fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

!!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=44
Stránka 32 z 42

Autor:  tomin [ 14 čer 2009 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

Mozna ze EECcko na tehle starsich TD jeste moc veci neresilo. Schema nemas ?

Autor:  sojka [ 16 čer 2009 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jake schema mas na mysli? Auta nebo EEC? K EEC mam jen nejake technicke listy, myslim, ze jsem je videl i tady nekde. Neporovnaval jsem je. Schema elektroinstalace nekde mam, jen to nemuzu najit - tistenou podobu jsem dal kolegovi a DVDcek na prohledani je mraky :-).
P.

Autor:  tomin [ 16 čer 2009 09:31 ]
Předmět příspěvku: 

Myslel jsem schema zapojeni elektriky motoru a jeho rizeni. Tedy vse kolem te EEC Vky.
Technicke listy ? Co na nich je ? :shock:

Autor:  sojka [ 16 čer 2009 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

Detailní popis řídící jednotky EEC-IV. eectch98.pdf
http://www.fordfans.cz/download_rj.php
Elektrika motoru - zapojeni - zkusim najit, ted z hlavy nevim, jak je to co mam podrobne. Naposled jsem do toho koukal, kdyz jsem dodelaval vyhrivani predniho okna. Mozna to bude chvili trvat :-(

Autor:  tomin [ 16 čer 2009 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

Moment. To vubec neni o EEC IV !
Na tu by ses s ELM32x vubec nepripojil.
Jestli ma TDecko nejaky EEC od Forda, tak to musi byt EEC V.
Ty eectch98 pojednavaji hlavne o IVce.

Autor:  Ondrej [ 16 čer 2009 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Tomine, nechtel bys uz vypustit tu tvoji diagnostiku, klidne zatim i v nedodelanym stavu, udelal bych ti test na modelovym roku 2000

Autor:  tomin [ 16 čer 2009 12:16 ]
Předmět příspěvku: 

Chtel bych. :oops:
Jeste jsem tam cpal tu EEC Vku. Chci aby ten kabel od prvni verze pokryl sirsi spektrum fordu. Precijen tech 3/11 uz je mene.
V Patek u mne byl nekdo tady z fora se Scorpiem a i kdyz neni OBDII (s EEC V !) tak komunikace na dratech ted chodi ok.
Musel jsem mit jasno jestli navrzeny hw bude chodit spravne.
Konektory jsou uz objednane (Cina), .... je to v procesu.

HW je ted celkem jasny, ale se softem pro EEC V bude jeste prace.
Ale to uz se da udelat az nasledne.
Na Scorpiu, i na me jednotce co mam z Mondea (2.5V6), jednotky vraci ze jsou OBDI (ne II) a tedy neodpovidaji na vsechny povely ktere OBDII predepisuje. Nevraci ani hodnoty nekterych dulezitych PIDu. Sly jen takove jako teplota motoru, otacky. Napr. uhel otevreni skrtici klapky, napeti lambda sondy a EGR nic. Ani na jednom.
Takze obecne softy pro OBDII nejdou pro tyto starsi Fordy zrejme rozumne pouzit. Jestli mate nekdo jine zkusenosti, budu rad kdyz me vyvedete z omylu.

Autor:  Rosťa-RS [ 20 čer 2009 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím když si vyblikám kod tak mi to vybliká 2 4 1 7 6 5 nemůžu pořád přijít na to co to znamená nemohli by jstemi někdo poradit jinak mám řj typ 4

Autor:  Karel1 [ 02 črc 2009 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Možná to znamená toto
24 Snímač teploty vzduchu.
17 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí.
65 Brzdový spínač.

Už jste někdo zkusil tento program ?
http://www.mobydic.hu/files/formidable_2_02.zip
ovladač pro usb-obd
http://www.motordiag.cz/download/FORDTESTER-drivers.zip

Autor:  tomin [ 02 črc 2009 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

K Formidable potrebujes kabel s cipem Mobydic, myslim ze s nicim jinym nechodi.

Autor:  Ondrej [ 03 črc 2009 07:55 ]
Předmět příspěvku: 

ja ten kabel od motordiagu mam i ten programek formidable, ale na mem ate to nefunguje a na novym fokusu (2008) taky ne, ten uz ma protokol CAN na to mam zase neco jinyho

Autor:  tomin [ 03 črc 2009 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ten Formidable+mobydic preci CAN musi umet, ne ?

Autor:  Ondrej [ 03 črc 2009 09:51 ]
Předmět příspěvku: 

no me se to proste nepovedlo rozchodit a to sem si i puvodne myslel ze ten kabel je blbej, tak me dali novej a porad nic

Autor:  mikirc [ 09 črc 2009 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

panove, nevim jestli se uz nekdo ptal, ale nenasel jsem to, muj konektor ma zapojene draty jen ty spodni (co se maji propojit), ten horni kam prijde zaporny pol diody tam neni privedeny, ale taky nevim jestli je to spravny konektor pro diagnostiku, nebot je spojen s druhym konektorem(protikusem), ktery ma jen jeden pin zapojeny, ale nachazi se v mistech, kde by mel konektor pro diagnostiku byt.

tak nevim jestli mam ten spravny nebo tam neni vyvedeny a ten konektor co mam slouzi k necemu jinemu

Autor:  mikirc [ 10 črc 2009 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

uz jsem ho nasel :) (asi)

Autor:  mrx.toyota [ 13 črc 2009 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim Fordáci, urobil som diagnostiku na Scorpio, je to medzityp rok. 1993 2.5 TD 85 kW s tim novsim motorem VM. Ale nejak nerozumiem tomu, pls pomozte mi. zapisal som kazde bliknutie ako ciarku...
I IIIIIII III I III II III IIIII IIIIIII IIIII
Dakujem

Autor:  mikirc [ 13 črc 2009 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

tak, jsem diagnostiku uspesne udelal sice ne diodou, ale diagnostickym zarizenim.
Napsalo mi to chybu 53 coz je podle tabulky "Nastavení oktanového čísla -servisní kabel 1 ukostřen (FO1) "
podle diag. zarizeni to je: "vodic 1 nastaveni oktanoveho cisla ukostreno"

Nevite nahodou nekdo co to znamena? Ja jsem z toho paf.

Autor:  mrx.toyota [ 18 črc 2009 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: nasiel som este jednu taku zasuvku s cervenou krytkou.... jedna je pri cerpadle podla nakresu, a druha pri baterii :roll: cez prvu som vyblikal tie kody... ale na co je ta druha??

Autor:  tomin [ 12 srp 2009 01:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tistaky uz dorazily ! :P
Obrázek
Obrázek

Hned jsem jeden postavil.
Je to divny, ale vsechno zatim slape napoprve !!! :D
Jsem si celkem oddychnul, protoze jen ty tistaky staly furu penez. :shock:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  dj.DEKL [ 12 srp 2009 06:18 ]
Předmět příspěvku: 

:smt038

Stránka 32 z 42 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/