fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Diagnostika 1,8 16V Zetec 105k
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=383
Stránka 1 z 1

Autor:  Miki [ 15 čer 2004 11:33 ]
Předmět příspěvku:  Diagnostika 1,8 16V Zetec 105k

Zdar všichni,
mam Escorta combi 1,8 zetec 105k, dignostika mi hlásí
chyby 122, 211, 172 to je výpis z paměti řídící jednotky.
122 a 172 jsem přeložil, ale "211 PIP Sensor (signal)" ne, nevim.
Pomůžete někdo? :(
A jinak uvítám všechny rady a postřehy co se týče typu mého auta.

Díky

Autor:  deekay [ 15 čer 2004 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

Odpovedel jsem ti uz vedle v threadu.. 211 je sensor otacek klikovy hridele, taky me to jednou vyhodilo tuhle chybu ale pak uz se neopakovala, takze mozna jen spatnej kontakt nebo vlhkej konektor

Autor:  Miki [ 15 čer 2004 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za radu, vyzkouším to, ještě mně napadlo, když test motoru vypíše samé jedničky, ale výpis z paměti řídící jednotky píše chyby, znamená to že motor pracuje bezchybně a chyby vypsané z paměti se udály dřív?
Nebo jednotka pracuje stále s těmito chybami, ikdyž motor píše samé 1?

Dík

Miki

Autor:  mrazik [ 15 čer 2004 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

Výpis z paměti znamená, že někdy RJ zaznamenala chybu a její kód uložila do paměti. Pokud je výpis chyby při testu motoru a odkazuje např. na nějaké čidlo, je toto čidlo už ve špatném stavu - prostě neodpovídá, nereaguje.

Autor:  Návštěvník [ 16 čer 2004 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

Dík za radu.
Chci se ještě zeptat, když výpis testu motoru vybliká samé 1, ale výpis z paměti řídící jednotky 3 chyby, pracuje říd. jednotka s těma chybama???
Na jak dlouho je třeba odpojit baterku na to aby jednotka zapoměla chyby?
Ja jsem ji odpojil tak na 5 sekund a když jsem znovu diagnostikoval, tak to vypsalo ty samé chyby co před tím.

Odbočím ještě k brzdám, při jaké tloušťce by se měly měnit kotouče?
Kde se měří? Posuvkou na obržděných plochách?

Miki

Autor:  Návštěvník [ 24 úno 2005 01:53 ]
Předmět příspěvku: 

s tím kódem je to trochu složitější může to být snímač otáček, ale to by asi neběželo, nebo taky zapalovací cívka a s tím související EDIS.

Autor:  Pavel Handlovský [ 09 bře 2005 09:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika 1,8 16V Zetec 105k

Miki píše:
Zdar všichni,
mam Escorta combi 1,8 zetec 105k, dignostika mi hlásí
chyby 122, 211, 172 to je výpis z paměti řídící jednotky.
122 a 172 jsem přeložil, ale "211 PIP Sensor (signal)" ne, nevim.
Pomůžete někdo? :(
A jinak uvítám všechny rady a postřehy co se týče typu mého auta.

Díky


A ty tam mas ten 3-PINovy konektor lebo ja mam rovnake auto ale nie kombi. A aku tam mas EEC ? Ja mam EEC-V a mam len ten 16-PINovy pri nohach spolujazdca. Mam urobeny ten tester s LED ale neviem ci zapojenie bude take iste ako pri EEC-IV. Bojim sa aby som nieco na EEC neodpalil.

Autor:  Miki [ 09 bře 2005 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

Pavle: ty máš ale podle roku výroby už asi 115 k, 85 kW.
Ja mám 3pin zásuvku, ty máš novější typ, tzn. od 95 výš a tam bylo EEC
a řídící jednotka řešeno jinak. Tu zásuvku máš přímo na krytu ŘJ, že?
a je na to talová malá krytka, viděj jsem to tak u kámoša.
Jak připojit ledku na tu vícepin. zásuvku nevím. :?
Zkus lidi co mají 1,8 115k rok výroby 96 a výš.

Autor:  Pavel Handlovský [ 09 bře 2005 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

Miki: Vdaka, mas pravdu ja som si nevsimol tie koniky u teba prepac. :oops: No musim patrat dalej pisal som aj do fora Diagnostika tak dufam ze sa mi niekto ozve a poradi mi. Podla mna by sa to nejako malo dat vyriesit. Keby som zohnal aspon popis PINov na EEC-V. Tak este raz vdaka. :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/