fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

!!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=44
Stránka 37 z 42

Autor:  mikirc [ 17 srp 2010 12:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

no lambda je opravdu KO, protoze kdyz ji odpojim tak auto jede uplne jinak. Nerikam ze jede uplne bez chybne, ale ty chyby jsou v mnohem mensim meritku. A nezda se mi, ze by to vsechno zpusobovala lambda.

Autor:  tomin [ 17 srp 2010 12:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

co vsechno ?

Autor:  mikirc [ 17 srp 2010 12:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

No nestatruje jak ma, nekdy mu to trva dlouho nez chytne, ikdyz ted v posledni dobe uz chyta rychle, Ale to muze byt taky tim, ze pres gufera ventilu do motoru tece oleje a oleje, a po nastartovani desnej bilej dym. No a kdyz ted nad tim premyslim, spotreba oleje (1-1,5L) je tak ani ne na 1000km, takze mozna to dela i ten olej ve spalovacim prostoru. Protoze kdyz zapojim lambdu a chci nekoho predjizdet a seslapnu plyn, tak nekdy jakoby vubec nereagoval na to, zejsem pridal plyn (cidlo polohy klapky je nove), pak kdyz se rozjede, tak je to jakobych pridalava a ubyral plyn, ikdyz ho podar drzim seslaply az na podlahu. No musim dokopat tatu aby se ty gufera vymenily jestli to opravdu neni tim olejem.

Jak dlouho asi trva vymena tech gufer? Je to na jedno odpoledne?

Autor:  tomin [ 17 srp 2010 12:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

To stridave "vahani" pri zrychlovani (ne ostre vypadky, to by bylo zapalovani) je typicke pro lambdu.

Autor:  dj.DEKL [ 21 lis 2010 13:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Esco 1.6 16V - uživatel Malfis

Uložené chyby: 172 + 174, adaptace viz. níže... lambda při jízdě najednou přestala úplně cyklovat a rozsvítilo se červeně "uzavřená smyčka". Proběhlo čištění konektoru lambdy, tak uvidíme až se zas něco najede... lambda vypadá jako původní, takže spíš už bude na výměnu.

Obrázek

Obrázek

Autor:  tomin [ 21 lis 2010 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Rekl bych spis ten konektor, ne ? Starsi lambda je spis pomala, ale je mala sance ze by obcas vypadavala.

Autor:  dj.DEKL [ 21 lis 2010 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

174 je snad právě pomalá... třeba už je napůl mrtvá pokud je to možný... uvidíme co se objeví po vyčištění konektoru...

Autor:  tomin [ 21 lis 2010 22:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Me cisteni (x krat) NEpomohlo. Bylo to ve spojeni dratu s pinem konektoru. Tedy v miste za tou "izolacni" gumovou pruchodkou na zadni strane konektoru. Zatece tam voda, vyhnije to a neni to videt.

Autor:  Malfis [ 21 lis 2010 22:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Zkusím se na to podívat.

Autor:  Antony [ 24 led 2011 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Tak hodím do placu zase nějakou lahůdku.Minulý rok jsem celý podzim řešil jedno nepojízdné mondeo.viz
viewtopic.php?f=8&t=30582
Bohužel jsem na nic nepřišel, tak si zákaznímk auto odvezl nepojízdné.Pořád mi to ještě nedá spát.
Od tá doby se mi do ruky dostaly dva zetecy:Mondeo 2.0L a focus 1.8L a oba dva bez problému nastartovali "bez snímače na vačce".Všude píšou, že zetec bez snímače vačky prostě nejde.Kontroloval jsem i polohu impulsu od kliky a je to oravdu kolem 90st před HÚ.
Ještě jeden dotaz na Tomina.V autodatech jsou i kody s U před číslem.Dokáže to fordiag rozlišit?
Mě to psalo závadu P0320 a to je vstupní obvod zapalování (v datech píšou snímač vačky nebo zap. cívka)
Závada U0320 je nekompabilita controlního modulu.
Kdyby náhodou někdo věděl,měl bych lepší spaní.

