fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ford Escort combi 1.8 16 V
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=351
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 03 čer 2004 13:53 ]
Předmět příspěvku:  Ford Escort combi 1.8 16 V

Ahojte,

kúpila som FORD ESCORT combi 1.8 16V, r. v. 12/96, výbava GHIA, motor Zetec, vie mi niekto poradiť načo si mám dávať pozor a čo mám najskôr preveriť a tak. :?:

ďakujem

ARTEMISKA

Autor:  johan [ 03 čer 2004 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Snad první žena mezi námi! Vítej!!

Olej, olejový filtr, vzduchový filtr.
Rozvodový řemen!!! Kolik má najeto? Je to prokazatelné?

Autor:  Ondrej [ 03 čer 2004 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

Dopurucil bych i vymenu svicek, zkontrolovat brzdove oblozeni a kotouce, kontrola brzdove kapaliny a na zimu prekontrolovat eventualne vymenit chladici kapalinu. Klidne bych nechal i projistotu zkontrolovat geometrii.

Autor:  Návštěvník [ 04 čer 2004 06:16 ]
Předmět příspěvku: 

....a zkontrolovat stav oleje v prevodovce a preventivne vymenit termostat :lol: ...

Autor:  Návštěvník [ 08 čer 2004 14:26 ]
Předmět příspěvku: 



johan : dakujem. Olej a filtre vraj menil 15 apríla a je pekný čistý. Má
najazdené 100000 km a či je to preukazateľné to neviem. Ako
to zistím ?

ondrej : dakujem za upozornenie, sviečky nechám vymeniť, geametriu
mám spravenú, brzdové obloženie bolo vymenené,

george V. : prečo mám vymeniť termostat ? Aký ?

Autor:  johan [ 08 čer 2004 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

Stačilo jednou :)
Proč jsem se ptal, jestli je to prokazatelné: jsou případy, kdy to prokazatelné je. Většinou není. Každý, kdo kupuje ojetinu s tím počítá, je s tím smířený a doufá, že vybral dobrý kus. A právě v případě, kdy má auto nalítáno okolo 100tkm a předepsaný interval výměny rozvodů je 120tkm tak bych neváhal a vyměnil to hned! Je to sice nepříjemnost, že člověk musí hned po investici za auto dál utrácet, ale riziko poškození motoru je příliš velké... (ostatní benzíňáci asi potvrdí).

Autor:  m@rekR$ [ 08 čer 2004 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

No ja nevim. Ja rovodak nemenil a asi ani menit nebudu.......mam nalitano 145tis. :) :D :twisted:


Ne, opravdu bych ten remen nechal vymenit - jistota je jistota. Lepsi nez pak kupovat novy motor. A to 1,8ka je celkem dobra a hur k sehnani!

Autor:  Návštěvník [ 09 čer 2004 07:14 ]
Předmět příspěvku:  Termostat

to Artemiska:

Ten termostat byla spis sranda, byl tam smajlik. To byla jen reakce na moji posledni zkusenost. Pokud Ti to dobre chladi, tak je to OK. Jinak cena termostatu je neco kolem 200,-. Ten olej v prevodovce bych ale bral vazne. Z moji zkusenosti - koupil jsem auto, nachal jsem si ho nasledne zkontrolovat v servisu a protoze se mi zdalo, ze je prevodovka ponekud vlhka od oleje, nechal jsem si zkontrolovat stav oleje - a byla skoro prazdna. Olej vytekl pod sroubem se strzenym zavitem. Jinak prevodovka radila dobre... Je lepsi mit jistotu.

Autor:  Návštěvník [ 09 čer 2004 11:26 ]
Předmět příspěvku: 

Všetkým Vám veľmi pekne ďakujem za rady, rozvodový remeň som zaradila do zoznamu výmen a prevodovkový si dám skontrolovať, na budúci týždeň mám isť do servisu, tam mi to pekne skontrolujú a bývalý majiteľ pôjde so mnou a vraj to zacvaká..... Snad ... a keď nie neva.
Do môjho autíčka som sa zaľúbila na prvý pohľad tak keď to aj niečo bude stát....

Autor:  ACEMajky [ 12 čer 2004 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, to jsme 2, ja jsem se do svyho auta taky zamiloval na 1. pohled, bohuzel..... ostatni vedi co me potkalo :o(

Autor:  Návštěvník [ 14 čer 2004 08:56 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky : Prečo ? Nie je alebo nebol v poriadku ?

Autor:  Miki [ 15 čer 2004 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Diagnostika

Zdar všichni,
mam Escorta combi 1,8 zetec 105k, dignostika mi hlásí
chyby 122, 211, 172 to je výpis z paměti řídící jednotky.
122 a 172 jsem přeložil, ale "211 PIP Sensor (signal)" ne, nevim.
Pomůžete někdo? :(
A jinak uvítám všechny rady a postřehy co se týče typu mého auta.

Díky

Autor:  johan [ 15 čer 2004 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

ACE měl, pokud vím, drobátko (teda spíš drobátko víc) problémy s motorem. Voni sou ty starý fordí nafťáky takový... takový nějaký... nemaj dobrou pověst, no zkrátka. :? (Přičemž já vůbec netvrdím, že nemůže bejt deset let starej Escort TD naprosto v pořádku...)

A protože ACE chce mít svoje auto v pořádku a dost si s ním hraje a tohle nebyla zrovna drobnost (v zimě mu to totálně nechytalo atd., měl dost v hajzlu ventily, je to vidět u něj na stránkách), tak s tim měl dost sraní než to dal do kupy. Nehledě na ty prachy, co to asi stálo. :(
Ale to už píšu za něj moc, on už ti poví...

Co se týče životnosti a závažných poruch, tak jsou na tom fordí benzíňáky (snad) o něco líp.

Autor:  deekay [ 15 čer 2004 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

Miki: 211ku me to vybliklo jednou taky, je to cidlo otacek klikovy hridele. Nicmene podruhy uz me to zadnou chybu neukazalo takze mozna jen vlhkej konektor nebo co ja vim...

Autor:  Návštěvník [ 16 čer 2004 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

ďakujem za povzbudzujúce slová.

Všetci píšete o diagnostike a kde sa to dá spraviť ? Ako to funguje ?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/