fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zase šetříme
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=4365
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 29 pro 2005 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Zase šetříme

tak sem cetl nakej clanek na netu ze na vaze vzduchu je sroubek!! vaha vzduchu je vybavena klapkou ktera meri obem vzduchu a podle toho(a jeste par pi...) ridici jednotka povi kolik vstriknout paliva no a ten sroubek je tam na to aby tudy(jakoby bajpas nebo jak se to pise :D ) tekl nezmerenej vzduch v celym pasmu otacek no a podle toho jestli se vic utahne(potece min vzduchu nezmerenyho) tak bude smes bohatsi(vetsi kompresni pomer jestli to dobre chapu) a jestli se otevre tak tudy pofici vic vzducu a smes bude chudci takze to bude mit mensi spotrebu nebo ne? a taky tam valbili neco o klepani motoru co to je a naco je cidlo klepani motoru?? :?

Autor:  Karel [ 30 pro 2005 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

U benzinu nevim,ale u naftaku je na tretim(druhem?) vstriku.A je to odpornej zvuk na volnobeh.Ovlivnuje to pres Ř.J. predvstrik.Aspon myslim,ze to tak je.

Autor:  M. [ 02 led 2006 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

s timhle bych si asi moc nehral :-D na hrani se spotrebou byly dobry karburatory, ale RJ... no nevim

Autor:  MV [ 02 led 2006 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

Asi tak - chudší směs znamená nižší spotřebu jenom teoreticky. Protože pro motor je ideální se co nejblíže držet ideální směsi(pro požadavek na výkon směs mírně bohatší), chudší směs povede k poklesu výkonu a vliv na spotřebu bude otázka. Záleží taky na režimu chodu motoru, podle toho se bude lišit bohatost směsi. A při hoření chudší směsi vzniká vyšší teplota, takže by to asi dlouhodobě nevydržely svíčky a kdoví co jinýho. ŘJ by taky musela vědět, že spaluje chudší směs, protože rychlost hoření je jiná(menší) a k tomu by musela upravit(zvýšit) předstih, nepřesnost povede ke klepání. Co vím Ford nepoužívá čidla klepání, takže vznik klepání nepozná. Další věc je nemožnost řízení katalyzátoru. K tomu samozřejmě lambda sonda bude indikovat spalování chudý směsi a ŘJ se bude snažit směs obohatit. Navíc rozsah zápalnosti směsi je asi 0,5 až 1,3 lambda.
Třeba u Mitsubishi začali jako první vyvíjet motory s přímým vstřikem benzínu(GDI), kde se právě spaluje chudá směs. Vůbec to není sranda, souvisí s tím hodně vzájemně se ovlivňujících problémů, než se vše podařilo dovést k použitelnému výsledku.

Autor:  LeMans [ 23 bře 2006 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

proč pořád chce někdo laborovat se směšovacím poměrem.. já to vážně nechápu.. a zajímalo by mě, co v tom časopise psali.. to jsou totiž takové kraviny... MV to popsal perfektně.. jen bych dodal neplést si směšovací a kompresní poměr! A prosím každého kdo si to přecte at si uvědomí, že chudá i bohatá směs dělají jenom bordel a vůbec nejsou k dobru. howgh.

Autor:  vendiik [ 23 bře 2006 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

MV píše:
Asi tak - chudší směs znamená nižší spotřebu jenom teoreticky. Protože pro motor je ideální se co nejblíže držet ideální směsi(pro požadavek na výkon směs mírně bohatší), chudší směs povede k poklesu výkonu a vliv na spotřebu bude otázka. Záleží taky na režimu chodu motoru, podle toho se bude lišit bohatost směsi. A při hoření chudší směsi vzniká vyšší teplota, takže by to asi dlouhodobě nevydržely svíčky a kdoví co jinýho. ŘJ by taky musela vědět, že spaluje chudší směs, protože rychlost hoření je jiná(menší) a k tomu by musela upravit(zvýšit) předstih, nepřesnost povede ke klepání. Co vím Ford nepoužívá čidla klepání, takže vznik klepání nepozná. Další věc je nemožnost řízení katalyzátoru. K tomu samozřejmě lambda sonda bude indikovat spalování chudý směsi a ŘJ se bude snažit směs obohatit. Navíc rozsah zápalnosti směsi je asi 0,5 až 1,3 lambda.
Třeba u Mitsubishi začali jako první vyvíjet motory s přímým vstřikem benzínu(GDI), kde se právě spaluje chudá směs. Vůbec to není sranda, souvisí s tím hodně vzájemně se ovlivňujících problémů, než se vše podařilo dovést k použitelnému výsledku.

1.4 CFI cidlo klepani ma zezadu na bloku motoru zhruba uprostred. Takze si myslim ze ho urco maji i novejsi.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/