fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rychlosti na jednotlivy stupne
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=348
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondrej [ 02 čer 2004 13:15 ]
Předmět příspěvku:  Rychlosti na jednotlivy stupne

tak jsem dneska trosku potrapil motor a otestoval az kam se da vytocit, slo to tak do 6500 ot/min v kazdym rychlostnim stupni (1,2,3) a pozoroval jsem jaky jsou dosazeny rychlosti. U jednicky to bylo neco malo pres 50km/h, dvoja 98km/h a trojka neco malo pres 145km/h, ctyrku a petku jsem uz nezkousel, ale mam dojem ze cturku uz jsem nekdy rozjel na 180km/h.
Motor jak u tech 6500 ot se zastavil a vic ani tuk, necim jetli je tam nejaky omezovac nebo uz to nevzlada motor. V navodu k escortu pisou maximalni kratkodobe otacky u 1.6 jsou 6175.

Autor:  johan [ 02 čer 2004 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

Já to teda přes 6200 netrápil a ani nebudu...

Autor:  BATMAN [ 02 čer 2004 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to teda vzhledem ke spotrebe netrapim ani nad 5k! :oops:

Autor:  Ondrej [ 02 čer 2004 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

normalne takhle taky nejezdim, to byl jenom test.

Autor:  deekay [ 02 čer 2004 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

taky sem zkousel ale jen k 6000 jelikoz max. kratkodoby otacky ma tenhle motor uvedeny 6170ot/min

jednicka uz se nepamatuju, dvojka sla skoro kilo, trojka 140, ctyrka 180 a petka po delsim rozjezdu dala ty 2kila ale tam uz bybi sila, rozsah otacek stale je

Autor:  MV [ 03 čer 2004 05:44 ]
Předmět příspěvku: 

Já to obvykle taky točím asi do 4000-4500ot., někdy ale naložim i kolem 5000-5500 (vyhnat pavouky z motoru :) ). Samozřejmě točit se to dá přes 6000, ale to fakt jen pro test (mám svůj motor rád). Motor už má něco najeto, tak tam určitě leckde vůle jsou. Ale na druhou stranu pokud píšou "vydrží krátkodobě 6175ot.", tak by snes klidně 6500, protože je tam v konstrukci vždycky rezerva (možná i větší - kdyby to pustil omezovač otáček).
1.6cvh EFi, 77kW, r.91

Autor:  Návštěvník [ 03 čer 2004 06:25 ]
Předmět příspěvku: 

Zajimaji mne optimalni rychlosti pro razeni jednotlivych stupnu. V prirucce sice cosi takoveho je, ale jezdit se podle toho moc neda (snad jen, kdyz honite spotrebu). Jak radite vy?

Autor:  johan [ 03 čer 2004 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

Já to taky takhle honil jenom asi dvakrát, jinak to nemá smysl. (I když vyhnat pavouky někde okolo 5000 člověk občas musí, to je jasný :) )

Jinak by mě taky zajímalo, co píše George: v kolika s tímhle motorem řadíte? Řekněme ideální případ - rovina, nikam se neženu a chci normálně akcelerovat z nuly... Já mám pořád pocit, že ten motor točim moc málo.

Autor:  Ondrej [ 03 čer 2004 08:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ja tak pri normalni jizde radim kolem 2500-3000, nekdy pri razatnejsim rozjezu az u tech 6000 (to kdyz me nekdo nasere a chci se ho zbavit). A po praze kdyz udrzuju rychlost kolem 60km tak jezdim na 4. a je tam nejakych 2000ot

Autor:  MV [ 03 čer 2004 10:16 ]
Předmět příspěvku:  Otáčky vs. řazení

Záleží na podmínkách (kopec/rovina, zatížení auta, jízda na pohodu) - ale obvykle řadim nahoru taky kolem 2500-3000ot. když chci jet pohodově. To se další rychlost ujme mírně pod 2000ot. To je na potřebu bych řek nejlepší. Když chci akcelerovat rychlejš, tak řadim i 3500-4000. Ale když jedu déle nějakou rychlostí, tak se snažím držet otáčky vždy kde je max.krouťák (asi 2800ot. - 1.6cvh EFi, 77kW). Je fakt, že tenhle motor má docela rád vyšší otáčky, ale jízdě kolem 2000 se vůbec nebrání a docela táhne.

