fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 16 čer 2024 03:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přestal fungovat pravý ostřikovač
PříspěvekNapsal: 27 bře 2005 14:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
U pravého otřikovače se mi rozlomila ta plastová přívodka k trubičce od trysek, zdá se, že ta hadice je nějaká krátká. Zaslepil jsem prozatímně hadici šroubem, takže mi funguje jen ostřikovač před řidičem.
Chci se zeptat, co stojí ty přívodky, co hadice a kudy je to tažené k ostřikovači, že bych ty hadice vyměnil všechny. Mám totiž obavu, že se mi ještě rozdrolí ta průchozí přívodka, až tam budu dávat novou hadici.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 10:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak už mám ty "caplíčky" u Fordu - nefordu objednaný, jeden stojí 30,- Kč, jak ten koncový k pravému ostřikovači tak ten průchozí k levému. Za hadici chtějí 200 Kč/m :evil: , tu si určitě koupím jinde.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 00:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
A čo vyhrievané trysky ostrikovačov? Mal ich niekto rozobrané?Kolko majú mať približne ohmov? :roll:
Ja som ich rozobral,lebo sa nezohrievali( X MegaOhm), ale žiadne vyhrievacie teliesko som nenašiel. :roll:
Ako pracujú a kedy vlastne vyhrievajú?Kolko stoja nové?

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 07:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak už mi ty ostřikovače zase nefungují, stříkají málo, nebo skoro vůbec. Zdá se, že to bude tou polyetylenovou hadicí, kterou jsem použil a přestala těsnit ve spoji s kolínkem. Asi se to vyhřálo od motoru, opravdu asi bude nutná gumová hadice (originální byla navíc myslím dvouvrstvá), doufám, že ji někde seženu.
Koukám, že mi ostřikovače vydržely fungovat asi 6 týdnů.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 10:34 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Nagant píše:
Tak už mi ty ostřikovače zase nefungují, stříkají málo, nebo skoro vůbec. Zdá se, že to bude tou polyetylenovou hadicí, kterou jsem použil a přestala těsnit ve spoji s kolínkem. Asi se to vyhřálo od motoru, opravdu asi bude nutná gumová hadice (originální byla navíc myslím dvouvrstvá), doufám, že ji někde seženu.
Koukám, že mi ostřikovače vydržely fungovat asi 6 týdnů.


...me strika malo pravy ostrikovac (z pohledu z auta) a je to tim, ze netesni hadicka dole na moturku ostrikovace, staci ji utesnit a strika to jak ma...jestli to nahodou neni ono i u tebe...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 10:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, já mám mokro zespod někde u pravých (před spolujezdcem) trysek pod kapotou, tedy to tam asi někde utíká, tím poklesne tlak a nefunguje to. Zatím nevím zda to teče ze spojení hadice-kolínko nebo kolínko-trubička trysek, nějak se mi do toho nechtělo; ale opravit to musím.
Ještě dotaz - kde je ten motorek?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 10:54 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Nagant píše:
No, já mám mokro zespod někde u pravých (před spolujezdcem) trysek pod kapotou, tedy to tam asi někde utíká, tím poklesne tlak a nefunguje to. Zatím nevím zda to teče ze spojení hadice-kolínko nebo kolínko-trubička trysek, nějak se mi do toho nechtělo; ale opravit to musím.
Ještě dotaz - kde je ten motorek?


...no, je pred LP kolem (zase z pohledu z auta) jak je plastovy podbeh tak pred nim...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 12:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
MLYNEK PETER píše:
A čo vyhrievané trysky ostrikovačov? Mal ich niekto rozobrané?Kolko majú mať približne ohmov? :roll:
Ja som ich rozobral,lebo sa nezohrievali( X MegaOhm), ale žiadne vyhrievacie teliesko som nenašiel. :roll:
Ako pracujú a kedy vlastne vyhrievajú?Kolko stoja nové?


Rozebraný jsem je měl, protože mi taky nevyhřívají. Je tam přímo vyhřívanej termistor PTC, kterej funguje jako topný tělísko. Při zvyšování teploty se mu zvýší odpor, klesne proud, míň to topí a stabilizuje to teplotu. Bylo to tam celý zoxidovaný, zachránit se to nedalo. Ten termistor je takovej malej kotouček, průměr cca 8mm, tloušťka asi 2,5mm - stačil by vyměnit, ale nesehnal jsem žádnej takhle malej, mám k dispozici jen větší.
Na novou trysku jsem se ptal, koupit se dá jen originál Ford a jedna stojí cca 400,- !!

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 13:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Vyhřívané trysky jsou u jaké výbavy - jen GHIA?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 13:19 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Nagant píše:
Vyhřívané trysky jsou u jaké výbavy - jen GHIA?

To je za příplatek i u GHIE, dohromady s vyhříváním předního okna.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 13:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Aha, díky.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 17:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nevíte, zda neexistují nějaké trysky ostřikovače, které nejsou dělané tak debilně jako standardní?
Před řidičem se tomu vcelku nic neděje, je to schované (trubička, rozvodka i hadice) pod tlumicím materiálem. Ale před spolujezdcem je to ve výřezu, jde na to teplo od motoru a tak se to kolínko vyhřeje, vyviklá a přestane to těsnit, čímž ty ostřikovače přestanou kloudně fungovat. Nebo existuje ten tlumicí kryt bez výřezu, aby to bylo trochu chráněné před teplem? Možná je taky zrada v tom, že těsnění na motorové přepážce dokonale netěsní kapotu. Fakt nevím.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2005 18:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak je nalomená ta trubička od trysek. Poradíte mi, jak ty trysky sundat z kapoty? Zatím jsem nepřišel jak na to...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2005 22:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Na tom mojom uplne jednoducho.Vytiahne sa hadička a tlakom z vnútra kapoty(od motora) sa vytlačí ostrikovač.Jak pravý,tak aj lavý z pohladu vodiča. .Ešte som zabudol , ja musím odpojiť konektore na vyhrievanie ostrikovačov,ktoré sú pod tou tepelnou izolaciou. 8)
Esco 94 , CLX ,1,6 16V

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 07:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Peter, můžeš to, prosím trochu upřesnit? Kde na to zatlačit - v části blíž sklu, tedy když je zvednutá kapota tak dole? Nechci so úplně zmršit, pokusím se to nouzově spravit, než seženu novou trysku.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 15:40 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Nagant píše:
Peter, můžeš to, prosím trochu upřesnit? Kde na to zatlačit - v části blíž sklu, tedy když je zvednutá kapota tak dole? Nechci so úplně zmršit, pokusím se to nouzově spravit, než seženu novou trysku.


....no, me jdou ostrikovace normalne vytahnout tak, ze zevnitr na ne zatlacis a jeto, ale jestli tam mas vyhrivani, tak fakt bacha, nebo urves ty draty a ses v haji (jako se to stalo me :( )

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 17:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Vyhřívání trysek naštěstí nemám, ale se sundáním trysek jsem zatím neuspěl, je to při přístupu ze spodku kapoty dost utopené, zatím jsem na to tlačil jen prstem. Asi je to na použití nějakého nástroje, ale když nevím, kde to tlačit ven... Nechci poškodit ty trysky ani kapotu. Asi to nakonec bude zas na servis.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2005 19:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Skúsim to vyfotiť.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2005 20:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Pozri sem : http://sweb.cz/mlynekpeter/ESCORT

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2005 21:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Mimochodem - vyhřívají vůbec někomu ty trysky? Tedy by mě zajímalo, jestli je to nějak znát - lepší omývání okna apod. Mně nehřejou, tak jestli má cenu se snažit to vyhřívání uchodit.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz