fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=39448
Stránka 1 z 1

Autor:  xseries60 [ 21 zář 2012 20:27 ]
Předmět příspěvku:  Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Hodnoty a adaptace vyčtené diagnostikou ForDiag.

Toto vlákno zakládám k porovnávání hodnot mezi jednotlivými Pumami 1,7 (Vím moc jich asi nebude :D )
Podobné motory jsou ve Focusu 1,6 a 1,4 a ve Fiestě 1,25.


Adaptace po cca. 600 Km kombinovaného provozu:
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

:arrow: MAF (váha vzduchu)- při volnoběhu se zahřátým motorem 0,6 V při prudkém prošlápnutí na podlahu 4,05 V to by mělo být v pořádku
:arrow: Lambda sonda- „létá“ krásně v rozsahu cca. 100-700 mV (byla nedávno měněná)
:arrow: TPS (senzor klapky)- jednotlivé režimy jsou přesně indikovány (zavřená, pootevřená, plně otevřená)
:arrow: Palivo šířka pulzu- při volnoběhu se zahřátým motorem cca. 400 ?? to zatím nejsem schopen posoudit

:arrow: Chyby žádné.

V předchozích cca. 2000-12000 Km byly měněné tyto komponenty motorového příslušenství: vzduchový filtr, palivový filtr, zapalovací svíčky (Ford), zapalovací kabely, lambda sonda, olej a olejový filtr, čištěný MAF a škrtící klapka.

Kombinovaná spotřeba cca. 7,2 l na 100 Km

Pocitově jede auto velmi dobře, jen bych ještě chtěl snížit adaptace. Mohlo by pomoct vyčištění vstřikovačů :?: :idea:

Autor:  Radek124 [ 30 říj 2012 13:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

tady ty adaptace moc nezlepší ja si myslím že jsou dobré je to v celém rozsahu "stejné" ono to může taky dělat kvalita benzínu více E85 a už tam jednotka trochu benzínu.. apod nikde tam nejsou ani žádné výkyvy velké ja bych to tak nechal a zbytečně do toho nevrtal

Autor:  Jemar [ 30 říj 2012 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Souhlas s Radkem124, neřešil bych to, zdá se být vše v normě...

Autor:  xseries60 [ 30 říj 2012 18:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Radek124 píše:
tady ty adaptace moc nezlepší ja si myslím že jsou dobré je to v celém rozsahu "stejné" ono to může taky dělat kvalita benzínu více E85 a už tam jednotka trochu benzínu.. apod nikde tam nejsou ani žádné výkyvy velké ja bych to tak nechal a zbytečně do toho nevrtal


Nedávno jsem nalil do nádrže nějaké aditivum na čištění vstřikovačů. Po vyjetí jsem zase odpojoval baterku a od té doby asi 600 km. Adaptace jsou max. tak na 4-5%+. Ovšem také jsem změnil benzínku, původní hodnoty byly Shell 95 fuelsave a nyní jezdím na benzin o Lukoilu :- )

Takže by se možná dalo podle adaptací celkem objektivně a jednoduše hodnotit kvalita benzinu :lol:

Autor:  Radek124 [ 30 říj 2012 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

teoreticky by se to dalo usoudit :D ale chtělo by to zkusit.. jinak 4-5% je úplně v pohodě důležite je jestli to je všude +- stejné..

Autor:  Rosťa-RS [ 03 dub 2014 08:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Ono záleží i na úpravách mám pocit že když dáš výfuk tak se ti tam najednou začnou oběvovat v určitých otáčkách špice. Jinak ten etanol adaptace opravdu zvyšuje a ještě takový postřeh zvýšení tlaku paliva by pomohlo ale v takovém případě kdy se to všechno načítá takto ideálně si myslím že je nejlepší nechat to tak.

Vím že je to starý přízpěvek je to jen takové info. Přemýšlím nad pumou tak pročítám :-D

Mohlo by tu víc pumistů dát postřehy :-D

Autor:  xseries60 [ 03 dub 2014 18:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Moc "pumistů" s Fordiagem se nenajde :)

Abych to doplnil:
-měřil jsem tlak na liště, byl o něco nižší než má být, ale pak se ukázalo, že byl špatný budík...
-nahrál jsem novější verzi SW. do ŘJ.
(mám sportovní koncový díl výfuku)

Adaptace jsou stále v +

Dále jsem testoval jinou Pumu s 1,7 (též model před FL. s jednou lambda sondou). Všechno měla v pořádku, váha ve stejných hodnotách..), výfuk sériový a rovněž adaptovala do +

Z toho se dá definitivně usoudit, že 1,7 (před FL) adaptují do + :D

Dále jsem zkoušel 1,4 (s jednou lambda sondou) a ta adaptovala do -

Autor:  tomin [ 03 dub 2014 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

7% max - to je nic. To je jako by tam byly vsude nuly. Do max. 25% ma jeste cestu dalekou.
Kdybys videl nektere Duratecy - cela mapa +25% a svitici kontrolka ... :D

Autor:  Rosťa-RS [ 03 dub 2014 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Aha tak možná budu další :-D

Prosímtě jak jsi nahrál novější SW do řj ? co je na pumách za jednotku ? to jako že jde normálně flešovat a upravovat mapy ?
Ono stejně ta lambda dělá schizoometrický číslo i kdyby jsi tam měl v reálu o 10%míň nic by se nestalo akorát by to jelo na chudou směs.

Autor:  xseries60 [ 03 dub 2014 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Puma má EEC-V
Nový soft. jsem nahrával přes originál Fordí IDS.

Autor:  tomin [ 03 dub 2014 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Flashovani je jedna vec (IDS umi)
a upravovani map je druha vec (IDS neumi).

Autor:  xseries60 [ 03 dub 2014 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Jasně, myšleno nahrávání novějších map. Nikoliv jejich upravování.

Autor:  Rosťa-RS [ 03 dub 2014 21:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Puma 1,7 r.v. 98- hodnoty, adaptace, atd…

Ach jo už jsem chtěl běžet pro pumu do obchodu :-D nebo na vrakáč pro tu řj :-DDDDD tak to sis nechal udělat u forda ? nebo jak to probíhá?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/