Autor:  Návštěvník [ 06 črc 2004 22:52 ]
Předmět příspěvku: 

Mám 1.6 Efi 77Kw a jednou sem zkusil co to dá a docela mě překvapil má nalítáno 120tkm (i když tomu moc nevěřím v bazaru se na mě moc usmívali) a dal sem mu na zkoušku Shell V-Racin 99+ a mastil sem si to v 5 lidech Liberec - Mladá Boleslav a v 6000 sem tam měl 200 a šel by dál já myslím že hranice by byla tak 210 ale už ho trápit nebudu vono taky když máte laděnej vejfuk a spolucestující začnou kolem 180 brečet a modlit se tak to není nějaký to pravý ořechový :)

Autor:  Návštěvník [ 31 srp 2004 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Já teda řadím tak kolem 2000 ot. 55 na pětku, nedávám plnej...

A 2 jede 98, 3 tak 147, 4 asi 180 a pětka po rovině 195

1.6 16V

Jeto vysokootáčkovej stroj, 5000ot není vymetání pavučinek z výfuku..když vytáčím, řadím mezi 5500 a 6000

A na 5500 každých 1000km, k svátju :wink:

Autor:  salem [ 10 zář 2004 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

Mohl by někdo kdo má 1.4 86-90 napsat kolik má otáček: I-40
II-70, III-100, IV-130, V-150 (rychlosti podle tachometru). Aspoň přibližně. Nemám otáčkoměr a na sluch je to asi maximum. Dál nemám nervy a srdce motor motat víc.


---------------------------------
Escort 1.4 3-dv, rv 90, MkIV

Autor:  Návštěvník [ 10 zář 2004 19:05 ]
Předmět příspěvku:  Otáčky

Připadá mi zbytečné takhle motor trápit. Ale krátkodobě to asi nevadí.

Autor:  salem [ 10 zář 2004 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

Pro Petra
normálně takhle samozřejmě nejezdím. Tohle byl jenom test, byl zahřátej motor tak jsem vyvětral ventily. Jinak bych musel vozit cisternu s benzínem a měnit motor jak u F1


--------------------------
Escort 1.4, 3-dv, rv 90, Mk IV

Autor:  Xfield [ 13 zář 2004 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

To SALEM:
I/40/5000 , II/70/5000 , III/100/4500 , IV/130/4000 , V/150/3600
(Při těch 5000 ot. už jsem docela trpěl - normálně bych to tak nevytáčel!). Měřeno na rovince za pěkného počasí. Těch 150km/h jsem samozřejmě měřil na dálnici v Německu :lol:

Než jsem sehnal svého současného Escortíka s otáčkoměrem, měl jsem taky ten typ s hodinama, ale da se zvyknout. Většinou jsem řadil III/40, IV/60, V/90. Moc jsem ho nešetřil, ale spotřeba se dala držet i na 6,6l/100km.

Autor:  Návštěvník [ 13 zář 2004 10:27 ]
Předmět příspěvku:  Ahojte

No tak ja mam na jednotku 50, dvojka 90, trojka 140, stvorka 170 a max 205km/h na 5 stupni. Otacky okolo 5500, ide to cooolovo

Autor:  Návštěvník [ 13 zář 2004 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Ahojte

No tak ja mam na jednotku 50, dvojka 90, trojka 140, stvorka 170 a max 205km/h na 5 stupni. Otacky okolo 5500, ide to cooolovo

Autor:  dj.DEKL [ 17 zář 2004 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

Když jedu 150km/h tak mám 4000ot/min s pneu 195/50 R15

Autor:  salem [ 21 zář 2004 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

TO Xfield

Dík moc za informace

-------------------
Escort 1.4, rv.90, 3dv, Mk IV

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/