MART.IN [ 02 pro 2005 07:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
38 Snímač HEGO - chudá směs píšeš, že si dal novou, zkontroluj vodiče až k ŘJ (když je lambda odpojená hlásí ŘJ taky 38). 48 Spínač volnoběhu (ITS) -jen motory CFI je to takovej servomotůrek, kterej natáčí škrtící klapku. hledej podle bovdenu od plynu. 48 mi to hlásí taky, už jsem měl snímač venku, zkoušel ho, prozváněl vodiče k ŘJ a nic. |
Autor: | cendler [ 02 pro 2005 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tu Lambdu mám zapojenou určitě, ale mrknu na to, ještě mě napadlo že bych přepájel pojistkovou skříň, nebo tam mám takový bordel v těch kabelech, protože ani couvačky mi nejdou a to jsem hledal snad už všude. Na ten spínač volnoběho se podívám. Ještě ale ten test udělám znova a všechno co to vyhodí sem napíšu ok. Děkuju ti, snad něco najdu a moje 1,3 nebude papat jako 2,0, že by si vzala 12l |
Autor: | MART.IN [ 02 pro 2005 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli jezdíš krátký trasy, tak to teď v zimě radši ani nepočítej. prvních asi 10km je to masakr. |
Autor: | cendler [ 02 pro 2005 09:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo jo zdá se |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 02 pro 2005 10:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
to cendler fakt to nepocitej, ja sem na 15 + olej. a 2.0 DOHC papa mene nez moje 1,8 |
Autor: | m@rekR$ [ 02 pro 2005 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemusí to být lambdou a spíš si proměř čidlo teploty motoru, čidlo teploty nasávaného vzduchu. pac ty maj vliv na bohatost smesi. A diagnostika je snad ani nedetekuje nebo nevyhodi, dokud nejsou uplne mrtve. |
Autor: | cendler [ 02 pro 2005 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
O.S.L.Í.K. - ale zase ti to jede když šlápneš na plyn m@rekR$ - a kde je, jinak motor se mi zahřívá v pohodě ale když jedu tak to hodně klesá, ručička je i klydně skoro dole. tak by to možná bylo ono, pak si ŘJ myslí že je studený motor a zapne sitič. nebo ne? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |