fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

!!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=44
Stránka 31 z 42

Autor:  blackford [ 01 čer 2009 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

Šíšo prubni se poptat tady : http://www.autodilnaprochazka.bk.cz/

Autor:  Šíša [ 03 čer 2009 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

Diky!

Prochazky zname, mozna na to dojde.

Ohledne pripadneho zalozeni projektu: no nevim, moc s fordem to spolecne nema a hlavne je to hudba dlouhych zimnich veceru a optimizmus me presel hnedle po tom co jsem v zime nastartoval projekt privesu "Teardrop Trailer" a ono se to vlece uz pul roku :lol:

Ale i tak diky za rady, dost to pomohlo, mozno promaznout at to nezas*ra topic :wink:

Autor:  anthAn [ 03 čer 2009 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Možná se to tu již někde řešilo, ale nemam energii na pročítání 31 stránek. Chtěl bych se zeptat, zda jde vydiagnostikovat a hlavně na tabulky chyb. kódů u dieslových motorů. Konektor v mot. prostoru mám.
Díky

Autor:  sojka [ 11 čer 2009 08:27 ]
Předmět příspěvku:  ELM327

Ahoj,
zeptam se, nezkousel uz nekdo podivat se diagnostikou na naftaka (rv 2000 1.8TD)? Mam pujceny adapter ELM327 v.1.3. V aute jsou zapojene piny 2, 10, 4, 5, 7, 16 - tedy podle tohoto je tam standard OBDII.
Pokud se zkusim pripojit, adapter je nalezen, ale pak ohlasi neco ve smyslu jednotku vidim, ale neodpovida :-( presne zneni ted u sebe nemam.
Ted hledam, kde je chyba, treba jednotka neni standard OBDII?
Diky

Autor:  tomin [ 11 čer 2009 09:58 ]
Předmět příspěvku: 

Nemel jsem prilezitost, ale zkus tohle poslat v terminalu do kabelu:

0100

odpovi ti neco, nebo napise NO DATA ?
Pokud ne, neni to OBD II.

Dej vedet co ti to vraci.

Autor:  tomin [ 11 čer 2009 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak to ze tam jsou piny 2 a 10 jeste nemusi stopro znamenat, ze je to OBDII. Mam na stole jednotku z Mondea, ktere ma/melo 2 a 10 (bohuzel nevim rok) a je to jen OBD I.

Autor:  sojka [ 11 čer 2009 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

nastaveni protokolu at sp 1 -> OK

01 00 -> NO DATA
at sh e4 10 f1 -> OK
01 00 -> 7F 01 00 00 00 11

To byl pokus pomoci nejakeho terminalu, ktery je soucasti ScanMa*sterELM

To asi vypada, ze chybi spravny SW :-(
Diky Petr

Autor:  tomin [ 11 čer 2009 23:42 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to uz ti odpovedela, akorat ze 11 na konci znamena "mode neni podporovan", nebo tak neco.

OBDII to urcite neni, protoze OBDII predepisuje, ze kazda jednotka musi umet povel 0100.
Ale to neznamena, ze to nejde diagnostikovat. Jen na to nekdo musi napsat dostupny program. :-)
TDcko nemam v dosahu, takze to se bude psat blbe. :-(

Autor:  sojka [ 12 čer 2009 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tady je protokol terminalu, omlouvam se, predtim jsem to nejak blbe kopiroval

at sp 1
OK

>01 00
NO DATA

>at sh e4 10 f1
OK

>22 01 01
C4 F1 10 7F 22 01 01 00 12 96

>01 05
C4 F1 10 7F 01 05 00 00 11 0F

>
01 05
C4 F1 10 7F 01 05 00 00 11 0F

>09 02
C4 F1 10 7F 09 02 00 00 11 8C

>at h1
OK

>01 00
C4 F1 10 7F 01 00 00 00 11 DC

>01 01
C4 F1 10 7F 01 01 00 00 11 41

>at dp
SAE J1850 PWM

>at rv
13.5V

a tady je posledni

at sp 1
OK

>at sh e4 10 f1
OK

>13
7F 13 00 00 00 00

Jinak s programovanim by asi nebyl problem, kdysi jsem se tim zivil. Ale kde sehnat popis protokolu, prikazy, mapu pameti ...

Diky P.

Autor:  tomin [ 12 čer 2009 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tou 13kou na konci sis vycetl chyby - same nuly=bez chyb. Fakt jsou tam ty nuly 4 ? Maji byt jen 3.
Jinak diky za test. :-)

Autor:  sojka [ 12 čer 2009 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

Ja chtel hlavne za jizdy monitorovat teplotu motoru, ta me zlobi, v dlouhych kopcich leze nahoru az k cervenemu. Mam podezreni na budik a chtel jsem si to overit. (vsechno ostatni je uz vymenene, krome motoru :-()
P.

Autor:  tomin [ 12 čer 2009 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tak posli:
AT SH E410F1

a pak se opakovane ptej na teplotu:
22 11 39

Melo by ti prijit neco jako:
6211391E

To 1E je teplota. Posunout o jeden bit doleva (rozliseni 2F). Je to signed byte, ale mrznout by ted nemelo. :-)

Autor:  sojka [ 12 čer 2009 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

Teda kde ty informace beres? Je to nekde dostupne? :-) Nebo je to vlastni zkoumani?
P.

Autor:  tomin [ 12 čer 2009 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

Z obojiho trochu.
Sorry, no comment. :-)
To rozliseni 2F = 2 Fahrenheity !

Autor:  sojka [ 12 čer 2009 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

Ok :-)
Diky
P.

Autor:  sojka [ 13 čer 2009 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tam teplota neni, auto se ohrivalo ale vypsana cisla se nemenila.
Zkusim prostudovat technical notes k EEC-IV jestli z toho kapne nejaka rozumna informace. Jinak to vzdam :-(

Diky za cas a caves
P.

Autor:  tomin [ 13 čer 2009 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Divne. Ze by na tom dieselu nebylo osazene cidlo teploty ? (Schema nemas ?)
Kdyz vraci data, tak tu fn. zna. Jinak by vracel 7F ...
Jeste bych teda zkusil misto 22 11 39
dat 22 11 4D. Melo by to vracet byty 2, ne jeden.
A nebo jestli s tim cidlem fakt neni problem. Rikas, ze mas problemy s teplotou, mozna jednotka ovlada spinani ventilatoru ...

Autor:  sojka [ 14 čer 2009 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jo, uz mam co potrebuji ;-)
spravny header je A4 10 F1
pak funguji PID kody
takze 22 00 05 je teplota vracena hodnota 84 (8x16+4 - 40(ofset kvuli teplote pod 0 C))= 92 C
22 11 72 napeti
ale treba 22 00 0C - otacky jsem neprecetl
Petr

Autor:  tomin [ 14 čer 2009 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

Zajimavy. Takze s E4 to vubec nechodi ? Stejny povel 22 00 05 vrati pak co ?

Rozdil E4 od A4 je jen v jednom bitu PRIORITY a to by snad nemelo mit vliv.

Autor:  sojka [ 14 čer 2009 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jeste to zkusim a dam vedet. Jeste me zajima, proc nejdou zobrazit otacky.
Ne ze by to bylo dulezite, jen jde o princip :-)
DIky P.

Stránka 31 z 42 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/