Autor:  tomin [ 24 led 2011 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Kde si cetl ze bez sn. vacky to nepojede ?
Snimac vacky je jen na to, aby ECU mohla zacit vstrikovat sekvencne (do kazdeho valce zvlast).
Bez snimace jede simultanne/v batch modu. A rozdil v chodu motoru je jen velmi maly.
Myslim, ze sekvence se zavedla hlavne kvuli emisim.

Autor:  tomin [ 24 led 2011 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Kody chyb zacinajici na P jsou Powertrain=tykajici se motoru/prevodovky.
U jsou tusim veci jako chyby komunikace na sbernici apod.
Viz. http://www.obd-codes.com/faq/obd2-codes-explained.php
Je to chyba jako kazda jina. To pismeno P/U/... je jen vyctene z 2 bitu nekde v 1.bytu toho cisla chyby.
Pokud by takovouhle chybu mela napr. motorova jednotka zapsanou, fordiag ji normalne vycte a zobrazi.

Autor:  Antony [ 24 led 2011 20:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Četl jsem to třeba na první stránce fordiag: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=13442
Speciálně tam píše: Bez signálu tohoto snímače nelze spustit motor.Pravda je to pro 1.4 a 1.6 zetec a já zkoušel 1.8 a 2.0

Autor:  tomin [ 24 led 2011 20:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Ja mam 1.6 Zeteca a s odpojenym snimacem nema problema.
A dost o tom pochybuju i u te 1.4ky.
Myslim ze tam je zamena se snimacem kliky. Ten je nutny.

Autor:  Antony [ 24 led 2011 20:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Mě to taky bylo divné.Zrovna Ford jede snad úplně bez všech snímačů a najednou takováhle zpráva.
Když člověk neví už kudy kam, tak se chytá úplně všeho.

Autor:  Jemar [ 30 led 2011 10:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Pánové, díky za upozornění. Už jsem to na obou odkazech http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=197&t=13442 i http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?p=51#p51 opravil.
Už si přesně nepamatuji odkud jsem tuhle informaci sehnal. Předpoklad byl v tom, že jednotka bez tohoto snímače nebude vědět kdy vstříknout palivo. Snímač polohy klikového hřídele je jasný, bez jeho signálu motor nepojede.

Autor:  tomin [ 30 led 2011 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Ahoj. Predpoklad je spravny, ale u benzinu je to celkem jedno kdy se to tam nastrika. Stejne se to strika na zavreny saci ventil.
Jestli ta zamena nepochazi z informace od Dieselu. Tam je to opravdu zivotne dulezite, protoze cas vstriku je taky cas zazehu.
Diesel bez snimace vacky nenahodis.

Autor:  Antony [ 30 led 2011 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Tomine.Který diesel má snímač na vašce?Já osobně mám focus 1.8 TDDI a ani starší diesly ho nemají.Jenom mě napadá TDCI,ale ten tak dobře neznám.

Autor:  tomin [ 30 led 2011 18:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Ja diesely taky moc neznam, takze konkretne kde ktery ho ma netusim. Ale z principu ho potrebuje. Pokud ho nebude mit na vacce, tak musi byt nekde na cerpadle apod.
Prvni odkaz
http://www.google.cz/images?hl=cs&clien ... =&aql=&oq=
nebo
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... sgbW3NzpDQ
nebo
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... tAa1jqXwDQ

Autor:  Antony [ 30 led 2011 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!

Můj motor má pouze snímač na klice a potom ještě nějaký snímač je přímo v čerpadle, ale vstřik je uskutečněn pouze přetlačením pružiny ve vstřikovači a to řeší mechanika čerpadla.Je životně důležité mít nastavené rozvody.Dokud jsem neměl originál přípravek na zjištění horní polohy, tak motor prostě nejel.Toť motor TDDI.
U motoru TDCI je to trošku jinak.Tam vstřik zajišťuje elektrika a to potom ten snímač asi potřebuje, jestli si nebere polohu z kliky.

Stránka 37 z 42 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/