fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 kvě 2024 11:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: escort a obd2
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 22:46 
Sorry, ta tabulka je asi blbá, našel jsem v češtině http://www.devcom.cz/usr-files/Seznam_vozu.pdf ale déle se to načítá, je to větší (je tam více značek aut), i na stránkách fordfans máte v seznamu motorů lepší informaci.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 16:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem hledal ten konektor diagnostiky ve svém autě. V motorovém prostoru nic nemám, našel jsem konektor napravo od spolujezdce, má 16 pinů, z toho kontaktní plošky na pinech 2,4,5,7,10,13,16. Zde tedy nefunguje diagnostika diodou a musí se použít nějaké diagnostické zařízení OBD II dle odkazů z některých předcházejících příspěvků?
Pokud bych si chtěl něco zbastlit, o jaký typ konektoru se jedná, jde o něco standardizovaného, mám na mysli sehnatelného v některém normálním obchodu s elektrosoučástkami?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 17:19 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
ja ten konektror OBD mam zapojenej trochu jinak http://guverner.ruk.cuni.cz/cida/ford/imagepages/IMG_1694.html piny 3,4,5,7,11,16

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Naposledy upravil Ondrej dne 11 led 2005 09:16, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Fotka konektoru
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 10:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Posilam foto 3-pin diagnostického konektoru. Na prní fotce je zakroužkováno umístění v motoru, na druhém snímku detailní pohled.
Nemam kam umistit fotky(pracuji na tom), tak zatim je poslu emailem na pozadani.
dolezel@seznam.cz

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2005 08:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Já mám OBD konektor zapojený stejně jak Ondra. Má zapojené vývody: 3,4,5,7,11,16. Naštěstí ale mám 3 pinovou diagnostickou zásuvku v motorovém prostoru. Řídíci jednotku mám: STAG, EEC-IV, 95AB - 12A650-ZB

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2005 10:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
Ja mam oznaceni RJ: ONIS EEC-IV, 98AB-12A650-AWB. Tripinovej konektor vyvedenaj nemam, ani po zapojeni primo do RJ me to nic nevyblikavalo

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2005 09:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Takže jsem ještě jednou prolezl motorový prostor a ten 3pinový diagnostický konektor tam nemám.
Pokud jsem to přečetl správně (je to hrozně špatně vidět), tak označení na mé ŘJ je 6B14C0, F5SB-14A62-AA.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Memory-udržovací kabel
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 08:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Zdravím, nevíte, jak má vypadat (jak se dá sestrojit) tzv. Memory-udržovací kabel, o kterém píše Etzold ? (když odpojím baterku, tak aby se mi nevymazaly hodnoty z ŘJ)
Jedinné, co jsem se dočetl, že se používá suchá 9V baterie připojená přes zapalovač....

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2005 20:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Tak jsem si dnes udělal test a vyšlo mě tohle 7373211111 jsem s tak trošku zmaten. Nevíte co to hlasí za chybičky.

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2005 08:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Ahoj. Jsou to Dvoumístné kódy.Najdeš je na foru Motor v podforu poskubavani pri jizde. Je to 73 , 2 je oddělovač a 1 na konci je konec výpisu. 11 v paměti je OK

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2005 08:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
73 je podle těch mých kodů odvydušňovací ventil nádrže:o)
P.S. mám je od kámoše z Fordu

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2005 21:13 
To Zdechlina
díky, zítra se na to juknu to bude zřejmě ventil co je u uhlíkového filtru.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2005 21:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Ten annonym jsem Já :-)

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Memory-udržovací kabel
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 18:53 
Dodo píše:
Zdravím, nevíte, jak má vypadat (jak se dá sestrojit) tzv. Memory-udržovací kabel, o kterém píše Etzold ? (když odpojím baterku, tak aby se mi nevymazaly hodnoty z ŘJ)
Jedinné, co jsem se dočetl, že se používá suchá 9V baterie připojená přes zapalovač....

Ahojda, kup si trafo 12 V, kus dvoulinky a koncovku do cigaretovýho zapalovače. Dá se tím taky takhle udržovat stav baterie proti samovolnému vybíjení. Já mám spešl socialistický tafíčko, kde se dá watama žárovky korigovat dobíjecí proud. Ale funguje to i jako memory kabel.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Memory-udržovací kabel
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 10:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Matrix píše:
Dodo píše:
Zdravím, nevíte, jak má vypadat (jak se dá sestrojit) tzv. Memory-udržovací kabel, o kterém píše Etzold ? (když odpojím baterku, tak aby se mi nevymazaly hodnoty z ŘJ)
Jedinné, co jsem se dočetl, že se používá suchá 9V baterie připojená přes zapalovač....

Ahojda, kup si trafo 12 V, kus dvoulinky a koncovku do cigaretovýho zapalovače. Dá se tím taky takhle udržovat stav baterie proti samovolnému vybíjení. Já mám spešl socialistický tafíčko, kde se dá watama žárovky korigovat dobíjecí proud. Ale funguje to i jako memory kabel.

No jenže já nemám garáž a tak prodlužku k autu nemůžu tahat jen tak. Myslel jsem, když bych chtěl odnést baterii do bytu do tepla a tam ji nabít, tak aby mi na parkovišti nechcíplo nastavení ŘJ....
No možná by se dal připojit nějaký menší olov. akumulátor, mám jeden 1.2Ah, ten by to chvíli mohl utáhnout... :D

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 12:49 
Já mám doma bezdrátovej zvonek a ten má malou baterii na 12 V ta by to možná taky zvládla... Stačí se zeptat v nějaký dobrý elektře, určitě se dá sehnat. Ale osobní zkušenosti s jejím použitím nemám. Jen s tím trafíčkem :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 08:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Na udržení dat v paměti po vytažení aku stačí malá 9v baterie zapojená na zásuvku zapalovače.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2005 11:02 
Vcera jsem hledal konktor pro diagnostiku, bohuzel nic jsem nenasel :oops:
U spolujezdce jsem nasel za krytkou konektor 2*8pinu, coz nejspis neni ono. Ale v motoru nic, ano za svetlem, ani u RJ. Mam Escorta z 11/97, 1.6 ZETEC. Jinak odpor a diodu uz mam
2Dodo: Dovolil jsem si napsat Ti na mail, ty fotky by mi asi dost pomohly :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2005 14:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
M. máš tam zásuvku na OBD2, ale mužeš mít ještě EEC-IV. Nedávno jsem slyšel informaci, že existovala i řídící jednotka EEC-IV s označením EEC-4.5. Co to bylo za hybdrid nevím. Zkus to napojit přímo na PINy jednotky - 17 a 48.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2005 18:02 
2 mrazik: moc diky za radu, ale vcera jsem na RJ koukal a ani ten konektor jsem tam nenasel. Kde to vubec je? Pouze se mi povedlo vytahnout nejaky draty z RJ a tam konektor byl zeleny, ale byly to taky nejaky dve rady pinu a pak jeste dve rady vedle takovych sirokych pinu. vypadalo to asi takto
. . . . . . . . - - -
. . . . . . . . - - -


a jak poznam, ze mam ECC-IV? stitek tam nejaky na RJ je, ale takovyhle oznaceni ne. urcite mam ale escorta, je to i v technicaku :lol:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz